_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

قدم را از عدم این سو نهادی...

هوالمحبوب:


میخوام بنویسم

اما نمیتونم

اما نمیشه

نمیدونم چی شده

ساعت 1:25 صبحه اولین روزه مرداد ماه 1390

بالاخره تیرماه تموم شد ومرداد اومد.مرداده پرازتولد

مردادی که تولدش با تولد شروع میشه...

من از مرداد بیشتر از تیر بدم میاد

رنگش بنفشه از اون بنفش زشتا

از بچه گی همین احساس رو داشتم

نگرد دنباله خاطره ی بد توی زندگیم که به هیچ جا نمیرسی

بی دلیل دوستش ندارم

اما

بالاخره تموم شد این تیرماه ومرداد اومد

همونی که خیلی وقت بود منتظرش بودم

فردا شب دیگه تموم شده

ونمیدونم چه حسی خواهم داشت

شاید خوشحالم

شاید ناراحتم

شاید خوبم

شاید بدم

شاید دارم لذت میبرم

شاید دارم درد میکشم

خدا بهم برای رسیدن به صبح نیرو بده

ازت ممنونم خدا

قدم را از عدم اینطرف گذاشتی و به دنیا اومدی ....

خوش اومدی

مبارکه

تولدت  مبارکه


***********************************************

*زهرای گلم تولدت مبارک عزیزه دلم...سلام من رو به شیراز وحافظیه برسون


**آرش عزیز تولدت مبارک.عمره بابرکتی برات آرزو دارم

** وتولد تو....تویی که نیازی به وام گرفتن از هیچ کس وهیچ چیزی نیست برات....تمومه آرزوهای خوب ماله تو..همین


نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا - شیراز 1390/05/07 ساعت 21:20

سلام فدات شم خیلی خیلی ممنونم عاشقتم به خدا
روز تولدم رفتم اتفاقا هم حافظیه وهم سعدیه دوباره می رم حافظیه سلامتتو بهش می رسونم
بوووس

مبارکه عزیز دلم
یه هفته پیش تولدت بود
انگارتولده من بود

سانی 1390/05/08 ساعت 15:43 http://www.sani68.blogsky.com

نمیدونم کیه اینی که نوشتی: (وتولد تو) هرکی که هست خوبه که این آرزو رو براش داری و معلومه که خیلی ام دوسش داری...
موفق باشی

خیلی
ممنونم

آرش_بوشهر 1390/05/12 ساعت 15:21

شکوه آسمان پژواک رنگ است/شهاب و آفتاب و ماه و سنگ است/به قد و قامت صد سال نوری/زمین با چرخش چشمت قشنگ است>>----------->مرسی ELi جان که تولدمو تبریک گفتی برات یه دنیا خوبی آرزو می کنم

خواهش میکنم
امیدوارم عمره بابرکتی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد