_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

جدی جدی دوستت دارم.....

هوالمحبوب:  

 

خنده دار نیست؟!خنده دار چیه؟نامردی نیست؟! 

نامردی نیست که واسه همه سیستم نداشته باشم و واسه تو هم؟ 

واسه همه وقت نداشته باشم و واسه تو هم؟ 

واسه همه قیافه بگیرم و واسه تو هم؟ 

واسه همه سرم شلوغ باشه و واسه تو هم؟ 

اگه اینجوری باشه پس فرق تو وبقیه چیه؟  

فرق تویی که نفسم به نفست بسته وآدمهایی که میاندو میرند 

فرق تویی که همیشه بودی حتی اگه من نبودم یا نمی خواستم باشم  

بهم بگو تو که یه عمره واسه من وقت نداری .یه امشب هم روش! 

بگو تو که همیشه نامرد بودی این یه شب هم روش! 

بگو تو که.........!  

هیچ وقت فکر نمیکردم اینقدر دوستت داشته باشم 

هیچ وقت فکر نمیکردم حتی فکر نبودنت من رو به هق هق بندازه 

هیچ وقت فکر نمیکردم بعده این همه سال........  

وقتی به همه میگم خدا من رو خیلی دوست داره؛میگند چه از خودراضیه.توخودت بگو؛اگه دوستم نداشت بهترین ها رو بهم میداد؟خودت بگو که تو رو بهم میداد؟  

یکی بهترازخودت رو بهم نشون بده تا از حرفم برگردم! 

توراست میگی؛من سختم!سفتم!رمانتیک بازی واین لوس بازیهای مسخره رانه بلدم ونه دوست دارم که بلدباشم.بازهم راست میگی که زبون ودلم هم یکی نیست.اما یعنی اندازه ی یه دوستت دارم اون هم خیلی خیلی هم باورم نداری؟  

من بد....تو که خوبی چرا؟

صبح از خواب پا میشم و تا میای تو اتاق میپرم جلو ومیگم روزت مبارک! 

میخندی و میگی:ااااااااا مگه روزه منه؟مگه تو هم از این حرفا بلدی؟ 

شوخی شوخی میام جلو وبا همون صورت نشسته بغلت میکنم . میگی لوس بازی در نیار داد میزنم بابا بیاد پایین ها!بهت میگم میدونی چقدردوستت دارم؟میگی:دهنت کج میشه از این حرفا میزنی!!!! بهت میگم اگه تو نبودی من تا حالا دق کرده بودم! کاش خدا زودتر همه مون رو به آخرش میرسوند تا من عشق میکردم وبه همه نشون میدادم خدا وعده هاش حقه! 

خودت رو میخوای از دستم خلاص کنی هی وول میخوری!قلقلکم میدی تا ولت کنم.هلت میدم ودر میرم وتو شوخی شوخی دنبالم میکنی ومنم شوخی شوخی در میرم وخوشحالم شوخی شوخی حرفای جدی ام رو بهت زدم! 

تو فکر کن شوخیه!منم همینطور! 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:صبح تا حالا شونصدتا SMSتبریک روزه مادرو زن داشتم.دارم کوله بارم رو میبندم برم دنباله بچه های گمشده ام!

نظرات 14 + ارسال نظر
بی تفاوت 1389/03/13 ساعت 23:07

سلام
باز هم مثل همیشه
خوننده رو قدم به قدم با خودت می بری
بعضی وقتها چه خوبه آدم شوخی شوخی ، جدی ترین حرفهایی رو که نمی تونه به آسونی بیانشون کنه ، به زبون بیاره
به امید سلامتیه همه مامانا

ما بیشتر!
:)

Faez 1389/03/14 ساعت 01:55

خب مادر بالقوه ای دیگه D:
روزت مبارک (;

4کریم آبجی!
:)

احمق قرن ۲۲ 1389/03/14 ساعت 15:13

تنها نرو این راه رفتن نیست...

صبر کن منم بیاااام

تازگی ها یاد گرفتم بگم چشم!!!!!!!!!!!!!!!
:)

نزهت 1389/03/15 ساعت 19:25 http://www.nezhat.blogfa.com

منم بیام؟منم بیام؟

کجا ؟منم میام!
:)

۲۰۶ 1389/03/16 ساعت 14:31

فرنگیس خیلی خوشبخته که یکی مثل تو دوستش داری
خوش به حالش
مطمئن باش اون هم تو رو خیلی دوست داره
بازهم خوش به حالش

اولا فرنگیس نه ها،فرنگیس خانوم!
دوما کلا خوش به حاله همه هست(!)غیراز من!
سوما:ساری.....؟؟
:/

بهراد 1389/03/16 ساعت 20:27

سلام بر نویسنده خوب
راستش تا وقتی به آخرش نرسیدم نفهمیدم که داری واسه مامانت می نویسی, واسه همین با خودم فکر کردم فلانی خل شده اینجوری یکی رو دوست داره. اما وقتی فهمیدم بهت حق دادم و به نظرم می رسه که تازه کمش هم هست.
به نظرم فقط خدا و مادر رو میشه اینجوری دوست داشت. خدا برات نگهداره. میدونی مادر رو فقط وقتی نداریش تازه می فهمی چه گوهر گرانبهایی رو از دست دادی. امیدوارم تو از الان قدرش رو اونجوری که لایقش هست بدونی...

والا نه نه ی بنده هم حس میکنند من اون موقع خل تشریف داشتم والبته الان هم حتی!!:)
ما دوست داشتنمون هم به قول نه نه مون -گلاب به روتون -خرکیه!
:)

هنوز زنده ام
نفس می کشم :)

بار آپ هایمان روی دوشمان سنگینی می کند
قدم رنجه فرمایید
تشریف بیاورید
بن بست ما

الحمدالله!
چشم!
:)

احمق قرن ۲۲ 1389/03/17 ساعت 21:07

منت گزاشتید بر سرمان خواهر
(گل)

راستی نمایشگاه کتاب بزرگ اصفهان نرفتی؟؟

مگه نمایشگاه کتابه؟!
کجا؟
کی؟
نکنه اونکه سر فلکه شهدا داره کتاب خواهرم حجابت،برادرم نگاهت را میفروشه؟

ببخشین بازم قدم رنجه کنین تشریف بیارین

یا اصلا ایندفه آژانس میفرستم بیاد دنبالتون
خوبه؟

من پول واسه آژانس نمیدم ها!گفته باشم!
:)

ممنون بابت لطفت و لینک...

۴کریم!
:)

سلام
تو که دیر به دیر آپ می کنی منِ بد بخت باید به جا تو هم آپ کنم
(تو نه شما)

کجایی پیدات نیست بابا؟؟؟
امتخان اینا؟؟

زین پس به جای کامنت دونی بگید:سلام ،خوبی،چه خبر؟
:)
هستم،ولی خسته ام!!!!!!!!:/
:)

احمق قرن ۲۲ 1389/03/20 ساعت 01:38

نمایشگاه تا ۲۰ و یکم ه
هنرستان هنرهای زیبا
خیابان مطهری

زهرا 1389/03/21 ساعت 10:56

سلام بر دوست هنرمندم و نازم
گلم ایشاالله به زودی مامان می شی و بچه نازت بهت تبریک میگه دوست دارم گلم

مستحضرید که اول باید بستونندم بعدش مامان میشم
یه جوری گفتی شک کردم!
:)

احمق قرن ۲۲ 1389/03/21 ساعت 21:25

بستونندم D :D:


اینو خوب اومدی

خیلی باحالی :)
بیخود نیست اولین لینکمی (چشمک)

مشترک گرامی،هندوانه ی مورد نظر جهت نگهداری زیربغل دریافت شد
باتشکر
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد