_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

یعنی که همیشه با تو بودن زیباست....

هوالمحبوب:


سرم داره گیج میره ودلم داره ضعف میره....کلا خوابم هم نمیاد که تا اذان یه خورده وقت کوتاه تر بشه...

اولشه !کم کم عادت میکنم.....

میرم رو تخت سر رو میذارم رو پاهاش و میگم:آجی دارم از گرسنگی میمیرم،یه خورده روی پاهات تا اذان بخوابم تا دلم خنک بشه.باشه؟

دست میکشه توی موهام ومعصومانه میگه باشه! وشروع میکنه به نوازش کردنم ومن غرق میشم توی چشماش وبهش میگم واسم یه خاطره تعریف کن.....

شروع میکنه تعریف کردن ومن گرسنگی کم کم یادم میره...حرفاش که تموم میشه...صوتش رو میارم جلو  ومیگم الان یه دونه بوس محکم به آجی بکن تا نفسم حال بیادا!

منو میبوسه ومن کیف میکنم وباز میبوسمش وباز میبوسمش وباز میبوسمش وهمینطور میبوسمش.....

بهم میگه :خسته نشدی آجی؟!

میگم :نه!آخی میدونی بوی سیب زمینی سرخ کرده میدی ،دارم بوت میکنم تا سیر بشم

یهو یه مکثی میکنه وبعد میگه:آجی سرت رو میذاری روی متکا تا من زود برم برگردم؟

میگم :نخیر!کجا؟

میگه میخوام برم یه خورده شله زرد بخورم بیام که وقتی منو بوس میکنی بوی شله زرد بدم سیر بشی.........

الهی بگردمت آجی!....میدونه من عاشقه شله زردم

سرم رو از روی پاهاش بلند میکنم ومحکم بغلش میکنم ومیذارمش روی پاهای خودم ومیگم:من تو رو با همین بوی سیب زمینی سرخ کرده به هزارتا قابلمه شله زرد نمیدم...

صورتم رو میکنم توی موهاش وعمیق نفس میکشم وکیف میکنم از داشتنه یه آجیه گل که اندازه ی دنیا دوستش دارم....



******************************************************

*  نرگس گلم وسمیه ی عزیزم!تولدتوووووووووووووووووون مبارکا باشه

نرگسم پارسال رو یادته؟

اینجا قصه ی پیداشدنت تو زندگیم رو نوشتم؟ بعدش واست کلی پیش بینی های قشنگ قشنگ کردم؟قرار بود امسال با بچه ت ببینمت!یادته؟؟

چقدر زود میگذره ها! همیشه دوستت دارم.همیشه! یه عالمه اتفاق خوب نشسته ومنتظره رسیدنشه تا از راه برسه!ممنون که توی زندگیم هستی.ممنون که بودی وممنون که خواهی بود...

تولدت هزار بار مبارک


نظرات 8 + ارسال نظر
حسین 1390/04/27 ساعت 02:12 http://www.savrina.ir

سلام
وبلاگ خوبی داری ، خوشحال میشم به منم سر بزنی
با تبادل لینک موافقی ؟
اگه موافقی منو با عنوان ( ساورینا - کامپیوتر ) لینک کن ، بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم ؟
منو در قسمت جعبه لینک ، لینک کن
منتظر جوابت هستم . موفق باشی

ممنون

اخی نازی / ببوسش از طرف من هم

ازطرف تمومه دنیا بوسیدمش

دوست 1390/04/27 ساعت 04:41

سلام الی
شاید چندباری وب لاگت را خوندم ولی این دفعه از دلم نیومد که کامنت نذار... اشک تو چشمام جمع شد.
اگر خدا قبول کنه منم روزه ام و ۲ ساعتی مونده تا اذان...
و دارم تو وب می گردم که گرسنگی و سردرد یادم بره و از همه مهم تر دریا ها با آبجیم فاصله دارم و دلم براش یه ذره شده خوش به حالت که تونستی این همه ببوسیش و بوش کنی... به جای من هم ببوسش
مواظب آبجیت باش

امروز خواب موندم

الهی ی ی ی ی
میفهمم دوست
امیدوارم دله آدما به هم نزدیک بشه وباشه
همیشه دعام این بوده

قبول باشه دوست جان

مریم گلی 1390/04/27 ساعت 09:10

ازطرف من گااااااااااااااااااااااااازش بگیر این پدرسوخته را
عجب دلبری میکنه واسه خواهرش
الی خیلی مهربونی خیلییییییییییییییییییییییی

آیین دلبری رو بلده
کی مهربونه؟من؟؟؟؟
عجب!

قبول باشه.

امیدوارم

نرگس 1390/04/27 ساعت 14:32

عزیزم خیلی ممنون
از این که هستی از اینکه اینقدر خوبی.ممنون به خاطر آرزوهای دلپذیرت.
امیدوارم شاد ترین آدم دنیا باشی الهام جان

خودت میدونی چقدر واسم عزیزی
ممنون
تولدت بازم مبارک

سوده 1390/04/27 ساعت 22:06

سلام الی عزیزم
بابا ایول یه دفعه چقدر نوشتی!
الی هرکس تو این مدت عوض شده باشه تو یکی عوض نشدی- بهت حسودیم میشه
الی منا دعا کن من که دیگه ناامید شدم خدا اصلا به حرفام گوش نمیده.
در ضمن خواهر عزیزت را از طرف من ببوس.
دوست دارم . موفق باشی

iهنوز فکر میکنم همون قدری ام
هنوز فکر میکنم بالاخره شب که شد همه چی تموم میشه
هنوزم فکر میکنم فردا بهتر از امروزه
ولی بد شدم سوده
خیلی بد شدم

ستوده 1390/04/29 ساعت 00:45 http://saba055.blogsky.com/

سلام الی جان .
ممنون که به وبم اومدی .
یا تاخیر عیدت مبارک .
میدونی وقتی اینجوری در مورد ابجیت حرف میزنی یاد پسر های شیطون وخوشکلم میفتم مخصوصا اون کوچیکه که خیلی خودش را واسم لوس میکنه .
انگاری که دختره تا پسر .
وای الهی من قربون بچه های خوشکلم برم .
خدا خواهرت را وهمه عزیزانت را برات نگه داره

ممنون
وخدا پسرهای شما را برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد