_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

هرجا که هستی از سر دنیا زیاد باش...

هوالمحبوب:


بابا همیشه یه حرف خوبی میزد و میزنه!

اون روزا که بچه تر بودم و  مثلا میخواستم افتخار کنم که دخترهای مردم فلانند و بهمانند و من نیستم و نبودم.یا وقتی که میخواستم مثلا منت بذارم که من میتونستم فلان کار را بکنم و نکردم و درنتیجه مستحق تنبیه و بدرفتاری و غر و اینا نیستم و کلی باید بهم افتخار کنید....

وقتی که فکر میکردم باید به خاطر خوب بودنم یا خوب عمل کردنم یا بد نبودن و جلف رفتار نکردنم یا غیر اخلاقی عمل نکردنم تشویق بشم یا تحسین بشم یه حرفه خوبی میزد....

راست میگفت:

خوب بودن وظیــــــفه است....


آدم هیچ وقت واسه اینکه به وظیفه اش عمل میکنه سر کسی حتی خودش هم منت نمیذاره!

به ما چه که فلانی به وظیفه اش عمل کرده یا نکرده که البته باید بکنه.باید خودت حواست باشه آدم وظیفه شناسی باشی.عمل کردن به وظیفه تشویق نمیخواد.این در رفتن وبی مسئولیت و عمل نکردن به وظیفه ست که تنبیه میطلبه و توبیخ......



نظرات 7 + ارسال نظر

وظیفه اصلی انسان خوردن و خوابیدن و کامنت گذاشتنه....

بقیه را هم که انجام میدیم داری در حق همه لطف میکنیم...
این نظر منه و واسش احترام زیییییییادی قائلم
مخالفت هم نکن که خودت میدونیاااااااا

شمام که کلا لطف دارید میکنید در حق جامعه ی بشریت با این همه وظیفه شناسی
تقبل الله
تازه میفهمم تفاوت انسان وبقیه موجودات چیه
همین کامنت گذاشتن
ای ول!

بروبچ 1390/10/12 ساعت 00:57 http://isfahaniha.blogfa.com

الی

هاااااااااااان؟

بروبچ 1390/10/12 ساعت 00:58 http://isfahaniha.blogfa.com

تبریک میگم
ورود شما رو

یه چیزی تو مایه های قدم نورسیده مبارک و این حرفا؟

ثانیه 1390/10/12 ساعت 01:44

الی باز گیر دادی؟
الیییییییییییییییییییییی تو توی وبلاگ اصفهان پست گذاشتی؟
این الی تویی؟تو کار وزندگی نداری همه جا سرک میکشی؟

پـــــ ن پــــــــ !حالا یکی هم که پیدا کردی از هرانگشتش یه هنر میباره بهش گیر بده ها!
الحسوود لایسود!

نازی 1390/10/12 ساعت 08:40 http://khodagovah.blogfa.com

مثل من که همیشه میگی از سر خودتم زیادی !
اونطوری آیا از سر دنیا زیاد باشیم آیا ؟
درد یک پنجره را پنجره ها میفهمند

معنی کور شدن را گره ها میفهمند

سخت بالا بروی ساده بیایی پایین

قصه تلخ مرا سرسره ها میفهمند

یک نگاهت به من آموخت که درحرف زدن

چشمها بیشتر از حنجره ها میفهند

دوست دارم الی ی ی ی ی
هر چند . . . . . .

دست نیافتنی
اینطوری زیاد باش
خوب و دست نیافتنی
.
.
.
دل به دل راه داره بچه!

بابک 1390/10/14 ساعت 09:31

زندگی صجنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ای خواند و رود ... صحنه پیوسته به جاست

خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد

salam
afarin be pedar
webeton zibast beheton tabrik migam
ye sabad goool

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد