_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

یکی می مرد ز درد بینوایی...یکی میگفت خانوم **** میخواهی!؟!

هوالمحبوب:

کلا خدا این روزا و این آدمها و این ایمیلها و این نت و این اس ام اس ها و این آدمای بیکار و این مخابرات باحال و این سیستمه خفن دولتی و حکومتی و ارتباطی و اطلاعاتی و فرهنگی و پژوهشی و ارشادی و اسلامی و اینا را از ما نگیره!

کلا ارق (عرق؟ارغ؟عرغ؟...؟؟)ملیتون تو چشمم(شما بخون تو حلقم!!!!)با این همه وطن دوستی و حب وطن که میگند نصف ایمانه!

(حساب کردم اگه پاکیزه باشم که میگند نیمی از ایمانه و حب وطن هم داشته باشم که بازم میگند نیمی از ایمانه کلا ایمانم تکمیله!تازه فکر کن ازدواج هم بکنم که میگند نصف دین و ایمانت حفظ میشه!!!!کلا کلی ایمان زیادی میارم!ای ول!)

زدند بانک مرکزی را تحریم کردند و معلوم نیست تا کی این ستون فقراتمون دوام بیاره زیره باره این اتفاق و زدند هرچی تحریم محریم خفن بوده از نفت و گاز و واردات و صادرات و غیره و ذلک ریختند سر ملت ه بیچاره این ابرقدرتهای نامرد و جز جیگر گرفته(مرگ بر آمریکا وضد ولایت فقیه ودرود بر رزمندگان اسلام وسلام برشهیدان والله اکبر وباز از اول بخون!) و زدند ترکوندند پیمانه ی صبر ملت و دولت غیور و میور  و همیشه درصحنه را و داریم جون میکنیم کلا و هی تظاهر میکنیم که همه چی آرومه و من چقدر خوشحالم و خداییش هیچ جا هم حرفمون رابه پشیز نمیخرند و هرکاری دلشون میخواد میکنند.چه اینجا وچه اونجا و بیگانه اگر میشکند حرفی نیست و از دوست بپرسید چرا میشکند..

اون موقع هی ایمیل میدند و هی اس ام اس برامون که :

توجه توجه! زود اطلاع رسانی کنید تا وقت از دست نرفته!

"دارند عید نوروز را به نام افغانستان ثبت میکنند .به این آدرس ایمیل بفرستید واعتراض خودتون را نشون بدید تا سازمان ملل به نام افغانستان عید نوروز را رقم نزنه وبشه مال خودمون!"

یا

"زود ایمیل بفرستید تا خلیج فارس به نام خلیج عرب تغییر نام پیدا نکنه وهرچی ایمیل ایرانی بیشتر احتمال فارس شدن خلیج بیشتر!"

جون بچه تون دست بردارید از این کارای خاله زنکی!

سازمان ملل و ایل و تبارش نشستند من و تو ایمیل بزنینم و بعد بگند ای وای بر ما!الی ایمیل زده زود هرکاری میخواستید بکنید متوقف کنید که الی ناراحت شده؟!!!!!!


دنیای دنیای هرکی به هر کیه!

یه جورایی قانون جنگل!زورت بیشتر باشه حرفت خریدار داره بچه!حالا عجالتا برای سرگرمی ملت بد نیست و مثل همون اس ام اس ها می مونه که میفرستند برای ده نفر جون مادرت بفرستا تا ده روز دیگه یه خبر خوب میشنوی و من خودم اول قبول نداشتم ولی مشقام را خوب نوشتم و بابام بهم عیدی داده و باقی قضایا!!!!

اما واسه اینکه انگ ضداخلاقی و میهن ندوستی به من نزنی یه ایمیل میفرستم به کوفی عنان یه صحبت مردونه باهاش میکنم و میگم برو بچ ناراحتند جون الی نبینم قر بیای ها!

راسی رئیس سازمان ملل تا چندسال پیش کوفی عنان بود الان عوض که نشده؟؟؟؟؟



پــــ . نـــــ :

قابل توجه اصفهانی های گل >>>> اصفهانیـــــــهــــــــا

نظرات 14 + ارسال نظر

ما ایرانی ها صبح در تهران از خواب بیدار می شویم. محل شرکت تجاری و مرکز خریدمان در دبی است؛
استعدادمان در تهران کشف شده، اما نبوغمان در اروپا شکوفا می شود؛.................
خواستی بقیه اش رو بدونی و بخونی یه سر بهم بزن

اینجا واسه تبلیغات وبلاگت باید شارژ بدی ها
شارژایرانسل و اینا نه ها
شارژماهیانه

.
.
تازه فک کن کجا میمیریم

پس از مرگ از شخصی پرسیدند : جوانی خود را چگونه گذراندی ؟ ندایی از عرش برآمد که : بدبخت ایرانیه ، ولش کنین ، برین سراغ سوال بعدی...

انواع لطیفه ،کلیماتور، سخن نغز، تبلیغ ،تشویق، تنبیه و.... خریداریم
کلا بیا بترکون

حمید 1390/10/12 ساعت 18:37 http://hamidhaghi.blogsky.com

درود بر شما

با پست کوتاه آپم

به سلامتی

باشه ، دیگه مزاحم نمیشم

مراحمید
حالا تشریف داشتید یه چایی میخوردید!

بابک 1390/10/14 ساعت 08:45

کلا ما ول معطلیم و خدا آخر و عاقبت مان را به خیر کند

خدا آخر و عاقبت همه مون را به خیر کنه جوان!

حمید 1390/10/14 ساعت 15:06 http://hamidhaghi.blogsky.com

بابا

رنگ تعلق..

بابا ازاد...


بابا غلام همت...

بابا خفن
بابا کامنت
بابا بابا!

بروبچ 1390/10/15 ساعت 22:10 http://isfahaniha.blogfa.com

سلام
چقدر بیام پایین تا ۱ نظر بدم
ماشالا روزی ۳تا پست
بزنم به تخته نمره انشا۲۵
.....................................
میری آدامس اوربیت بخری ، بقاله به جای بقیه پول، بهت آدامس شیک میده !

————-

والا ما هنوز خروس نشان میخوریم ومیخریم
جوجه هم خریداریم

بروبچ 1390/10/16 ساعت 23:49

سلام
این پست بالایی چی میگه؟
چرا اینقدر گنگه!!!
پسرجناب سرهنگ کیه؟؟

بچه ی جناب سرهنگ به عبارتی میشه بچه ی جناب سرهنگ!
سرهنگ را میشناسی؟ بچه ش!

بروبچ 1390/10/17 ساعت 22:26 http://isfahaniha.blogfa.com

ممنون از راهنمایی دقیقتون
کسب فیض کردم..!!!
من موندم سرهنگو که میشناختم
بچشم که خوب یه بچه بوده دیگه..!!
اینم شد سوال

الهی!
مهم نیست !حتما گیج خواب بودی!
شایدم خسته بودی!
شایدم حواست نبوده!
شایدم .....!

حمید 1390/10/17 ساعت 22:32 http://hamidhaghi.blogsky.com

یاد اونوقت ها که با هم کل کل میکردیم

دیگه تحویل نمی گیری

بهمون گیر ندادند!!

حمید 1390/10/23 ساعت 08:59 http://hamidhaghi.blogsky.com

سلام
با یک داستان خیلی خیلی کوتاه آپم

بروبچ 1390/10/26 ساعت 19:50 http://isfahaniha.blogfa.com

سلام
اخه چرا برای مدت
طولانی جاده در دست
تعمیره....!!!
چرا تمام نمیشه
حوصلم سر رفت از این چراغ چشمک زن

دلارام 1390/10/27 ساعت 19:22

الیییییییییییییییییییی جونمممممممممممممممم
چقد اومدم پایین تا نظر بدم... الییییییی چرا واسه پست تقدیم به دلارامت نظرخواهی نذاشتی که من بترکونم... منفجرکنممممممممممممممم... من فدااااات...الییییییی تو محشرییی... من تا زندم طبق طبق لاو یو... ینی همینجور برات غش میکنم...
الیییییییی میدونم از مالاچ مولوچ خوشت نمیاد... اما باید تحمل کنیی... ممممممممممماچ... موووووووچ... بووووووووووووووووس....بوس ... بوس ...بوس... تا صبح ابد ؛ که دقیقا نمیدونم کی هست!؛ بوسسسسسسس

الییییی من تورا دوست... آن حس غریب و آشنارا دوست...

آقا گمانم من شما را دووووووست...
حسی غریب و آْشنا را دوست...
.
.نه ،نه فقط اینکه شما با من؟
من با شما؟یک لحظه ما را دوووووست؟....
.

انگار حرفم این نبود اما
آقا گمانم من شما را دوست....
.
.
................... همینــــــــــــــــــــ

حمید 1390/10/28 ساعت 16:15 http://hamidhaghi.blogsky.com

آفتاب باش

تا اگر خواستی بر کسی نتابی


نتوانی


آپم

متاسفانه دردم همینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد