_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

اللهم عجل لولیک الفرج.....

هوالمحبوب:

زیر سایه ی درخت پشت چراغ قرمز منتظر بودیم...توی یکی از همین روزای گرمه تابستون بود...یهو یه ماشین اومد وجلومون ایستاد واون هم منتظر سبز شدن چراغ.

پشت ماشینش یه چیزی نوشته بود:"اللهم عجل لولیک الفرج..."

با یه صوته قشنگی خوندش!

تعجب کردم!خیــــــــــــــــــــــــلی!

نگاش کردم وخندید!

گفت :میدونی بهترین دعای اهل زمین چیه؟؟

گفتم :نه!

نمیخواستم شوخی کنم!هنوز هنگه خوندنه جمله ی پشت ماشین جلویی بودم!فکر نمیکردم به این چیزا اهمیت بده یا بخواد نشون بده. آخه خیلی اعتقادتش رو مخفی میکرد...

گفت:همین اللهم عجل لولیک الفرج!

باز خوند...باز خوند وباز خوند وبعد هم شعر "بی حکم خدا برگ نریزد زدرخت رو خوند..."

چراغ سبز شد وماشین راه افتاد ومن هنوز درگیر تجزیه وتحلیل این جمله ی "بچه ی جناب سرهنگ "بودم.......

بهترین دعای اهل زمین؟!!!!!

چهار سال از اون روز میگذره و دعای ثابت من اول همه ی دعاهام همون جمله ست.که هرموقع میگم ومیخونمش یاد یه خیابون میفتم ویه چراغ قرمز ویه درخت ویه سایه ویه ماشین ویه آدم وخودم!!!! وبااااااااز خودم......

همیشه از خوشحالیه آدمای دوروبرم خوشحالم...وقتی که میبینم همه در تکاپو تلاش واسه جشن وچراغونی ان...واسه پذیرایی وعید مبارکی...واسه تولد کسی که همه ته دلشون معتقدند یه روز میاد.حالا درسته هی غر میزنم به خاطره این هم شلوغی ولی خوشحالم...زیاد خوشحالم ولی همیشه اون ته ته ته دلم یه غمی میشینه که نمیدونم چیه یا واسه کیه؟!

همیشه نیمه ی شعبان ها اینجوریه!

دلم واسه اون گنبد فیروزه ای تنگ شده!

به خودم قول دادم همین روزا برم زیارت!

عید مبارک.......


*************************************************************

** هانیه ی گلم امروز عروس میشه.....دیشب کلی براش ذوق کردم.بهش گفتم دیدی؟دیدی؟دیدی همه چی آخرش خوب تموم میشه؟ دیدی ؟واست واسه رسیدن به آخری قشنگ خوشحالم...واسش واسه رسیدن به آخری قشنگ خوشحالم.....واسه خودم هم واسه رسیدن به آخره قشنگه یکی از آدمای زندگیم خوشحالم....این یعنی که همه چی آخرش قشنگه....قشنگه؟؟؟؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
گیتاریست 1390/04/26 ساعت 13:39

الهی ی ی ی ی
باز چی شده؟!

سلام الی. ممنون که بهم سر زدی.
معلومه. همیشه و همیشه و همیشه آخر همه چیز قشنگه!

salam abji khanom che khob ke omadam inja khili ziba bod afarin baz ham talash kon va edame bede mesle man kam nayar afariiiiiiiiiiiin Raz.del

الهی ی ی ی
فرمایشها میفرمایید ها
کم اوردن؟
شما؟
من؟
عجبا

Faaeze 1390/05/03 ساعت 16:53

هانیه ر.ز؟
هم دانشگاهی مون؟
آرررره؟
با کی؟
به هرحال مبارکه :)

آره
مبارکش باااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد