_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

Im lack of HOSELE....

هوالمحبوب: 

اینقدر حوصله ندارم که اصلا دلم نمیخواد درمورده هیچی حرف بزنم 

حتی نمیخوام بگم دیشب از فرط خستگی وخواب شام نخورده تا از راه رسیدم خوابم برد 

یا چقدر راحت شدم که امتحانا تموم شدوفرت فرت همشو افتادم غیر اون آخریه که اگه روم میشد اون هم می افتادم  

 

اینقدر حوصله ندارم که دلم نمیخواد درمورده تولدو به عرصه ی ظهور رسیدنم حرف بزنم و اینکه پریروز چی شد وتمومه smsهای دنیا وتبریکای این ورو اون ور یه طرف smsای که از طرف مخابرات واسم اومد یه طرف که:"مشترک گرامی،تولدتان مبارک!"وکلی هیجان زده شدم  

 

اینقدر حوصله ندارم که حتی دلم نمیخواد بگم کی بهم چه نوع تبریکی گفت وکی اصلا واسش مهم نبود کی به کیه وچی به چیه وکی واسه خالی نبودن عریضه تبریک گفت وکی واسه حس انسان دوستی وکی واسه محبت وکی واسه عشق وکی واسه چی!  

 

اینقدر حوصله ندارم که بگم کی بهم چی کادو دادو عمه واسه کادوی تولدم توی اون هفته شام بیرون دعوتمون کرده وعمو اینا صاف یهو روز تولده من اومدند واسه خداحافظیه مکه خونه ی ما وبعده نودوبوقی بابابا آشتی کنون! 

 

حتی حوصله ندارم راجب دیروز ودانشگاه وبچه ها وامتحان آخروتب و تاب فوتبالی که من هیچی ازش سر در نمیارم حرف بزنم یا اینکه بگم میخوام سر فرصت وحوصله یه پست دیگه راجب بچه ها بنویسم!

 

اینقدر حوصله ندارم که حتی دلم نمیخواد راجب شعره خوشگله نرگس حرف بزنم که از هیجان شنیدنش تا چندساعت هی به خودم واسه داشتنه چنین دوستی افتخار میکردم! 

 

بی حوصله تر ازاونم که حتی بخوام جواب sms بدم یا گوشی رو بردارم وبه کسی زنگ بزنم یا جواب تلفنی بدم.  

 

اونقدر بی حوصله که از رئیس بودنه امروزم هم دیگه کیف نمیکنم!  

چرا کسی رد نمیشه پاشو بذاره رو پام با هم دعوامون بشه و گیس وگیس کشی کنیم ومن چارتا فحش آبدار بدم تا دلم خنک بشه!؟!  

 

حتی حوصله ی تائید کامنتهام رو هم ندارم 

لعنت به این تابستونه لعنتی! 

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

پ.ن:اینقدر حوصله ندارم  که حتی حاضر نیستم با کسی همکلام بشم چه برسه به اینکه تولد خانومه خونه رو بهش تبریک بگم وبهش بگم ان شالا هر چقدر عمر میکنی بابرکت ومسرت باشه!(چون صبح بهش گفتم!)

نظرات 8 + ارسال نظر

خوبه حوصله نداشتی فدات شم :)
تولدت مبارک

merc
:)

درود
تولدتون با تاخیر مبارک
افکر کنم کلی هم حوصله داشتید چون همه را گفتید!

با اینکه رخت بعده عید واسه پامنار خوبه اما مرسی
:)

[ بدون نام ] 1389/04/07 ساعت 15:33

واقعا خدا رحم کرد که حوصله نداری ها
:))
اما خدایی خوب بود

merc
:)

پگاه 1389/04/07 ساعت 15:49 http://www.joox.blogfa.com/

الی عزیز
میخواستم از شما و دوستانتون خواهش کنم شب به شب کمی از غذای خودتون را روی یک تکه روزنامه یا داخل یک ظرف یکبار مصرف کنار سطل زباله های شهرداری بگذارید.اینجوری گربه های بیچاره هم چیزی گیرشون میاد.
به حیوانات محبت کنید و به کودکان عشق به حیوانات و طبیعت را بیاموزید.با تشکر دوست خوبم.[گل]

میشه شماهم به گربه ها سفارش ما روبکنید تابذارند یه چیزی هم گیره ما بیاد؟!
:)

بی تفاوت 1389/04/09 ساعت 08:36

سلام

علیک!
:)

۲۰۶ 1389/04/09 ساعت 17:20

تولدت مبارک
همین

مرسی
همین!
:)

ریلکس 1389/04/10 ساعت 10:27

.................................

جناب ریلکس(!؟!)متاسفم که کامنتت رو تائید نکردم
ولی چون آدرسی نذاشته بودی مجبورم همینجا جواب بدم
:)
رابطه ی من با آدمها(تمومه آدمها)یک دوستیه بی حدوحصره که البته این بی حدوحصری تو اون رابطه تعریف میشه که تا بی حدوحصریش تا کجاست
بعضی ها رو بیشتراز بقیه دوست دارم وبعضیها رو کمتر وبعضیها رو یه خورده کمتر تروبعضی ها رو یه خورده بیشتر تر!
احساس من نسبت به آدمهای اطرافم بی حسی وبی تفاوتی نیست ونبوده.هیچ وقت!
حتی آدمهایی که خودشون رو خوب تعریف نکردند یا نخواستند تعریف کنند.
اگر گله ای هست که شاید دیگه نباشه
گله ی یه دوست از یک دوسته
خودش میدونه وخودم
اگر قرار بود کسی راجب این موضوع نظر بده یا اجازه ی دخالت به کسی بدم یا بخوام کسی لی لی به لا لام بذاره که قسمت کامنت دونی رو نمی بستم
من از این جورجلف گیری ها خوشم نمیاد
به کسی هم اجازه نمیدم به آدمهای زندگیم حتی برای آروم کردنه من توهین کنه یا انتقاد کنه
ما اینیم با این خصوصیات واخلاق ورفتار اونوقت مردم کلی به خودشون میگیرند
وای به حاله وقتی که به قول شما توی لاوه کسی فال شده باشیم!
خوبه آدم به اطرافش با دیده ی باز نگاه کنه .
نه عین یه بچه دبیرستابیه ندید بدید
ازشما با این همه ادعا بعیده!
میدونم نیتت فقط همذات پنداری بود ولاغیر
اما طرز برداشتت اشتباه بوده
این گله ی یه دوست از یک دوسته.
جون نه نه ات واسمون حرف در نیار که شاکی میشم ها!
به قول شما مرور زمان همه چیز رو درست میکنه
ولی من مثل شما معتقد به فراموشی نیستم
بلکه میگم مرور زمان باعث میشه خودم از دل خودم دربیارم
مرسی
:)

خانوم کوچولو 1389/04/10 ساعت 17:56

تولد ت ت ت مبا ا ا رک
تولدت مبارک ک ک
پس چرا شعر تولدت رو نذاشتی
اونکه خیلی باحال بود
راستی چرا کامنت قسمت قبلی من رو نذاشتی؟
اینا که اون بالا نوشتی مال کیه؟
باز کی جرات کرده اذیتت کنه؟
تولدت باز هم مبارک

اگه مرده بودم هم الان هفته ام بود!
بعده شیش ماه تولدم مبارک؟
۳۵۸ روز دیگه تولدمه!
مرسی
شعرتولدم رو که یه بار گذاشتم
هیشکی مگه جرات داره هیشکی رو اذیت کنه
!
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد