_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

در دست گلی دارم... این بار که می آیم ...!

هوالمحبوب:

"پست ثابت "

من از آن آدم های به شدت وفادارم.به مهربانی آدم ها؛به روزها؛به اتفاقات؛به چشم های نگران،به دفتر کاهی های چروک خورده ای که با اشک ورقلمبیده؛به خنده هایی که سرمنشأش چشم هایی مهربان بوده؛به پیامک های دلنگرانی که پرسیده :"کجایی؟...رسیدی؟"؛به "دلم برایت تنگ شده "های انگاری هزار سال پیش،به موبایل های غیر اندرویدی که بیشتر از این موبایل های چندصباحی از راه رسیده ای که خیلی مهربان تر از این حرف ها بودند؛به "کجایی؟دقم دادی ..."های نیمه شب مسجدهای بین راهی ؛به ایمیل های پر از درد دل و شعر و شعور آدم های نه چندان دور زندگی ام؛به یک کووه نامه های تمبر و مهر خورده ی دوستان پر از محبت زندگی ام و به کامنت های پر از عشق آدم های نزدیکِ دور شده ای که راست ترین دروغِ زندگی ام بودند!

بماند که وفاداری ام برچسبِ" سنجاق شده ای به گذشته" و "دشمن تکنولوژی" و "عقب افتاده!"میخورد و هیچ نمیدانند اگر این نبودم  و به این ها توجه نمیکردم و به حکم گذشته شان قدرشناس شان نبودم،شاید با این آدم فعلی شان شدن ؛استحقاق نگاه کردن هم نداشتند چه برسد به شفقت و تفقد و مهربانی حتی!!

خود را همگام با حال اسباب و آدم های کنونی ای جلو میبرم و به مهربانی و کارساز بودن گذشته شان وفادارم حتی با اینکه اکنون شان را دوست نداشته باشم!

این ها را گفتم که بگویم اینکه به درخواست مهربانانی که جزءمهمی از گذشته و حال م بوده اند مثل آدم های مدرن این روزها ؛کانال تلگرامی و اینستاگرامی زده ام برای دسترسی آسان ترشان ؛دلیل نمیشود که به صفحه ای که قشنگ ترین روزها و اتفاقات زندگی ام را رقم زد؛وفادار نباشم و فراموشش کنم و برم بشوم جزو آدم های آسان و تلگرافی این روزها!

این وبلاگ و این صفحه تا زمانی که زنده ام مانند چشم ها و ضربان قلبم که به من زندگی و شوق میبخشد ؛برایم مهم و ارزشمند است و نمیشود حتی یک روز از تقدس کردن و زیر و رو کردنش غافل شوم.

این صفحه عزیزترین های زندگی ام را با من آشنا و هدیه کرد و من همیشه ی تاریخ عاشقانه دوستش خواهم داشت.

پذیرای چشم های پیگیر و نگاههای مهربانتان هستم در ایــــن کانال تلگرام.اینجا را کلیک کنید...


نظرات 12 + ارسال نظر

من هم دقیقا همین حس رو به وبم دارم...
تا وقتی زنده ام هست... تا وقتی که بلاگ اسکای هست...

تا وقتی که هستم...

Ashley 1396/04/14 ساعت 07:18

اشتراک داشتن، به اشتراک گذاشتن و کلا مشترک شدن چیزهای خوبی هستند. غم ها رو باید به اشتراک گذاشت تا کم بشن، شادی ها رو باید به اشتراک گذاشت تا زیاد بشن.

من از به اشتراک گذاشتن هیچوقت منفعتی نبردم.ولی خب بازم میذاریم ...:)

رضا 1396/04/19 ساعت 20:25

جوین میشم به شرطی که قول بدی پس فردا که n تا عضو پیدا شد برا کانالت شروع نکنی تبلیغ بذاری

سعی خودمو میکنم

......... 1396/04/22 ساعت 21:30

تو با دعای من بالاخره اومدی تهران.باورش برای خودم هم سخته.اجازه بده ببینمت.اجازه بده بهت ثابت کنم الی.اجازه بده گوشیم که پر از فایل های صدات هست را نشون بدم که باور کنی من مثل بقیه حرف نامربوط نمیزنم.الی تو را خدا خواست

مجبور شدم این پیامتون رو تایید کنم.خواهش میکنم به این داستان ادامه ندید.فقط چون باور میکنم حرفهاتون رو با این لحن باهاتون صحبت میکنم وگرنه ایگنور کردن پیامهاتون مثل بقیه افرادی که مزاحمت روانی ایجاد میکنند؛کاری نداره.
سعی کنید از داستان سازی فاصله بگیرید .من واقعن برای این مسائل و مباحث وقت و حوصله ندارم.
اگر واقعن به من علاقمندید؛از من و وبلاگم فاصله بگیرید و من را بیشتر از این عصبی نکنید.
ممنون.همین

الی خودتی؟!!!

اوهوم

رضا 1396/05/25 ساعت 05:22

تو کانال تلگرامت خوندم که چند ساعت دیگه میری پیش آقا, نمیشه بطور زنده بهت بگم اما اینا خوندی دفه بعدی که رفتی سلام مارم به بابا برسون، بش بگو این بچه ناخلفش یه گوشه دیگه دنیا افتاده اما دلش لک زده برا اونجا بودن. انگار اونروز که ازش یه یادگاری خواسته بودم و اون سه تا بهم داده بود میدونست که حالا حالاها نمیشه برگردم

برمیگردی...شک نکن

غزل 1396/06/17 ساعت 16:25 http://endarkness.bloga.com

سلام
شعرهای بین متن، جلوه بهتری به وبلاگتون و نوشته هاتون داده
موفق باشید
از وبلاگ من دیدن کنید
http://endarkness.bloga.com

شما لطف دارید.ممنون بانو

متانت 1396/08/23 ساعت 11:19

دختر شیرین ...الی نازم...شما فراموش نشدنی هستی...بوسه

دلم برای بودنت تنگ شده متانت...

سلام
دلم برات تنگ شده بود :)
چند بار اومدم ولی میزد وب وجود نداره البته شایدم آدرسو اشتباه میزدم‌...
خوبی ؟

سلام رویا جانم...

فری 1399/01/20 ساعت 03:36

الی
الی
الی
سلام
فری ام ...

فری فری فری

آن را به تو بسپارم.... این بار که می آیم

من سالها خودم را دویده ام ...تازه به اول نرسیدن ،رسیده ام ...

دیازپام 1401/12/21 ساعت 19:34

شاید تلگرامتو بعدا دنبال کردم. فعلا که قصدی ندارم

خوبه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد