_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

دارندگی و برازندگی...

هوالمحبوب:

سوار میشیم بالاخره!دررکاب یه سمند زرد رنگ البته از جنس تاکسی و راهی چهارراه تختی میشیم.کرایه 400 تومن و من هم یه ده هزارتومنی دارم و یه دویست تومنی.دویست تومنی را میذارم گوشه ی جیبم و ده هزارتومنی را تقدیم راننده میکنم.

از توی آینه نگاه میکنه و یه اشاره به پول میکنه و میگه:مقصدتون کجاست؟

- چهارراه تختی!

- پول خورد نداشتید؟

- وا!نمیخواستم بگم ده هزارتومنی دارم که قیافه بگیرم!اگه داشتم که بهتون میدادم!

راننده موند و بعد لبخندی زد که به خنده منتهی شد!

نمیدونم به سوال مسخره ی خودش خندید یا به جواب من ولی خندید و مشغول پیدا کردن پول خرد برای دادن بقیه ی پولم شد....

همیشه از این سوال پول خرد نداشتید خندم میگیره!

مسخره ترین سوال دنیاست....

تازه مسخره ترین عکس العمل دنیا اینه!:

نه!

راننده پولت را کامل بهت برمیگردونه و تو میگی:پس براتون میندازم تو صندوق صدقات!

 و جوابهای احتمالی راننده:

1.اشکالی نداره مهم نیست!

2.نمیخواد پول تو صندوق ازطرف من بندازی!ازطرف خودت بنداز که بغدادت خرابه!!!!

3.لازم نکرده!پیاده شو

نظرات 9 + ارسال نظر

گزینه ی ۴: لبخند ژکوند راننده
الی فکر کنم عاشقت شده

دیگه تو سیل وخیل طرفدارامون عشق راننده کم داشتیم که اون هم الحمدالله نائل شد
شکرلله

[ بدون نام ] 1390/10/06 ساعت 20:24

الییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عاشق شدی ی ی ی و نگفتی؟
از تو خوشش اومده بوده.هاهاها
یا اینکه تیپت رو نگاه کرده و دیده که از اون مایه دارها هستی میخوای بخشش کنی .لول

کی؟
کجا؟
کی؟
با کی؟
هااااااااااان؟
کی از ما بدش میاد؟
لول وکوفت بچه

آچیلای 1390/10/06 ساعت 20:25

نظر قبلی ماله منه اسمم رو یادم رفت بنویسم از بس مجذوبت شدم.هاهاها

مراقب خودت باش
من که در نمیرم
همینجام هول نکن

بابک 1390/10/07 ساعت 08:52

اگه گیر این راننده عینکی هائی که موی سر و صورتشون سفید شده بیافتی و پول خرد نداشته باشی همبشه بهت می گن به سلامت جوون ... یه فاتحه واسه رفتگانم بخون که نفس جوونا حقه ...
اونقدر خوشم میاد که منی که نماز نمی خونم همونجا نقد فاتحه شو می خونم

ولی من پریشب گیر یکدوماشون افتادم که وسط راه تا دید پول خرد ندارم گفت پیاده شو!
گفتم اینجا؟وسط اتوبان؟
گفت :به من چه؟!
به جان بچه م حاضر بودم کل قران را واسش ختم کنما!
همونجا واسش نماز جماعت بزا میکردم ولی نشد دادا!
فک کنم چون موی صورتش وسرش سفید نبود اینطوری شد

بابک 1390/10/07 ساعت 10:42 http://cloudysky.blogsky.com

فرقش تو اینه که شما تو اصفهانی و من شمالم

پس فرقش تو منطقه ی جغرافیاییه!!!!

دلارام 1390/10/07 ساعت 15:22

الی خداییش خیلی دیوونه کنندست ب خاطر 400 تومن 10000تومنی بدی!
ینی من بودم میزدمت!!!
اون خیلی با مرام بوده گفته پیاده شو...!
فک کن زحمت 9600 تومن پول شمردن و پس دادن به گرفتن اون 400 تومن میارزه!؟
1دختر به این ابهت 400 تومن نداره تو جیبش! واقعا رنج آوره!

اونکه نگفت پیاده شو
یکی دیگه بود کرایه ش میشد دویست تومن
پونصدی دادم نگرفت صدتومنی داشتم نگرفت
گفت پیاده شو
ده هزاری داریم مادر میخواااااااای؟
تایتل رو نخوندی بچه؟
دارندگی و برازندگی

دلارام 1390/10/07 ساعت 20:44

دارنده و برازنده... ۱۰هزارتومنی ب راننده دادن فشه!
تو که دارنده و برازنده ای بگو حاجی بقیش بمونه پیشت...
ینی ۹۶۰۰ بخشش! جای دوری هم نمیره...

بیسواد
من باید خودم را بکشم تا بفهمم چی نوشتی

تو چرا سنگ راننده رابه سینه میزنی؟
کیسه اگر کیسه ی الی(مهمان) بود
حاتم طایی شدن آسان بود
ایندفعه شما حساب کن تابعد......

دلارام 1390/10/09 ساعت 19:23

درایورای جوونو بفرست من خودم حساب میکنم عزیزم
با پیرمردا خودت 1جور کنار بیا پیلیز!

مگه من خودم کچلم یا اینطوری ام(شکل آیکون را تصور کن!) که جووناش را بفرستم اونطرف
عجبا!
اگرچه بماند من پیرمرد جذب کنم همچین ملسه!

دلارام 1390/10/11 ساعت 02:58

ای جوون!
دلارام جذب کنت که محشره

پیرمردا خودشون جذبن! زیاد انرژی نیاز نیست!!!
جوونا هم که چسپن!

کلا خیلی کارمون راحت شده الی

تقبل الله
!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد