_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

شـــــام امشبـــــ هــم سحـــر شـــد بــاز بیـــداریــــم مـا...

هوالمحبوب:


خوبیه بیخوابی شبانه و بد خوابیدن و غلت زدن و دنده به دنده شدن و خوابهای کج ومعوج دیدن  به اینه ه که دیگه نیاز نیست موبایلت صد دفعه زنگ بزنه و تو هی بکوبونی توی سرش و هی دو دقیقه دیگه و پنج دقیقه دیگه و ده دقیقه دیگه تا میاد چشمات گرم بشه ، باز  موبایلت غر بزنه که هی الی پاشو!

و تو ، اون دست آخر بلند شدی و با لج سرت را بالا کنی و زل بزنی به خدا و بگی جون بچه ت کوتاه بیا!!!! امروز هم  از من بگذر تا  کپه مرگم را بذارم ، از فردا به موقع میخونم(!) و باز ول بشی روی تختت .....


خوبیه بی خوابی شبونه به همینه ....قبل از صدای سرسام آور آلارم موبایلت نشستی روبروش و وقتی صدای موبایلت در میاد دو تا تون با هم بهش نیشخند میزنید و میگید:ببر صدات را بچه حال نداریم!!!!

و بعد زیرزیرکی بخندی و باز زل بزنی بهش و بدون التماس، بهش التماس کنی.....

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 1390/11/11 ساعت 06:21 http://jvanan.blogsky.com/

سلام
من تازه وارد عرصه وبلاگ نویسی شدم
امیدوارم مرا در این امر راهنمایی کنید
این پیام حامل دوستی است امیدوارم پذیرا باشید. به وبلاگ سری بزنید تازه راه اندازی شده

خوش اومدی محمــــــــــــــــــــد....

بابک 1390/11/11 ساعت 08:15

این پستت منو یاد آهنگ پائیز سال بعد از رستاک انداخت... هنوز زندگیت و دلت یکی نشده ... زندگی از رویاها و آرزوهای ما خیلی متفاوت تره ...به خودت و زندگی فرصت بده

هنوز من میدوم و اون میدوه
هنوز به نرسیدیم
یکی باید بایسته تا اون یکی بهش برسه
لامصب هردو تاشون کله شقند
دلم و زندگیم رو میگم....

دلارام 1390/11/11 ساعت 19:19

الی تو دیگه خیلی خوش بینانه به بیخوابی شب نگاه کردی!
وای انگار هر دقیقش اندازه ۱۰ساعت میگذره... بعد هرچیزی و هرکسی که به مخیلتم نمیرسید میاد تو فکرت... نمیدونم چرا آدم نمیخاد قبول کنه که خوابش نمیاد و باید پاشه ۱کار دیگه بکنه... هی میخاد بجنگه باهاش... آخرش صدا گنجیشکا میاد... میفهمی که به به صب شد...

بعضی وقتا هم تو این جنگ تو پیروز میشی و خوابت میبره... اما نمیدونی کی... وای یکی از آرزوهای من اینه که زمان به خواب رفتنم رو بفهمم... اما نمیشه

وای من عاشق این ۵دیقه ۵دیقه تمدید کردنام گاهی انقد تمدید میکنم که به ساعت هم میرسه ... اونوقت خودم از رو میرمو پامیشم...


در هرچیز که مینگری معجزه ای هستــــــــــــــــــــ
بی خوابی شبونه ی من شده قصه ی هزار و یک شب.
باید شروع کنم راجبش کتاب بنویسم
البته همزمان با آزمایشگاه شیمی زدنمون.....

حمید 1390/11/11 ساعت 20:00 http://hamidhaghi.blogsky.com

التماس نکن

حاکم ...کت
بار آخر، من ورق را بادلم بر میزنم

بار دیگر حکم کن اما نه بی دل!با دلت، دل حکم کن

حکم دل:

هرکه دل دارد بیندازد وسط!تا که ما دلهایمان را رو کنیم...

دل که روی دل بیوفتد عشق حاکم میشود!

پس به حکم عشق بازی میکنیم..

این دل من! رو بکن حالا دلت را....!دل نداری؟

بر بزن اندیشه ات راحکم لازم!

دل گرفتن....

دل سپردن....

هردو لازم! عشق لازم.

ما را چه به حکم کردن آقا!
تو دلش را پیدا کن سپردن وگرفتنش با ما!

نگین 1390/11/12 ساعت 01:17 http://www.mininak.blogsky.com

سلام
موافقم باهات شدید
الان همه چی شده ریا و ریا و ریا
همه فقط هر کاری میکنن واسه ثواب! هیچ کس واسه خوده خدا هیچ کار نمیکنه ...

:|

حتی دیگه آدما خودشونم گول میزنن ...
انگار خودشونم فراموش کردن که خدا واقعا ازشون چی میخواد:|

مبوس جز لب معشوق و جام می‌حافظ
که دست زهدفروشان خطا است بوسیدن...
.
.
گول نخور دختـــــــــــــــــــر

دلارام 1390/11/13 ساعت 01:53

الی داری همه آرزوهای منو نادیده میگیری!
یادم رفته بود اصلا این آرزومه... داغ دلمو تازه کرده

یعنی همون فلانی گفتی و کردی کبابم واین حرفا آیا؟

راسی
راسی
این روزا بازار کباب و نون زیر کباب داغه ها
.
.
عمرا توضیح بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد