_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ماگذشتیم وگذشت آنچه که با ماکردند.....

هوالمحبوب:

همیشه از یه جایی به بعد باید فقط منتظره گذره روزها باشی تا درست بشه.....صبح بیدار بشی...صبحونه بخوری....بری سر کار......بعد بری دفتر به "احسان " یه سری بزنی .....بعد بری خونه "محمد" (اون شاگرد خصوصیه که هرموقع باهاش کلاس داری یه بار صبح زنش زنگ میزنه ،یه بار مامانش ،یه بار خودش که ساعت کلاس رو تنظیم کنند!!!)...بعد بری آموزشگاه وکلی آتیش بسوزونی وباز غر بزنی که چرا این آبسرد کن آبش گرمه وباز همه هی بگن چقدر مانتوت بهت میاد وتو هم هی ممنون ممنون راه بندازی......وبعد هم اگه حالش رو داشتی تا خونه قدم بزنی وبعد هم شام ویه خورده با دخترا سر وکله زدن وبعد هم یه ساعتی گشت در اینترنت وبعد هم اینقدر خسته که سر رو بالش گذاشته ونذاشته خوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااب

هی همینطور تا بشه هفته وبعد ماه وبعد هم احتمالا سااال!

شنبه....یکشنبه...دوشنبه.....سه شنبه....چهارشنبه......پنجشنبه.....جمعه.......

فروردین....اردیبهشت (عشقه من!)......خرداد (وحشتناکترین ماهه امساله من!!!)......تیر....مرداد(ماهه بی حسی! وخنده داره زندگیه من!)...شهریور.....مهر....آبان(کرخ وقهوه ای!!!)...آذر(ماه مهربون!)...دی....بهمن....اسفند(ماهه لیلا!) وبعد باز دوباره................

روزهان که باعث میشن وکمکت میکنن زودتر بگذره اونی که هرچه قدر هم میخوای نسبت بهش بیتفاوت باشی ،نمیشه!!!!

دیشب هرچی شعر بلد بودم خوندم......خودم وسطش گریه م گرفت.....دوسه نفره دیگه هم همینطور...تا یه چنددقیقه همه داشتیم اشکه همدیگه رو پاک میکردیم....شعراش خیلی قشنگ بود...انگار شاعرش فقط به دنیا اومده بود که اینا رو واسه من بگه ومن واسه خودم!

بعدش مجبور شدم کلی بخندم وشوخی کنم تا همه بندازن گردنه حس وحال شعر وشاعر!!!

آدما از خودشون هیچی ندارن...همیشه بهونه هان که سر ذوق وشوقشون میارن....همیشه بهونه ها سر ذوق وشوقم می اوردن......


ماره قصه ی من بدونه بهونه ،سر ذوقه ،نه ذوق وشوق ها! سر ذوق برای حس کردنه تمومه حس های دنیا!!!!


فقط از یه چیز سر درنمیارم.از هرچی از این دست بدی از اون دست پس میگیری!مگه نمیگن هرکاری بکنی بعد به خودت برمیگرده؟؟آخه من که هیچ وقت دنباله سهم وحق این واون نبودم!!!

چه طور آدما میتونن چیزی که حقشون نیست رو بشنون وببینن!چه طور میتونن تورو ترغیب ومتمایل به سمتی بکنن که چیزی که حقشون نیست رو از تو ببین وبشنون وحس کنن!؟!

من همیشه حواسم بوده آدمای زندگیم چیزی بهم نگن که حقم نیست...حسی بهم نداشته باشن که حقم نبوده ونیست...همیشه حواسم بوده کشکی کشکی مسئوله درک احساسشون نشم...مسئوله طرف مقابل احساسشون نباشم....همیشه موقع فهمیدن این قضیه شوخی کردم باهاشون وانداختم توی شوخی...یا مجبور شدم زبون به نصیحت باز کنم ویا مجبور شدم عکس العمل ناخوشایند ولی درست نشون بدم که بدتر از بد نشه.....

چه طور آدما به خودشون اجازه میدن تورو بکشونن به سمتی که حرفایی ازت بشنون وحسی ازت ببین که حقشون نیست که سهمشون نیست وبــــــــــــــــــــــــــــــعــــــــــــــــــد یا ذوق کنن یا شوق کنن یا حظ ببرند ویا دور بشند وداغ بذارن رو دلت....

من معنیه خیلی چیزا رو نمیفهمم...خیلی چیزا!



==================================

* من بالاخره فیس بوک دارشدم وگویا به گفته ی خیل عظیمی از دوستان ،متمدن!

من که کلی گیج شدم از بس توش چرخیدم .فکر کنم کم کم یاد بگیرم.


** علی دونای عزیز ،ممنون واسه شعرای قشنگت وممنون واسه کمکت واسه متمدن شدنم!!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان 1390/04/18 ساعت 21:35

.همیشه دلم واسه یه دل سیر باهات حرف زدن تنگ میشد. چون همیشه حرفات ادما اروم میکنه. با این که دری وریه(شوخی. به دل نگیریا) اما نمیدونم چی توش داره که ...
دوست دارم عزیزم

الهی بگردمت عزیز دلم
مراقب خودت باش آجی

مفقود الاثر 1390/04/22 ساعت 21:57

شگفتا
وقتی که بود نمیدیدم
وقتی می خواند نمی شنیدم
وقتی دیدم که نبود. وقتی شنیدم که نخواند.
چه غم انگیز است که وقتی چشمه ای سرد و زلال در برابرت می جوشد و می خواند و می نالد
تو تشنه آتش باشی و نه آب
و چشمه از آن آتش که تو تشنه آن بودی بخار شد و به هوا
و آتش کویر را تافت و در خود گداخت و از زمین آتش رویید و از آسمان بارید
و تو تشنه آب گردی و نه تشنه آتش
و بعد
عمری گداختن از غم نبودن کسی که تا بود از غم نبودن تو می گداخت...

آبجی الی هم خوشحالم که رفتم سر کار هم دارم دق می کنم واسه یه لحظه با عزیزانم بودن..دوری خیلی سخته...خیلی

الهی بگردم
من حتی اگه از کارکردن وسر کار رفتن خسته ی خسته هم بشی وباشی خوشحالم
اونقدر که حتی نمیتونی تصور کنی
واسه تو
واسه غزل
واسه خودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد