_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

مارا هم از این نمد کلاهـــــــــــــــــی...

هوالمحبوب:

 

تمام طول روز وشرکت وخستگی و گاها چرت زدن وخندیدن ونالیدن وغر زدن وبعد ناهار خوردن و باز کارکردن و باز طفره رفتن از کار و باز کار و باز کار یه طرف ،این کلاس بعد ازظهر من با نسیم و محبوبه و فرشته و غـزل یه طرف!

اصلا عشق میکنم وقتی میرم آموزشگاه.کلاس از حالت کلاس بودنش خارج شده بعد از حدود سه چهارترم باهاشون بودن وبه جای زل زدن به کتاب وگرامر مرور کردن وتکرار کردن راجب مسائل روز حرف میزنیم واتفاقاتی که واسمون افتاده.کلمه واصطلاحات جدید یاد میگیریم   ومن هم توی همین خاطره تعریف کردنها هم گرامر درس میدم وهم تمرین میکنم وهم تکرار واونها هم هیچ متوجه نمیشند که ترم داره تموم میشه وکل کتاب را درس دادم.

همه شون را دوست دارم بدون استثناء.یعنی نمیتونم از بینشون یکی رو انتخاب کنم ،حتی با اینکه غزل باهام صمیمی وراحت تره وفرشته ماخوذ به حیا تره ونسیم شیطونتر ومحبوبه آرومتر.....

با اینکه یکی دوساعت بیشتر آموزشگاه نیستم اما به اندازه ی تموم طول روز پراکنش انرژی دارم وکلا همه را مستفیض میکنم ویه آرامش عجیبی دارم.اصلا اونجا خوده خوده خوده الی ام!

 

رسیدیم به unreal situation  ونحوه استفاده از If clause  ها وقراره توی همین خاطره تعریف کردنها برسم به اونجا که اگه رفتی بانک ودیدی کارمند بانک بهت بیشتر از اونی که باید؟،پول داده چه کار میکنی و اگه یهو دیدی معلمتون بیشتر از حقت بهت نمره داده چی و اگه یهو یه دفعه یه پول قلبمه از آسمون تلپی افتاد جلوی پاهات چه طور؟ وکلا          How honest are you?

تا یادم میومده توی این هشت ،نه سال تا به این درس میرسیدم التماس از من که جونه مادرتون در عین حال که حواستون به استفاده از کلمات وجملاتتون باشه راستش رو بگید وخیال نکنید جلوی دوربین هستید وباید قهرمان بازی دربیارید. گاها خودم رو میکنم ابلیس وهی وسوسه میکردم که بابا این همه پول مگه میشه برش نداری برای خودت واگه برش نداری کلا گلاب به روتون مغز خر خوردی واز این حرفا وبیشتر بچه ها هم تا آخر روی موضع خودشون می ایستادند و کم پیش می اومد کسی بگه اصلا صداش رو در نمی اوردم حتی با اینکه شاید درعمل این کار رو هم ممکن بود انجام ندن!

رسید به امروز که کلا التماس من این بود که عزیز من پول مردمه ،حق الناسه ،مگه مرض داری صداش رو درنمیاری؟توی گلوت گیر میکنه ،از توی چشمات درمیاد وراه بینی ت رو میگیره وکلا بعدها خفه میشی !یه خورده خجالت بکشین پول مردم را پس بدید واونی که پیدا کردید رو بذارید سر جاش وباد آورده را باد میبره وروسیاهی به زغال می مونه که غزل گفت: مردم میلیارد میلیارد اختلاس میکنن بعد هم راس راس واسه خودشون قدم میزنن وسیگار برگ میکشند وکلی هم حال میکنن وبعد سه هزار میلیارد(حالا شما بگو هزار میلیارد چه فرقی میکنه؟!) تومنشون میشه کلی پز که ای ول چقدر ما باحالیم! اونوقت واسه یه قرون دوشاهی که ما پیدا میکنیم ،راه گلومون بسته میشه وکلا انا لله وانا الیه راجعون؟؟حالا شاید دلمون رحم اومد واصلا به پول توی خیابون نگاه هم نکردیم ولی اصلا فکرش رو نکنید بانک بهمون پول اضافه بده وما برش گردونیم!اصلا خدا بدش میاد!معلممون هم میخواست حواسش رو جمع کنه درست نمره بده.دوره ی فیلم فارسی بازی تموم شده خانوم!شما هم اگه پول بانک رو پس بدید سرتون کلاه رفته!از ما گفتن!!!!!

فقط فرشته بود که گفت :من توی این موقعیت با مامان و بابام مشورت میکنم وازشون میپرسم باید چه کار کنم...

 و احتمالا بابا ومامان فرشته هم متفق القول اند که"ما را هم از این نمد کلاهی !" واحتمال قریب به یقین هم امرشون به حکم بابا ومامان بودن مطاع وکلا والسلام ختم کلام!


 بحث تموم شد و زنگ خورد و من  موندم و یه عالمه unless  وeven if  و only if  و would in unreal situation  که هیچ جای منطقم جا نمیشد چه برسه جایی توی جمله هام .....

نظرات 11 + ارسال نظر
آقای دکتر 1390/07/14 ساعت 11:27

نمد دیدی مارا فراموش نکن گودلیدی جان
اینقدر دلم میخواد یک بار توی کلاسهات شرکت کنم ببینم چه جور خانم معلمی هستی

چراغی که به خونه رواست به مسجد حرووومه دکتر جان
درجستجوی نمد

PeGaH 1390/07/14 ساعت 12:55

webloge kheyli samimi va khoobi dari eli joon doosesh daram,khodetam kheyli doost daram kash tarahish yekam dokhtaroone tar bashe azizam

الهی ی ی ی ی ی !
دل به دل هرچی شما بگی!
مثلا چه قدر دختروونه آیا؟

زهرا - شیراز 1390/07/14 ساعت 14:41

قربون معلم گلم بشم .... عزیزمی شما

خدا نکنه زهرا جون
از شیراز چه خبر آیا؟

گیتاریست 1390/07/14 ساعت 15:03

وقتی بعد از قضیه اختلاس به شهرام جزایری گفتند آفتابه دزد به من و تو که پول کف خیابونو برداریم چی میگن؟

به من که میگن الـــــی!
شما رو نمی دونم !

مردی در تبعید ابدی 1390/07/14 ساعت 20:15

نظر غزل خیلی با حال بود

دخترم خودش هم باحاله

احوالات خانم مارپل! خوبی آیا؟!

امروز کلی سر خدا غر زدم ،

ای جااااااااااااااان دلم خنک شد

واما درمورد کلاه نمدی!

والا ما که کلا همیشه کلاه سرمون رفته! حالا دیگه نمد و غیر نمدش توفیری نوکنه!

بوست دارم هوارتااااااااا

خوب کردی غر زدی
اصلا غرزدن حسه غریبیه که بعد از اتمامش همچین دلت حااااااااااال میادا
میگند نمدیش بهتره!آدم کلاه هم سرش میره نمدی باشه دختر!
راسی طبق آخرین آماررسیده از اطراف واکناف هنوز سوژه رویت نشده به محض رویت شدن اقدامات مقتضی صورت خواهد پذیرفتتمام!
می تو راستی

آنجل 1390/07/16 ساعت 10:29

نبینم کم بیاری
مردم خودشون عرضه اختلاس ندارند بقیه را مسخره میکنند

ببخشید؟؟؟!؟
عجـــــــــــــــــــــب!

Saint Mary 1390/07/16 ساعت 11:42

شده تا حالا کابوس ببینی..از خواب بپری و کلی خوشحال بشی که کابوس بوده؟
شده بزرگترین آرزوهاتو تو خواب ببینی..از خواب بپری و حالت گرفته بشه!؟

خب، این به اون در!!!


میگم احیانا نمیخوای در مورد سونامی اخیر، ملت سومالی، تبعید کامران، جنبش تسخیر وال استریت، خیزش های مردمی، گرون شدن دیه و ... هم بنویسی تا در تاریخ شفاهی ملل ثبت بشه و از رسوخ حوادث و اندرکنش ها و نقش بسزای آنها در الگو گیری و جهت دهی غیرمستقیم در فرآیندهای اجتماعی-سیاسی و ...
خودت چطوری آیا


_________________________________________
پ.ن:
اگه گفتی سقوط یعنی چی؟

پاسخ:
یعنی اینکه خدا کاری کنه که آدم رو از کاخ موزه های فرانسه و شانزه لیزه به بیابان های لیبی تبعید کنن
منظورم از تبعید کامران (کامران نجف زاده) همین بود!

مریم مقدس کلــــــــــــــــــــــا تو روحـــــــــــــــــــت!
با تشــــــــــــــــــــــــکــــــــــــر

ز مثل زنبور 1390/07/17 ساعت 12:09

آیکن زنبور که تو خوشت میاد
حرفای گنده گندده؟تو را به اختلاس چه الی/؟؟؟؟؟؟
بسپارم گوشت را ببرند خین بیاد؟
کجایی نیستی؟چرا نت نمیای؟زیر آبی دیگه؟آسه برو آسه بیا؟نکنه شوهر کردی؟نکنه انا للاه وانا علیه راجعون؟کجایییییییییییی

به قول حاج آقا:ما رو بازی میکنیم حاج خانووووم
شوهر کجا بود؟فعلا غلط املاییت رو درست کن تا حالا 17

همون ز مثل زنبور 1390/07/17 ساعت 12:10

الی وای به حالت
مگه دستم نیفتی
الییییییییییییییییییییییییییییییییی

ماییم ونوای بی نوایی.....
به قول بابا :شما گاو باش شاخ بزن
به جان بچه م وقت ندارم زنبور
همین جام

غزل بابا 1390/07/19 ساعت 11:15


دختر خوبی هستی سلام.هر از گاهی که به وبلاگت سرمیزنم .لذت میبرم و وقت زیادی ازم میگیره..تازه باشی همیشه...مشتاق زیارتتون همکلاسی...خدانگهدار..

سـلاااااااااااااااااااام
خوبید آیا؟
دلم واسه دانشگاه یه ذره شده
ممنون
غزل کوچولو رو از طرف من ببوسید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد