_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

یلدا قشنگ ....شب به سکوت آرمیده است

 هوالمحبوب:

 

یه جورایی بیشتر آدمهای زندگیم میدونند من عاشق یلدام 

عاشق انارهای دونه دونه شده ی توی کاسه ی بلور با اینکه شاید حتی ازش یه دونه هم نخورم 

عاشق قرمزیه هندونه ی آبداری که از بس شیرینه برقش چشماتو میگیره وول نمیکنه حتی با اینکه شاید حتی بوش را هم استشمام نکنم 

عاشق دست وروبوسی ها وتبریک گفتنای شب یلدا با اینکه شاید حتی ممکنه مخاطب هیچکدوم از این ابراز محبتها من نباشم 

عاشق تخمه های توی کاسه وخنده های بلند بلند وجمعهای صمیمی یلدا با اینکه شاید هیچ وقت توش شرکت نکردم 

 

وعاشق اون "حافظ " لب طاقچه که یهو وقتی اولین نیمه شب زمستون فرا میرسه بلند بلند خودش رو تعریف میکنه و خودنمایی میکنه 

من عاشق یلدام

عاشق اسم یلدا

بوی یلدا

حس یلدا

تصویر یلدا

عاشق خوده یلدا

عاشق خوده خوده یلدا

من عاشق ستنم

برخلاف تمومه شرو شورو سروصدا وهیجان وبی مبالاتی که دارم ونشون میدم یک زن سنتی ام و پایبند وعاشق سنت.

عاشق تمومه سنتهای قشنگ

زندگیه سنتی

آدمای سنتی

رفتارای سنتی

امسال یلدا با تمومه یلداهای زندگیم فرق میکنه

یه فرق بزرگ

یه فرق عظیم

.........!

دوروزه قشنگترین تبریکات یلدا رواز دوست وآشنا دریافت میکنم 

از آدمایی که یادشون نبودم

از آدمایی که اسمشون هیجان زده ام میکنه ومن رو میبره به روزهای خیلی دور وقشنگ

از آدمایی که یه جاهایی و یه روزایی قشنگترین های زندگیه من رو شکل داده بودند

لذت میبرم از تبریکشون

کیف میکنم از یادآوریشون

هیجان زده میشم که یادشونه عاشق یلدام

ولی.........

امسال به هیچکی یلدا رو تبریک نگفتم

فقط تشکر کردم

تشکر از اینکه به یادم هستید

ممنون که توی یلداتون من رو هم سهیم کردید

امسال من را معذور دارید از تبریک واشاعه ی درو گوهر من باب یلدا،قشنگترین شب بلند سال!

نه اینکه این شب قشنگ واسم کمرنگ شده

نه اینکه واسم گم شده

نه اینکه حس یلداییم رو از دست دادم

نه!

 امشب وامسال یلدا را درسکوت وبا سکوت دوست دارم وقتی اون چیزها وآدمهایی که باید باشند،نیستند!

قصه ی من ویلدا،قصه ی دلدادگی امروزودیروز وامشب نیست!

قصه ی من و یه عالمه حرف قشنگ گفته ونگفته است!!

از همتون ممنونم

از همه تون

یلداتون با تمومه مبارکیش،قشنگ!

J