_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بی دلیل است ، تمامم رویاست!

هوالمحبوب:

دیشب کلی نوشتم...کلـــــــــــــــــــــــــــــــــی...بعد هم اومدم عکسش رو آپلود کنم که یهو سیستمم ترکید ومن موندم ویه عالمه حرف که گفته بودم وهیشکی نشنیده بود جز خودم!!!!

یادم رفت ذخیره ش کنم وکلا گویا هیچی!

اصلا مگه مهمه؟

مهم اینه من گفتم وتموم شد!

اگه یه بار باز توی حس وحاله گفتنش بودم میگم..وگرنه همینه که هست

این تیرماه لعنتی داره تموم میشه ومرداد داره از راه میرسه

مرداده مضحک وخنده دار!

این ماههای تابستون یکی از یکی خنده دارترومسخره تر

حسم نسبت به شهریور یه خورده بهتره اما کلا همه شون سر وته یه کرباسند

خدا بخیر بگذرونه

تابستونی که نکوست از تیرش پیداست !!!! که واسه من که کلی حال داد

منتظره روزای قشنگترم

نمیدونم چرا اضطراب دارم!!

مهم نیست

بازم مهم نیست

بالاخره تموم میشه

خدایا شکرت

نظرات 1 + ارسال نظر
سوده 1390/04/30 ساعت 14:21

درود بر الی عزیزم
الی جون آخه این چه حرفیه؟!(ماههای تابستون یکی از یکی خنده دارتر و مسخره تره)
حالا تو چشم انتظاری درست اما ...... الی باورت میشه من عاشق تابستونم با اینکه تو این مدت نه مسافرتی رفتم نه....
اما می میرم برای بعدازظهر داغ تیر و مرداد
قربونت برم الی امیدوارم روزای قشنگت هرچه زودتر از راه برسه- تو جزئی از بهترین روزای زندگی من هستی. جزئی از کودکی. وای الی منم بعضی از شبا می خوابم به این امید که صبح تو گذشته بیدار بشم.

الهیییییییییییییییی
منم همینطور
تابستون کلا کلافه م
خاصیت هواست
مخصوصا اینکه تابستون بیشتر از همیشه سرم شلوغه
واینکه تابستون یعنی درد
میفهمم سوده جون
درسته گذشته م هم همچین آرووم نگذشت ولی من هم گذشته ی پرازدردم رو دوس دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد