_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

پـــــــــَ نَ پــــــــــــــــــُ.....

هوالمحبوب:


این پـــُ نُ پــــُ هم حکایتی شده واسه خودش ها!

میدونی یه جورایی ازش خوشم میاد ،حس خلاقیت آدم را تحریک میکنه وبه کار میندازه!

حداقلش اینه که از مغزت سعی میکنی استفاده کنی!!!!!

سر کلاس از بس بچه ها خوششون میاد راجب این قضیه صحبت کنند ،خواست هر جلسه چندتا پـــُ نُ پـــس  اون هم از نوع انگلیسی بیارند واگه تمایل داشتند راجبش صحبت کنند.بچه ها هم از عشق این موضوع کلی هیجان زده میشند و کلی خلاقیت به خرج میدند ومن هم که کلا از خوشحالیه اطرافیانم خوشحااااال!

این پـــُ نُ پـــُ توی دهنه خودم هم افتاده و این چندرووز کلی همه را مستفیض کردم !

.......

** پنجشنبه ،خسته وکوفته وتشنه وگرسنه وبی حااال(!) وداغون(!!!)، از همه توی شرکت خداحافظی میکنم وعازم خونه میشم که یهو آقای "ج " و میگه :خانوم فلانی!(منظورش منم ها!!!!!!!) مسیرتون کدوم طرفیه؟ اگه هم مسیریم تا یه جایی برسونمتون.وچون هم مسیریم منتظرش می مونم تا کارش تموم بشه و وسایلش رو برداره وراهی بشیم که در همین حین آقای "س" رئیس شرکت ازراه میرسه ومیگه:مگه شما خداحافظی نکردید؟پس چرا هنوز اینجایید؟

میگم :منتظره آقای"ج " هستم تا من را تا یه جایی برسونند.یه خورده فکر میکنه وبعد با تعجب میگه: مگه "ج" با ماشینه؟

میخندم ومیگم:پـــُ نُ پــــُ  موتور اورده میخوایم بریم توی خیابون تک چرخ بزنیم!!!!!!


*** دارم با تلفن حرف میزنم ومکالمه م یه خورده طولانی شد.احسان داره راجبه یه موضوعی توضیح میده ومن دارم گوش میدم وصدام هم در نمیاد..مکالمه م که تموم میشه ،میپرسه با  کی داشتی اینقدر حرف میزدی؟میگم با احسان..میگه :داداشت؟..میگم :پــــُ نُ پـــُ   ،احسان خواجه امیری!داشت آخرین کارش رو واسم میخوند من راجبش نظر بدم!کلا عشق وحاااال!!!!


*** ADSL  ام شارژش تموم شده بود ومیخواستم تا قطع نشده تمدیدش کنم .واسه همین زنگ زدم گفتم شارژش کنن تا فردا پس فردا پول را واسشون بریزم به حساب.دوسه روز گذشت وبالاخره وقت کردم پول را بریزم به حساب.تماس گرفتم شماره پیگیری ورهگیری واینا را اطلاع بدم

.سلام واحوالپرسی میکنم وخودم معرفی میکنم وبعد از اینکه کلی احوالپرسی میکنه ،میره قلم کاغذ میاره که یادداشت کنه.همینطور که داره یادداشت میکنه ، میپرسه:پول ریختید به حساب!!!!!!!!!این شماره رهگیریه پولیه که ریختید به حساب،نه؟؟؟!!!!

میگم :پــــــــــُ نُ پــــــُ ،دارم شماره کارت شارژ ایرانسل میدم ،و ِب بگیرم!!!!!!

یعنی کلا تا دو دقیقه صدا از اون طرف گوشی نمیومد ها! طرف  ترکیده بود از خنده ،رفته بودن واسش آب قند بیارن!!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
mxu 1390/05/25 ساعت 07:20 http://mxu.blogsky.com

سلام
جالب بود . خوشم اومد هر چند یه نمه طولانی بودن
البته برا این پـــ نـــ پـــ جامعه مجازیه م تشکیل دادن
حداقل برای خنده هم شده میتونی ثبت نام کنی
panapa.ir
خوش باشید

هرچیزی که بهونه ای برای خندیدن وتامل باشه قشنگه
ممنون

ثبت نام انجام شد

بس که ما خلاقیم

بس که ما باحالیم

سلام دوست گلم
وب خوبی داری بابت اپ جدید ممنون
اگه تونستی به منم سر بزن خوشحال میشم

ممنون
روچشمم

فاطمه 1390/05/25 ساعت 08:40 http://ro0oz.blogsky.com

سلام...وب جالبی داری عزیز

بخصوص این آپتون که خیلی زیبا و خنده داره

موفق باشی

یادم رفت بگم مطمئنا که شمادختر خوبی هستید ....شک نکنید

چاکریم
نه اینجور...بد جووور

سلام! خوبـــی؟؟؟
بابا خلاقیت :)
من فقط قسمت علاقه رو خوب دارم! یعنی فقط از پـــ نه ... خوشم میاد دیگه فسفر نمی سوزونم که خودمم از اینا بگم!

ولی خیلی باحال بود دمت گرم:)

ازنعمتی که خدا بهت داده استفاده کن فرفری
مغزت رو آک تحویل خدا بدی بدش میادا!
گفته باشم

o0lllEHSANlll0o 1390/05/25 ساعت 10:39

احسان : سلام
الی : پـــــــ نه پـــــ خداحافظ (-8

احسان مگه اینکه دستم بهت نرسه بچه!

سلام الی جان
خوبی؟ ممنون قدم رنجه کردی و به کلبه درویشی من هم سری زدی اگه زحمتی نیست و وقت کردی من رو در گوشه ایی از وبت لینک کن من که لینکت کردم بازم ممنون
باتشکر خیلی خوبی

ممنون

سلام دختر خوب وی خیلی خوب و جالبی داری میشه باهم تبادل لینک داشته باشیم
ممنون

رضا 1390/05/28 ساعت 00:55 http://frankly.blogfa.com/

زیاد در قیدش نشو ...

عجب!

ساره 1390/05/28 ساعت 18:03 http://2223.blogsky.com/

چه باحال
میگن بعد از پ نه پ میخواد دِ نه دِ بیاد

عجب!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد