_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

و ادیسون برق و بل تلفن را اختراع کرد و ما اندر خم یک کوچه ایم!!!

هوالمحبوب:


باز هم صبح شد و یه عالمه حس متناقض که باید طبقه بندیش میکردم والبته که کردم!قرار بود برم برای نفیسه انتخاب واحد که باز سیستمم هنگ کرد و من هم که یه عالمه ترجمه ریخته بود سرم وحوصله کند و کاو کامپیوتر نداشتم زود فرستادم دنبال آقا رحیم که برس به داد سیستمم!ایشون هم عینهو مهریه که عندالمطالبه است ظاهر شدند وافتادند به جون سیستم و آخر سر هم گفت این سیستم را باید ببرم خونه گویا توی خونه  خودمون سیستممون رو دربایسی دارند وکار نمیدند!!!


تو همین گیر ودار یهو آقای فلانی از شرکت فلان زنگید که:  خانوم فلانی!دیروز بود زنگیدید شرکت گفتید اینترنتتون قطع ه و اگه میخواستید دبه در بیارید چرا منت خشک وخالی گذاشتید وگفتید اینترنتتون را وصل میکنم مجدد و آخر ماه پولش را وقتی حقوق گرفتی بده(!)....خوب؟؟؟؟


الی:خوب!؟!


-          الان خدمتون عرضم که اینترنتتون وصل ه ولی نویز داره خفن و واسه همین هم شما هی قطع و وصل میشید ومن توی راهم بیام خونه ببینم این اینترنتتون چه مرگشه!!!! البته قبلش میرم مخابرات مطمئن بشم مرگش از شماست نه از ما!!!!!


آقا رحیم توی اتاق خوشگل بنده جا خوش کرده بودند که آقای فلانی هم از شرکت فلان قدم رنجه کردند وجاشون را دادند به آقا رحیم و اوشون رفتند وایشون اومدند! حالا ما هم عین کارگران دم جاده هی سیم بده، سیم چین بده، بپر بالا بپر،بپر پایین ،هی یا الله بگو ،هی هیشکی روسری سرش نباشه ،هی غیرتی بشو بپر توی اتاق به اهل و عیال بگو موهات رو بپوشون نامحرم داره میاد توی اتاق و از این جور خزعولات!!!!

راسی یادم رفت بگم آقای فلانی از شرکت فلان به محض رسیدن توی اتاقم کف بر شدند وگفتند به به چه اتاق خوشگلی و منم همیچین ذووووووووووووووووق کردما!ولی هیچی نگفتم و فقط ذوق مرگ شدم! ذوق مرگی هم داره ! اتاق به این خوشگلی!!


خلاصه آقایی که شمایی شدیم یه پارچه وردست و هرچی آقای فلانی گفت اطاعت امر کردیم و هی از این اتاق به اون اتاق!دیگه وقتی خواستیم بریم توی اتاق دخترا فرنگیس حرصش گرفت و گفت بهش بگو تعارف نکنه حمام هم هست یهو بیاد یه دوش هم بگیره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هر سوراخ سنبه ای را بگی گشتیم دنبال نویز ولی پیداش نکردیم ولی همچنان نویز بود که میتازوند روی خط اینترنتم وما هم شده بودیم  یه پا وردست و عمله!!!


بچه م گاهی که برام توضیح میداد ومنه خنگ حالیم نمیشد کلی خجالت میکشید جای من ومنم که کلا خننننننننننگــــــــــــــــــ

!تا اینکه داشت اسباب و  اثاثیه ش را جمع میکرد بعد از دوساعت بره که آقا رحیم پیداش شد وگفت علت اصلی هنگی ه کامپیوتر را پیدا کرده و اون هم سیمکشی خراب و افتضاحه برق کشی اتاقه!! یه سه راهیی بزرگ با سیم دراز اورد و از حیاط برق گرفت و زد تو ی اتاق و گفت به بابا سلام برسونید بگید باید تجدید نظر کنند توی سیمکشی وگرنه متضرر به هزینه هنگفتی میشند..توی همین گیر ودار که دوتا آقای نامبرده توی اتاق بنده کله معلق میزدند  ومنم گیج و ویج ،آقای فلانی داشت میرفت که گفتم ببخشیدا!زدی سیم تلفن را کندی بذار سر جاش!این خونه سیم کش نداره بیاد خرابی هایی که به بار اوردی درست کنه بچه پررو!!!

بچه م سیم تلفن را مجدد وصل کرد اما هرچی تست کرد بوق بزنه بوقی نبود!استرس گرفته بودش ها! گفت این سیم چرا بوق نداره؟؟؟؟


گفتم هیچوقت بوق نداشته!!! گفت پس چه طوری به اینترنت وصل میشدید؟گفتم بدون بوق!این سیم تلفن بوق نداشته که!تلفن نمیخواستم بکنم که! میخواستم به اینترنت وصل بشم! یعنی بچه م قفل کردا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فکر کرد دارم چرت و پرت میگم! متعجب شد وباز اسباب ووسایلش را برداشت و رفت بالا تست خط وبا کمال تعجب دید بوق توی سیم نیست اما کانکت میشه به نت!!!!!!!!!!!!!!


یعنی نمیتونستی بفهمی داره گریه میکنه یا میخنده یا تعجب کرده یا هیجان زده است یا استرس داره! آقا رحیم هم کلا مات ومبهوت بودا!!!!!

بهم میگه :خانوم فلانی  کی تلفن اینجا را کشیده؟میگم :بابا! میگه ایشون نابغه اند!!!! با یه لنگه سیم کلی بهره برداری!!!! بدون بوق !!!!!!!!!!!!!!!


یعنی با سیمی که توش خط تلفن نبود به نت وصل میشد وذوق مرگ شده بودا!!!!

توی این گیر ودار شهرزاد جونم بهم زنگید وداشتم براش توضیح میدادم ترجمه هام مونده تا عصر باید تحویل بدم و کامپیوتر ونتم هم داغونه !!! آقا رحیم و آقای فلانی هم ذوق مرگ داشتند ریسه میرفتندا!

آقا رحیم گفت سیم کشی برق اتاق باید عوض بشه ورفت و آقای فلانی هم امر کردند سیم کشی تلفن باید عوض بشه و گویا قصد رفتن کلا نداشتند و از ذوق مرگ شدن و تعجبشون من باب نت بدون تلفن رسیدند اندر مباحث زبان انگلیش!!!!


 و مثل همه ی کسایی که دلشون میخواد زبانشون قوی بشه توصیه های ایمنی از ما درخواست کردند ومن هم که کلا دختر خوبی ام و مضایقه نکردم!

چندتا کتاب بهش معرفی کردم وفلش کارتهام را بهش قرض دادم و ایشون هم کلا با کوله باری از تجربه و هیجان و تعجب و همچین ذوق مرگی منزل ما را بالاخره بعد از شونصد ساعت ترک کردند!!! داشتم با خودم فکر میکردم نکنه بخواد واسه پایان نامه شب بمونه!!!!!!!!!!!!!!!!!! .

ترجمه هام مونده وباید زنگ بزنم خانوم رسولی یه بهونه ای جور کنم و یه کامپیوتر با برق عاریه ای و اینترنت بدون تلفن مونده رو دستمون که برای لای جرز دیوار خوبه!


عباس آقا مون هم که فقط غر میزنه که چرا من با اینکه دختر خوبی ام اینقدر جفتک میندازم و بقیه هم که........


کلا همه چی آرووومه و من چقدر خوشحالم کلا!!!!

 

 

پــــ . نـــــ :


صبح خیلی عصبانی بودم .خیلیــــــــــــــــــــــ.....دست به کار نوشتن شدم که کامپیوتر کلا باهام سرناسازگاری پیدا کرد...خداراشکر! خداراشکر که خدا حواسش هست دختر خوبی باشم!من حواسم نیست ولی اون همیشه حواسش هست!یه مدت که بگذره اثرش کم رنگ میشه!انگار که اصلا از اول نبوده..............آدمها تاریخ انقضا ندارند ولی بعضی ها اصرار دارند که داشته باشند وتو این شانس را بهشون میدی. همینــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

نظرات 6 + ارسال نظر

سلام.

خودمونی و گرم و جالب می نویسی.

موفق باشید.

4کریم خواهر!
دیگروونی هم بلدم بنویسم ها!

سلام الی جون
خوبی دختر خوب؟
خسته نشدی اینهمه نوشتی؟؟؟؟؟
من که خسته شدم از خوندنش.
حال کامپیوترت بالاخره خوب شد؟

کی خسته ست؟؟؟؟ دشمــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــ
نه بابا!
کامپیوترم خوبه اتاقم سیم کشی برق و تلفن نداره
کار هم که بسپاری به مرد جماعت که خودت بهتر آخر و عاقبتش را میدونی مادر

سلام
با آپ خوشگل
دست پر امدم
قابل توجه اصفهانیا

مبارکا باشه برو بچ

سلام الی خوبی؟ من زودتر سر زدم . منم این روزا حالم خوب نیست... اینترنت منم اذیت میکنه ... شاید برا دوتا الی مشترک باشه
دو تا الی ....

موفق باشی

الهی بگردم!
الی غم نخور بذار برق و تلفنم درست بشه حالشون را میگیرم انتقام تو رو هم میگیرم

رضا 1390/11/23 ساعت 00:58

سلام خوب هستین الی خانم خانواده خوبن بابا مامان آبجی داداش عمو زن عمو خاله دایی خلاصه همه اوه چقدر فک زدم ببخشید ؟ واقعا خسته نباشید کلی زحمت میکشید برای تایپ این همه ... لطفا چند لحظه منتظر بمانید ببخشید سه تا نقطه رو دیدم یاد لودینگ کامپیوتر افتادم نمیدونم اسمشو چی بزارم حقیقت دل نوشته آیا نمیدونم ؟ قبل از هر چیز باید بگم خاطره یه جالبی بود یا بهتر بگم داستان جالبی بود من مطمئن هستم شما یه نویسنده ی مشهوری میشید جدی گفتم نخندید به طور جد در موردش فکر کنید هر چند که متاسفانه دیگه کمتر کسی کتاب میخونه پسر یا انرژی مثبت بده یا منفی تکلیف خودت رو روشن کن لذت بردم از خوندن این پست خواننده احساس میکنه توی همون لحظه حضور داره البته سایر پست ها تون هم همینطور به خدا بلدم بنویسم می دونم خاندن خونده میشه خواندن نوشته به خاطر عامیانه بودن اینجوری نوشتم اه گیج شدم بیخیالش بگذریم
الی خانم بازم از شما تشکر میکنم بخاطر اون لطفی که کردید.
انشالله من هم جبران میکنم
اما در مورد وضعیت اینترنت شما باید عرض کنم کلا بیخیال Dial Up و ADSL و اینا بشید یک وایمکس مبین نت دقت کنید مبین نت نه ایرانسل 1 ساله 512 kb با ترافیک 20 GB بگیرید 200 هزار تومان من که راضی هستم هیچ مشکلی هم نداره اینم لینک پیج
http://www.mobinnet.ir/browse.aspx?CatID=2&ContentID=27
اگر هم اطلاعات خاصی در زمینه ی پی سی و کلا فناوری روز داشتید من در خدمت شما هستم و کاملا براتون توضیح میدم چون زمینه ی کاری من هست. اینجوری میتونم راهنمایتون کنم که خدای نکرده الکی هزینه ای از شما نگیرن در ضمن وایمکس هم همون طور که میدونید نیاز به این همه سیم کشی نداره که دیگران از سیم کشی یا بهتر بگم معجزه یه ابوی پدر گرام رو عرض میکنم حیرت زده بشن و انگشت به دهن بمونن باز هم تشکر و این بار بخاطر اینکه وقت گذاشتید و به قول خودتون خزعولات من رو تا آخر خوندین
اینجا وبلاگ الی خانم هست من دارم کامنت میزارم I Love You Wimax که هیچ گونه قطعی نداره اینجاش تبلیغاتی شد
اگر هم شوخی یا جسارتی در نوشته هام کردم شما به بزرگواری خودتون ببخشید هیچ قصدی در کار نبوده و نیست
امیدوارم همیشه پیروز سر بلند سبز و سر زنده باشید و ...
بیخیال اگه بزاریم تا فردا مینویسم خداحافظ بوق بوق بوق از همون بوق ها که تلفن الی اینا نداره بسه دیگه پسر چقدر حرف میزنی بااااااااااااااااااااااااای

همه ش از یه کامنت طولانی شروع میشه و بعد..............
من قصد ازدواج ندارم آقا
!
تجمع نکنید

یعنی خوب شاید اصرار بکنی قبول کنم
فعلا اسمت را میذارم توی لیست طرفداران ناکام شاید اگه با عباس آقا به تفاهم نرسیدیم یه فکری کردم راجبت!
یه عکس بفرست ضمیمه پرونده ت کنم

.
.
ای بابا!
فرمایشا میفرماییدا
حیف که الان کافی نتم و دختر دم بخت خوبیت نداره بیاد کافی نت قباحت داره
تازه الان عباس آقامون زنگید گفت چشمم روشن کافی نتی
گفتم اومدم سرچ کنم ببینم چه روزی خوش یمنه واسه مراسم عقد وعروسی!!!!!!!!!!!!!!
خونه نتم راه افتاد میرسیم خدمتتون آقا رضا
البته قبلش باید از عباس آقا مون اجازه بگیرم
با تشکر

گیسو 1390/11/23 ساعت 22:49

سلام الی جان .
خلاصه نفهمیدم بالاخره ادیسون برق و بل تلفن را اختراع کرد و آیا آقا رحیم و آقا فلانی کشف کردن این نویز را؟؟؟!!!
امیدوارم دوباره بشنوم صدای شعر خوندنتو الی جان .

دلم به اندازه ی روزایی که ندیدمت تنگه واست گیسوم
یه کی بالاخره یه کاری کرد
ما هم والا هنوز نفهمیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد