_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ازطبع نکته سنجان انصاف کرده پرواااز...

هوالمحبوب:


هرچه قدر هم که سخت باشم هرچه قدر هم پیچیده وهرچه قدر هم پرتناقض وهرچه قدر هم عصیانگر وهرچه قدر هم سرکش،یعنی درقالب این سی و دو حرف فارسی جا نمیشم؟

بیا از مصوت وصامت این اجنبی ها هم کمک بگیر،خورده سوادی مونده برام که بفهمم.این بیست وهشت حرف عربی هم روووش!

دیگه بی انصافی رو به اوج نرسون.یعنی با این همه حروف وعلامت وصدا و آوا یه الـــــی نمیتونی بسازی ،بنویسی ،صدا کنی؟

ایراد از الف و لـام و  یـا ی من نیست،حتی از رفتارهای به قول تو متناقض و نگاههای به تعبیر تو پر از حرف!

من ساده ام!به همون سادگی الف و لام و یای اول دبستان که زور میزدیم درست بنویسیم و روی خط زمینه.همچین سواد وعلم بالا نمیخواد!تحصیلات آکادمیک کیلویی چند؟

همین روزهاست که بفرستیم توی اون آزمایشگاهای مسخره زیر میکروسکوپ!

این روزها وقت میگذارند روی یه عالمه اسرار ناشکافته و پر ازمعما!

من را چه به کشف شدن؟

من رو چه به لیز خوردن از دست؟

به اهن اهن من نگاه نکن!

طبل توخالی !هیچی توش نیست!

ذهنت را مشغول حروف و آدمهای دیگه کن

دوران ما دیگه گذشته!

این همه حروف توی فارسی هست

گیر دادی به این سه حرف که چی؟

بیخیال بابا!




*************

پــــــــــــــــ . نــــــــــــــــ :


یادت نره نشستی روبروی خدا من رو  ها!

آهاااااااااااای با تواما


نظرات 4 + ارسال نظر
بابک 1390/08/01 ساعت 12:52 http://cloudysky.blogsky.com

حرفات بو داره الی خانم :-) البته بو های خوب میاد ازش

یه بار دیگه بو بکش
یه نفس عمیق!
آهان!
الان هم هنوز بوی خوب میاد آیا؟

بابک 1390/08/01 ساعت 16:32 http://cloudysky.blogsky.com

ها؟ هنوز هم بوی خوب میاد از حرفات

خداراشکر که تو بوهای خوب استشمام میکنی
راسی هنوزم بو میاد؟

سلام

اگه آدرس وب نمی ذاشتی من دیوونه می شدم این کیه ک

اسمش الی و کامنت خصوصی گذاشته و لبخند و ... ؟!!!

حالا بگذریم...

من از این پست هیچی نفهمیدم!!!

منم نفهمیدم بانو

مخمل 1390/08/03 ساعت 19:04

الی لگد به بخت خودت نزن.این روزا از این آدمها کم گیر میاد.فکر کردی مثلا من میام بگیرمت؟مگه عقلم کم شده؟؟؟؟
جون مخمل اخمهات را باز کن ومثل یک دختر خوب رفتار کن.الی پشیمون میشی از من گفتن

یعنی تو نمیخوای منو بگیری؟
خلایق هرچه لایق
میگم باز نشستید به حرفای خاله زنکی زدن؟
باز واسه من حرف در اوردید.همین حرفا را میزنید دیگه هیشکی نمیاد منو بگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد