_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

مراقب خودت باش دختر...

هوالمحبوب:


دوسه روزه ازش خبر ندارم

آشفته م

نکنه اتفاقی واسش افتاده باشه؟؟؟

اون موقع من چه کارکنم؟

بارها زنگ میزنم وجواب نمیده..

اون خطش هم که خاموشه!

توی خیابون اعصابم میریزه به هم...

واسش اس ام اس میدم

:دختر وای به حالت زنده باشی،وگرنه خودم با دستای خودم میکشمت که نگرانم کردی!

خیلی خسته م  وباز نگران....

شام میخورم وبعد از یکی دوساعت گوشیم رو چک میکنم...

سه چهارباز زنگ زده.....اس ام اس هم داده که گوشیش خرابه وفردا درست میشه..که سالمه..که هست..که ببخشید ....

ومن خیالم راحت میشه وبا آرامش میخوابم...خیلی زووود..ساعت 10 شب آروم وبا آرامش میخوابم وبهش میگم :دختر مراقب خودت باش!تو امانتی دست من!


ومیخوابم.....نمیدونم چرا!ولی خوابه کیک میبینم....خواب کیک تولد که رووش پر ازتوت فرنگیه تازه س ومن پرازولع خوردنش...

تاصبح آروم میخوابم والان ...صبح بخیر

نظرات 3 + ارسال نظر
اقاقی 1390/04/29 ساعت 11:44

خدا رو شکر که پیداش شد
اینجا چطور میشه خصوصی نظر داد؟

خداراشکر
باید بری تو قسمت ایمیل مدیریت
یا میتونی کامنت که گذاشتی بگی خصوصی تا تاییدش نکنم

منم کیک تولد خیلی دوست دارم مخصوصا اگه توش پر از گردو با موز باشه

توی خواب دیدم
فرصت نشد بخورم ببینم چی توشه

hadis 1390/04/30 ساعت 08:41 http://hadis67.blogsky.com/

salam.bahal minvisi.age dust dashti be man ham sar bezan

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد