_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

زیباترین قسم سهراب ...

 نه تو می مانی و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی...

به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...

لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز.

پـ.نـ :

*کاش یادم بمونه

** ممنون زهرای عزیز...

نظرات 5 + ارسال نظر

کی توانم من فراموشش کنم
خاطرات زنده بودن با تو را
.
.
.
.
سلام
وبلاگی زیبایی داری
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
با افتخار لینکتون کردم
منتظرتون هستم

ممنون

اچیلای 1390/09/15 ساعت 15:47

یه پیشنهاد بدم من؟

سایز رو بیاری پایین بهتر میتونی خودتو مطرح کنی

سایزش کم نمیشه
فکر کنم خود جمله به عمد میخواد خودش را بدجور مطرح کنه

حمید 1390/09/17 ساعت 01:04 http://hamidhaghi.blogsky.com


زهرا 1390/09/18 ساعت 09:27

قربونت برم

خدا نکنه عزیزم
چه عجب از این طرفا خانوووووم

نازی 1390/09/19 ساعت 14:44

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،

غصه هم می گذرد،

سلام جیگرم
این شعر بدجور به دلم نشست
سعی میکنم واژه واژه حفظش کنم
دوست دارم الی جونم
یه دنیا بوس

پیشکش عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد