_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

خداوندا.....

 

خداوندا!دوستانی دارم که شایسته ی محبتند و یادشان مایه ی آرامش، آنان درمیان خلق معدن خیرند ودارنده ی پاکترین خصوصیات خوب؛خداوندا آنان را اکرام کن وبر خصوصیات خوب آنان بیفزای ،از گناهشان درگذر وسلامتشان بدار.  

آمین یا رب العالمین   

 

 

حلول ماه رمضان،ماه شیدایی وعشق،ماه اسما ء وآغاز تحویل انسان مبارک باد

نظرات 4 + ارسال نظر
بی تفاوت 1389/05/22 ساعت 17:21

تنها فرقش اینه که ۱۱ ماه سال صب تا شب می خورن، این یک ماه شب تا صب!

کی ها؟
دوستای من؟
یا دوستای شما؟

فرخ 1389/05/23 ساعت 10:40 http://chakhan.blogsky.com

به یادت هستم ... طاعاتتون مقبول

۴کریم!

جلبک خانوم 1389/05/24 ساعت 13:17

مرسی واسه زنگهای سحر
هر سحر منتظرم وبه یادت

ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین
آسمانی میشوم وقتی که یادم میکنی
:)

Faez 1389/06/01 ساعت 14:42

آمیــــــــــــــن

بعد اینکه در یاد هستی و ممنون بابت سحرها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد