_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

مرا شکل غزل بنویس....

هوالمحبوب:


نه درد دارم و نه مرگ!

نه ناراحت و نه عصبانی!

نه نگران و نه مضطرب!

نه........

به قول نسترن کلا همه چی آرومه و من چقدر خوشحالم و این حرفا!

یه موزیک لایت....یه عود روشن کنار کیس کامپیوتر ....یه عالمه کتاب و یه عالمه عکس از الی وقتی کودک بود تا الان.....

یه مداد و یه دفترچه که شاید هیچ وقت توش چیزی ننویسم  و شاید از همین الان شروع کنم به نوشتن.

کلا خودم را نمیتونم پیش بینی کنم...

رو اوردن به مداد و کاغذ یه اتفاق دور بود..اتفاقی که فکر نمیکردم بهش رو بیارم.شایدم رو نیارم.نمیدونم!

دلم برای هزارسال پیش تنگ شده. برای اون روزا که هیچ کس حتی اندازه ی نگاه کردنه من هم نبود،چه برسه به......!

سرخودمعطلیم ترک برداشته!

باید یه کاری بکنم

" دست به کاری زنم که غصه سر آید"

فقط دلم میخواد شعر بخونم و  دیگه سکوووووووووووووووووووووووووووت....

شاید سکوت تا هزار سال دیگه....

شعرهایی از جنس الی!

شایدم شعرهایی به جنس الی!

شایدم................

عجبــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

وقتی که دستت از لب من دور میشود

شعرم شبیه ناله ی تنبور میشود


من جیغ میشوم تو مرا کوک میکنی
من اشک میشوم و فضا شور میشود

هی اخم میکنی به دلم زخمه میزنی
اما دلم................................

.

.

 

کمی شاعر شو و یک شب مرا شکل غزل بنویس
اگر چه وصل ممکن نیست ولی تو محتمل بنویس


کجا هستی؟ کجا هستم؟ کجا جامانده ایم از هم؟
برای چند مجهولم ...........................



پـــــ . نـــــــــــ :

لینک دکلمه ی شعر از طرف الی به دلارام عزیزم (بدون نویز،بدون صدای فن کامپیوتر ،بدون تیک تیک ساعت ولی.....!)