_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

برو بمیـــــــــــــــــر....

هوالمحبوب :


شاید باید نگم

شاید باید دهنم را ببندم و بزنم بر طبل بی عاری و بی خیالی.یا مثلا فرهیخته بازی و باکلاسی بازی وروشنفکری در بیارم.

یا مثلا بگم در شان و شخصیت من و وبلاگم نیست ولی بعد این همه درد را چه طور تحمل کنم؟

درد نگفتن و الی نبودنم را؟

کی میخواد بدش بیاد؟

کی میخواد خوشش بیاد؟

کی قراره چی بگه؟

اصلا مگه مهمه؟

اصلا مگه پسرا نمیدونند؟

مگه دخترا نمیدونند؟

میخواند انکار کنند؟

میخواند بگند ای وا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اصلا من امل

من دهاتی

من رعیت

من الی اون هم ازجنس Behind the Mountain

 بدو و بیاو  بزن و خودت را نشون بده و  بگو من نمونه بارزشم که خلاف حرف تو رو ثابت میکنه

بیشین بینیم بابا

دختری که دست داد به یه مرد غریبه براش مهم نیست بوس هم بده براش مهم نیست کوفت هم بده براش مهم نیست درد هم بده مگه دست با بقیه اعضای بدنت چه فرقی میکنه؟

دختری که روسریش رو در اورد مانتوش رو هم در میاره شلوارش رو هم درمیاره کوفتش رو هم درمیاره دردش رو هم درمیاره.مگه روسریت با بقیه لباسهات چه فرقی میکنه؟

میخوای ترور کنی؟

بیا بکن

بهت گفتم خانوم باش

بهت گفتم خانومی کن

بهت گفتم اینا املی نیست خانومیه

نشنیدی

نرفت تو گوشت

گفتی اشتباه میکنی

حالا دیدی؟

میخوای نوازشت کنم بگم اشکالی نداره پیش میاد؟

بهت بگم خدا بزرگه امیدت به خدا باشه؟

بهت بگم پرده ی حیایی که از جلوی چشمات رفت کنار باز میاد سرجاش؟

بهت بگم باز دستت که به دست غریبه ها خورد دلت میلرزه که وای بر من؟

بهت بگم درست میشه؟

بهت بگم آخره همه چی درست میشه و پایان شب سیه سپید است؟

عمــــــــــــــــــــــــــــــرا

بـــــــــــــــــــرو بــــــــــــــمیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر!

همینـــــــــــــــــــــ

نظرات 10 + ارسال نظر
بابک 1390/10/05 ساعت 14:08

الو؟ آیا این همان امر به معروف بود یا نهی از منکر؟ و ایا باید برویم براستی بمیریم بانو؟

این امر به مردن بود آقا!
تصمیم با شماست خود دانی

دخترشرقی 1390/10/05 ساعت 14:50

سلام الی جون.
با خودت حرف میزدی؟

این دفعه دیگه با خودم حرف نمیزدم
بلند بلند گفتم که بشنویم
خوبی دختر شرقی؟
من چقدر بگردم تو آرچیوم آدرست رو پیدا کنم؟
یه آدرس بذار جای آدرس جبران میکنمااااااااااااا

نازی 1390/10/05 ساعت 16:19

چته الی جونم
چرا اینقدر دلت پره
بگو کی اذیتت کرده خودم 2 تاش کنم

وخداوند خود مسئول دوتا کردن و دهن سرویس کردنست
تا یار که را خواهد و میلش به که افتد

اعصاب تعطیل شده ها بانو

بگردمتون حج خانوم!

دلارام 1390/10/07 ساعت 02:23

وای الیییییییی عصبانی!
الی عصبانی شه ینی واااااااااااای!
اول راه نمیان با الی مشورت کنن
آب از سرشون گذشت میان دست به دومن الییییی!
اما الی... ادما کلا اینطورن
فک میکنن موقعیتی که توش قرار گرفتن خاصه و با بقیه فرق داره و انگار باید تجربه کنن...
نا امیدش نکن... پیلیز...
آیکون گل...

همه مون همینطوریم دلارام جان
من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم
تو خواه ازسخنم پند گیر خواه ملال....
خوبی دختر؟

دلارام 1390/10/07 ساعت 14:56

خوبم الی جان...
میدونی که فداتم...

الی فدایی نمیخواد بچه!
زنده بمون کارت دارم

دلارام 1390/10/07 ساعت 20:48

نه اصرار نکن!
من میخام به جمع فداییان الی بپیوندم!
دیگه فک کنم 1ردیف بهشت زهرارو گرفتن!
اینجور پیش بره باید قبرستون اختصاصی بگیری براشون! فی الواقع برامون

کم دلبری کن! خانوم باش

قبرهای دوطبقه اینطرف
سه طبقه اونطرف
پنت هوس هم داریم
شما چون در دورن حیاتتون یه خورده باحال تشریف داشتید روبه دریا جنوبی و رو به جنگل شمالی را بهت میدم
برو حال کن.باز بگو الی بده

یه روزی بیخیال دنیا شدم و دنبال یه خونه اجاره ای گشتم
پول پیش نداشتم ولی احتیاج به خونه داشتم
از سر بچگی قلبمو پیش دادم
سال اول اجاره ندادم ولی از سال دوم جونمو ماه به ماه دادم
حالا اگه چیزی از جونم مونده با حرفات ازم بگیر

هر چه بر ما رود از سستی و نادانی ماست
گله از بخت و شکایت ز فلک عین خطاست

اینا بلند بلند حرف زدنه خودم با خودم تو به خودت نگیر دادا!
راسی چند اجاره میدی مشتری شیم آیا؟!؟!

حرفهایی هست برای نگفتن
و
ارزش عمیق هر کسی به اندازه ی حرفهایی است که برای نگفتن دارد
و
کتاب هایی نیز هست برای ننوشتن
و
من اکنون رسیده ام به آغاز چنین کتابی...

چقدر ارزشمندیم
چقدر ارزشمندی
چقدر ارزشمندند!!!!!!!!!!!!!!!!!

بیننده 1390/10/12 ساعت 00:51

خب حالاااااا چی شده مگه؟؟
با مرد غریبه دست دادی؟
یا روسریتو در آوردی؟
مهم نیست خودتو اینقدر سرزنش نکن

هیچکدام گزینه ی سوم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد