_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

حیف ازین یلدا شبی کآخر به پایان می رسد....

هوالمحبوب:


از اول هفته همینطور پیغام و پسغام شب یلدا بود که هی میرسید بهم....

یادت باشه من اولین نفرم

یادت باشه من چندمین نفرم

چندشب دیگه شب یلداست

پیشاپیش مبارک

و از این برنامه ها

شب یلدا

اولین شب زمستونی وبلندترین شب سال

شب هندونه

شب انار دون کرده که همراهش یه عالمه گل پر و گلبرگ گل محمدیه

شب تخمه و آجیل و کرسی

شب شاهنامه

شب حافظ

شب شعر

شب غزل

شب دور هم جمع شدن

حرف زدن

بلند بلند خندیدن

شب یه عالمه خاطره که شاید داری و یا شاید داشتی

کمرنگ بودن یا پررنگ بودنه این شب توی زندگیمون مهم نیست

مهم اینه خوشحالیم

یا سعی میکنیم خوشحال باشیم

یا تظاهر میکنیم هستیم

یا دلمون میخواد باشیم

همون یه دقیقه اضافه شدن به شب که اونقدرها هم محسوس نیست.یه بهونه است

اصلا آدم به بهونه زنده است.به امید.به اینکه بالاخره توی یکی از این شبای یلدا همه چی درست میشه....

یلدا واسه من قشنگترین شب ساله

یکی از قشنگرین هاست

توی این شب تمومه آدمای زندگیم یاد من میفتند

تک تکشون

همه شون یاد الی ای میفتند که عاشق شب یلداست

عاشق آخرین شب قشنگ سال

و اون شب مثل اون شبای خاص به برکت همون یه دقیقه ی اضافه شده لیله القدر میگیره و واسه تک تکشون دعا میکنه

کنار حافظ،روی گل وسط قالی،توی سجاده ی قهوه ای رنگه نقش بته جقه که فقط شبای خاص بازش میکنه . آدمای زندگیش را میچینه جلوی روش و واسه تک تکشون دعا میکنه...شاید خدا اون وسط دعای الی رو هم برآورده کرد....دعایی که هیچوقت به زبون نمیاره ولی از صمیم قلب دلش میخواد.

امشب شب شعر خوندن واسه خداست.....یعنی یلدا واسه من با تمومه معناهای دیگه یلدا فرق میکنه.....نه چوون ازش خاطره دارم یا اتفاق خاصی افتاده!

نه!

تمام خاطره ی من از یلدا بی خاطرگیه!

یلدا واسه من هم بهونه است

اما یه بهونه برای سلام کردن......

نه دلم برای یه عالمه هندونه ی نخورده و انار دون نکرده و شاهنامه و حافظ نخونده ی زندگیم تنگه و نه برای کرسی و قصه های هزار و یک شب.یدای من هیچوقت هیچکدوم از اینها را نداشته...یلدای من همیشه پر از خداست.پر از بهونه.....دلم واسه رسیدن یلدا با تمومه شکوه خداییش تنگه......

همینـــــــــــــــــــــــ


یـــــــ ــــ ـــلــ ــ ـداتـــــ ــ ــــون مـ ــبــــــــ ـــــــ ــارکــــــــ ــــ ـــــــ ـ


★。˛ °.★__ *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
... ... ¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•



پـــــــ . نـــــــــــــــــ  :


* خدایا شکر آذر هم تموم شد...خدایا شکـــــــــــــر

نظرات 8 + ارسال نظر
نازی 1390/09/30 ساعت 12:25

زندگی "باغی " است
که با عشق " باقی " است
" مشغول دل " باش
نه "دل مشغول "
بیشتر " غصه های ما " ، از " قصه های خیالی ماست . "
پس بدان اگر " فرهاد " باشی ، همه چیز " شیرین " است .
واپسین روز سردپاییزی خوش عزیز دلم
یلدای زیبا نیک

یلدای تو هم مبارکــــــ

آخر پاییز شد، همه دم می‌زنند از شمردن جوجه‌ها !! اما تو
امشب، بشمار، تعداد دل‌هایی را که به دست آوردی ... بشمار، تعداد لبخندهایی
که بر لب دوستانت نشاندی ... بشمار، تعداد اشک‌هایی که از سر شوق و غم
ریختی ... فصل زردی بود، تو چقدر سبز بودی !؟ جوجه‌ها را بعداً با هم
می‌شماریم

دل شما که دسته منه و دل من که................
بیخیاله تمومه اشکایی که ریختیم
یلدات مبارک خانوووم

سوده 1390/09/30 ساعت 17:29

سلام الی جون یه کم ما را تحویل بگیر. یک هفتس برات پیام دوستی دادم تو fb.

الهی بگردم
ساری سوده جان وی پی ان ندارم که کانکت بشم
چشم
الساعه در صدد پیدا کردن وی پی ان برمیام

آچیلای 1390/09/30 ساعت 18:21

الیلدا سعید الاطفال.

الیلدا آخر العمرالحاسدین
پیوستنت به جمع اعراب مبارک

سوده 1390/10/01 ساعت 13:07

سوده 1390/10/01 ساعت 13:16

الی جون با اجازت شعر جوجه های اخر پاییز را اینک شمارش می کنم را تو fb گذاشتم. فوق العاده زیبا بود.

الهی!
پیشکش
دست شاعرش درد نکنه

بابک 1390/10/02 ساعت 13:52

زمستان است
این روزهای این شعر اخوان را با صدای شجریان گوش می دهم و آغاز می کنم فصل سرد فروغ را ...

واین منم
زنی در آستانه ی فصلی سرد.
.
.
.
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد.......

آچیلای 1390/10/03 ساعت 19:46

هر وقت وی پی ان خواستی خبر بده.البته مجانیه
نترس

واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس لطفا دوتا بدید اینطرف
خبر دادم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد