_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

ترحم بر پلنگ تیز دندان...ستمکاری بود بر گوسفندان

هوالمحبوب:



هیچگاه نه کسی را ببخش

و

نه  فراموش کن

بذار سرفرصت،بزن دهنش را سرویس کن



"دکتر علی شریعتی با اعصاب خراب"

نظرات 5 + ارسال نظر
نازی 1390/10/03 ساعت 15:17

باشههههههههههههههه
امروز با اونر محترم دربه داغونه قلبم حرف می زدم
فرمودم که اومده بودم زیارت ندیدمتون
گفتن با کی
گفتم با الی
آخرشم گفتم تو به من می گی
مهربون حال بهم زن

تو که این حرفا تو گوشت نمیره دختر

زیارت نکرده تون فبول خانوم

بابک 1390/10/03 ساعت 15:25

برای من که نصیجت کاربردی و بدرد بخوری بود

صد تومن میشه!!!
البته اگه هفت هزار و پونصد بدی واست یه خاطره باحال هم تعریف میکنم شاید یه جا به دردت خورد

محمد 1390/10/04 ساعت 00:37

بخشش بزرگترین کاریست

که میتوان در زمان حیات انجام داد

تا جهان

زیباتر از همیشه خود را نمایان کند...

(دکتر علی شریعتی وقتیکه ریلکس بود)

عجالتا همون ترحم بر پلنگ تیز دندان .. ستمکاری بود برگوسفندان
الی وقتی دختر خوبی بود

چه عجب شما راه گم کردین؟

شما هم که مسئوله پیدا کردن راه

من این لحظات شریعتی رو دوست میدارم
چندی پیش هم یه همچین جمله ای با دز بالاتر برام اس ام اس اومد که از خجالت سرخو کبود گشته و فوری پاکش گردیدیم

این شریعتی هم چه جلافتها داشته وما ازش بیخبریم ها
اون جلافت کرده تو سرخ شدی؟
بیخیال آجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد