_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

من کـودکانه منتظر سیب هستم و ....

هوالمحبوب:


بهم میگفت تو همیشه با کوچیکترین بهونه خوشحالی.....بهم میگفت بهم حسودی میکنه که  کمترین چیز خوشحالم میکنه ویادم میره تمومه دردهای بزرگ رو و برام مهم نیست!

بهش میگفتم به نظر تو یه بستنی بزرگ یا خوشحالی عزیزای زندگیت کم چیزیه که خوشحالم نکنه؟

تمومه دردهای بزرگ رو با یه بستنی قورت میدم پایین!!!!

فقط یه بستنی بزرگ میتونه بغضم رو بکشه پایین!


"بچه ی جناب سرهنگ "همیشه این رو بهم میگفت ومن کیف میکردم که چقدر خوبه که......!


امروز غزل میخندید......فرشته خوشگل شده بود.....آقای "ص " کبکش خروس میخوند......فاطمه کلی رفته بود شنا کیف کرده بود......احسان رفته بود واسه کارش تهران.......عمه امتحانش رو خوب داده بود.....زهرا دلش آرومتر شده بود و بهار کلی سر کیف بود وخانوم عسگری کلی ذوق کرده بود .این همه بهونه برای خوشحالی و من.......منم یه بستنی بزرگ خوردم....خیلی بزرگ.....انگار که از این بزرگتر توی دنیا نیست......


************************************************************

* خدایا دل آدمای زندگیم رو آروم کن ویه بستنی بزرگ واسشون بفرست ...یه بستنیه بزرگه بزرگ....دل هانیه ،نرگس ، فرنگیسم ، گیتاریست گلم ،شب شکن ،غزلم ،ونوسم و........

خدایا شکرت!


** میگند برگشتی.صبح که بیدار شدم اس ام اس برگشتنت رو دیدم.میگن برگشتی.... من که ندیدمت...همین که برگشتی کافیه....واسه اینکه حالت خوبه و برگشتی هم خوشحالم.....خدا جون!یه بستنی دیگه لطفا!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر

چقد دلم گرفته میخوام با یکی حرف بزنم

من گوش میدم اقاقی جان
من همیشه گوش میدم

ونوس 1390/04/12 ساعت 17:22

خوشحالم که خوشحالی..........

عزیزمی ونوس جان

کاش برگردیم به روز های بی بهونه شاد بودنمون .. کاش

امروز هم یه بستنی خوردم
بزررررررررررررررررررررررررررررگ

گیتاریست 1390/04/13 ساعت 01:48

الان ساعت نزدیک 2 نصفه شبه. دارم بستنی میخورم. جالبه. آخر پستت که رسیدم فهمیدم خدا چقدر راحت دعاتو مستجاب میکنه.
خنده داره.... دارم بستی میخورم...
کاش یه دعای دیگه در حقم میکردی گلم...

نوش جان.....
مهم اثر بستنیه ...کاش اثر کنه

محسن 1390/04/13 ساعت 11:58 http://IEEEE.blogsky.com

سلام
وبلاگ فوق العاده ای دارید من که خیلی ازش خوشم آمد امیدوارم که بقیه هم همین نظر و داشته باشن
خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم
شما منو لینک کنید من هم شمارو
با عنوان : دانلود مقالات الکترونیک IEEE

ممنون

خیلی عالی بود عزیزم ب منم سر بزن خوشحال میشم بوووووس http://elivarparide.mihanblog.com/

ممنون الی.چشم :)

خوب باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد