_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

لیــلــا...

و بازهم هوالمحبوب:

نگارین و قد چهار شونه داری لیلا خانوم

کنار خونه ی ما خونه داری لیلا خانوم

همون خونه که رو به قبله باشه لیلا خانوم

خودت مست و مارو دیوونه داری لیلا خانوم جان

لیلا لیلا لیلا

---

لیلا وفای تورو گردم

خال پشت پای تورو گردم

راه می ری نازک نازک جان، راه رفتن های تورو گردم وای  

لیلا لیلا لیلا

---

شتر از بارو می ناله، ما از دل لیلا خانوم

بنالیم هر دومون منزل به منزل لیلا خانوم

شتر ناله که اون بارم گرونه لیلا خانوم

ما هم نالم که دور افتادم از دل لیلا خانوم جان

لیلا لیلا لیلا

---

لیلا وفای تورو گردم

خال پشت پای تورو گردم

راه می ری نازک نازک جان، راه رفتن های تورو گردم وای  

لیلا لیلا لیلا

---

دلم می خواد که دلسوزم تو باشی لیلا خانم

چراغ و شمع و پی سوزم تو باشی لیلا خانم

دلم می خواد که در شب های مهتاب لیلا خانم

همون ماه دل انگیزم تو باشی لیلا خانم جان

لیلا لیلا لیلا

---

لیلا وفای تورو گردم

ناز غمزه های تورو گردم

نرمک نرمک راه می ری جان، راه رفتنای تورو گردم وای

لیلا لیلا لیلا

---

به سر شوق سر کوی تو دیرم لیلا خانم

به دل مهر مه روی تو دیرم لیلا خانم

بت من، کعبه ی من، قبله ی من، لیلا خانم

لیلا خانم جان

لیلا لیلا لیلا

---

لیلا وفای تورو گردم

ناز غمزه های تورو گردم

نرمک نرمک راه می ری جان، راه رفتنای تورو گردم وای

لیلا لیلا لیلا

 دریافت لیــــنک دانــــــلود لیلا خانوم

پـــــ . نـــــ :

الــــــی بـــــازی نداره

.

.

.

.

الــــــی بازی ......اره!!!!