_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

دلم می خواهد زن باشم! زنی به بزرگی و عظمت خلیفه الله.....

هوالمحبوب:


اومدم کلی حرف بزنم

کلیـــــــــــــــــــــــــــــــــ

کلی حرفم می اومد

از امروز و دیشب...

ازاینکه کجاها رفتم و چی کارا کردم

از اینکه توی اسفند امسال کلی اسفندهای زندگیم زنده شد

چون خیلی جاها رفتم که بوی اسفندهای قبل را میداد و لذت بردم از اینکه دارم لذت میبرم و درد نمیکشم. لباسی را پوشیدم که همیشه و البته  آخرین بار برای اون پوشیده بودم و خیلی دوستش داشت .جایی رفتم که آخرین بار با اون رفته بودم. جایی نشستم که آخرین بار با اون  نشسته بودم.غذایی خوردم که آخرین بار با اون خورده بودم و امروز و دیروز اون آخرین بارها را با اولین بارهای یه تازه از راه رسیده که شاید قراره برای همیشه باشه، تکرار کردم و برخلاف همیشه بی نهایت لذت بردم ولی....

ولی وقتی اومدم بگم و بنویسم و حرف بزنم ،دیدم که دعای چند روزه پیشم مستجاب شده !

شاید هم دارم عجله میکنم و زود قضاوت میکنم. شاید ترمز بریدم و باز دارم چشم بسته حرف میزنم و فکر میکنم و یادم رفته ولی حرفها و حسها و آدمش آشناست. اونقدر آْشنا که انگار خودمم!

وقتی بهم میگه خوشحاله از پشیمونیم و وقتی میگه مثل زودپزیم و وقتی میگه دختر خوب،انگار که الی رفته توی جلدش و داره بلند بلند حرف میزنه!اون منم یا اون من یا هر دو یه لیلا؟!ً


دو سه روز پیش بود کنار باغچه توی خنکای اسفند نشسته بودم و  زیر لب به خدا گفتم :خدا! این دفعه اگه لیلایی اومد ترجیحا خانوم باشه!(خاک برسرم که برات تعیین تکلیف میکنم اما باید خانووووم باشه و گرنه نگاهش هم نمیکنم!)! دلم لیلای دختر میخواد که نه من گیج بشم و یادم بره و نه اون! نمیخوام لیلاهام بی جنبه بشند نمیخوام خودم بی جنبه بشم! نمیخوام یادم بره لیلا ، لیلاست! نمیخوام یادش بره لیلا ،فقط لیلاست!لیلای بزرگی که خراب نشه که خرابش نکنم که خودش ،خودش را خراب نکنه!لیلایی که لیلایی کنه و بعد بره ! که دلم نسوزه... که دلش نسوزه ... که اگه موند لیلا باشه و اگه رفت باز هم لیلا....درست مثل لیلا....

 و امروووووووووز دیدمش!

قبلنا هم دیده بودمش

ولی

امروز دقیقتر دیدمش. وقتی حرفاش را خوندم یخ کردم. تمومه لذتم منجمد شد و بعد یهو گرم شدم. آرووم آروووووووووم....

انگار که یهو یه آمپول دردناک بهت بزنند و بعد کم کم بی حسی،یه بی حسی و کرخی خوش آیند تموم وجودت را گرم کنه و کم کم بری توی خلسه و حالتی که آرامش تمومه وجودت را بگیره. از اون دردهای قشنگ!!!!

فصل لیلاشدنش زووود رسید. هنوز لحظه ی تبلور و طلوعش شروع نشده

اما مطمئنم یه لیلای دیگه ست

حالا اگه حرف اون فالگیره درست در بیاد هم مهم نیست! با آغوش باز حاضرم این دفعه من واسه لیلا بمیرم و نه اینکه اون رو بکشم

ســـوســــن جــــان خوش اومدی دختر!

.

.

..

.

پـــــ . نــــــ :


آدمهایی که فکر میکنند را دوست دارم. آدمهایی که درد میکشند را دوست دارم. آدمهایی که سنگین و لی قشنگ درد میکشند را دوست دارم. آدمهایی که وقتی با تمام وجود درد میکشند ولی دست و پا میزنند که بقیه درد نکشند را دوست دارم. بچه ی جناب سرهنگ هم دوست داشت.تمام این آدمها را! همیشه میگفت کسی که فکر میکنه قابل احترام و ستایشه.وقتی کسی فکر میکنه قابل تقدسه! مقدسه........

درد تقدس می آورد و تطهیر...تمام درد کشیده ها را دوست دارم .همانها که همیشه فکر میکنند که همیشه درد میکشند که همه توی آغوش خدا با درد لبخند میزنند و به تو نهیب میزنند بسه دیگه! لوسبازی تعطیل! نهیب شنیدن را دوست دارم با تمام این آدمها.....

نظرات 14 + ارسال نظر

چه خوبه که ی فرد لایق بیاد جای خاطرات زشت ی نالایق رو با خوبیهاش پر کنه و همه حس های بد رو فراری بده تبریک

تبریک واسه اومدن یه لایق به جای یک نالایق؟؟؟؟؟؟
کدوم نالایق؟؟؟؟
کدوم خاطرات زشت؟؟؟؟؟
من توی زندگیم نه خاطره ی زشت دارم و نه لایق!
تمام خاطراتم قشنگه و تمومه آدمای زندگیم لایق
فقط درصد لیاقتشون کم و زیاده
همین.....
.
.
مرسی بانو

سلام الی عزیز.خوبی؟
چقدر خاطراتت قشنگه کلی کیف کردم باهاشون
خوشم اومد از وبت لینکت کردم دوست داشتی منو به اسم وبم لینک کن.
راستی تو مشهدی هستی؟
معلم زبانی؟
منم هستم چقدر نقطه مشترک داریم.
منو به عنوان دوستت قبول میکنی؟

قال الی : ما مشهدی نیستیم اما مشهدی ها را دوست داریم!
آخ جون چه تفاهمی!
بیا راجب علایق و سلایقمون حرف بزنیم یهو کلی تفاهم داشتیم و یهو خدا قسمت کنه وصلت شد

باور کن!
هیچ ستاره ای قبل از آسمان متولد نشده
نخ بادبادک نگاهت را پایین بیاور ...
به من نگاه کن
من اندازه ی همین آسمان برهنه دوستت دارم
...و.....و ....شاید کمی بیشتر از آن

بعضی نگاهها بهتره همون بالا بمونه

... 1390/12/08 ساعت 23:32

برو بچه
داره
اون جور که تو میخونی معلومه یه کلمه اش ناقصه
از وزنش هم معلومه
.
درستش همینه
بروووووووووووووووووووو

ببخشید؟؟؟؟؟؟
.
.
!

سلام آپم منتظر حضورپرمهرت

ونوس 1390/12/12 ساعت 01:36

الی....
لیلای خانوم داشتن دردش خیلی بیشتره خیلی بیشتر
داغونت میکنه...
مواظب خودت باش

درد داره
خیلی درد داره
داشتن لیلاها درد داره
اونقدر که میکشتدت
بد جور میکشدت
بد جوووووووووووووووووووووووور

بابک 1390/12/12 ساعت 14:17

آرزو می کنم به آرامشی که دوست داری برسی و زود بگدرونی دوره های سخت زندگی رو

دلم به همین خوشه
به دعا
به دعای تموم آدمای زندگیم
به دعای یکی از اونایی که خدا بهش چشمک میزنه و میگه فقط به خاطر تو
دستم خالیه
دست الی خالیه که دراز کنه
دلم به همین دعاها خوشه

احســـــــــــان 1390/12/13 ساعت 16:53

به قول یکی که میگفت نمیدونم کبابی سر کوچمون چجوری با آشغال گوشت کبابی به این خوشمزگی درست میکنه که آدم از خوردنش سیر نمیشه،منم نمیدونم تو این چرندیات را چطور سر هم میکنی که با اینکه بی مغز هست بازم به دل میشینه

آهااااااااای.........اسم مگس اومد یاد تو افتادم :

مگسی را کشتم

نه به این جرم که حیوان پلیدیست ، بد است.

و نه چون نسبت سودش به ضرر یک به صد است.

طفل معصوم به دور سر من می چرخید. -به خیالش قندم-

یا که چون اغذیه ی مشهورش، تا به آن حد گندم.

ای دو صد نور به قبرش بارد، مگس خوبی بود.

من به این جرم که از یاد تو بیرونم کرد، مگسی را کشتم

عجب!
احسان عجب!
کلا عجب!
یه عالمه عجب!
.
.
دلیل به دل نشستنش اینه که توی دله همه مون یه عالمه از این بی مغزی هاست
همین
!
.
.
از این مگس هم که کلی خاطره دارم
قابل توجه آقای مگس کش

بچه های هم شهری 1390/12/13 ساعت 17:54

ایول
دباره حرف پسرجناب سرهنگ
اومد همونی که ........ !!!!
نمی دونستم پسر جناب سرهنگم
از ادمای با فکر خوشش میاد
.
.
حالا مطمئنی این لیلاست..؟؟
دوباره پشیمون نشی

پسر جناب سرهنگ؟
باز گفتی پسر جناب سرهنگ؟
از کجا میدونی پسره؟
بچه ی جناب سرهنگ
اوفتاد؟
بر وبچ باز رفتی توی موووده تلقین آیا؟
.
.
لیلا اطمینان نمیخواد
اسمش روشه

هووووراااا بالاخره کامنت دونی پیدا کردم
خوبی الی جون ؟
سلام به روی ماهت
چقد قالبت محشره همشهرییییی

من از خونه ی گل پسری به اینجا راه یافتم
گفتم سلام منو بهت برسونه
گفت به من چه خودت برو سلام برسون

دکلمه ی زیبای توهم گوش کردم
و بسی لذت بردم

کامنت دونی ها تا اطلاع ثانوی تعطیل میباشد بود
ای ول اراده
!
قالب همه ی همشهری ها محشره همشهری!
ما که کلا بی قالبیم!
.
گل پسر کلا عادت داره سلب مسئولیت بکنه
شما به دل نگیر
.
.
دکلمه هم پیشکش
یادم باشه خودم هم یه سر برم ببینم چی خوندم آیا!

سلام عزیزم
__$$
__$$$
__$$$$__________________$
__$$$$$________________ $$
__$$$$$$$______________ $$$
__$$((▂))$$$____________$$$$
__$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
__$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
__$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
__$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
__$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
_____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
__$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
_$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
$$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
__$$$((▂))$$$$$_$$$$$
____$$$$$$$_$$$$$
_________$$$$$
______$$$
_____$¤
___$¤
__$¤
__$¤______________¤¤¤¤¤
___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
__$¤__________♥$$$¤_____$$
__$¤___________$$$_____¤¤
___$¤________$$$$$$$___$$
____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
_____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
_____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
_____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
______$¤$$__$$$$$_____$$$
______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
__$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
_________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤¤¤$$
$¤¤¤¤¤$$
_$¤¤¤$$
__$¤¤$$
___$¤$$
____$$$
_____$$
______$$
_______$$
______$$$$$$
_____$$$$$$$$$
_____$$$$$__$$$$
______$$$$$__$$$$$

حالا من که بلد نیستم اینجوری سلام کنم باید چی کار کنم آیا؟
علیک سلام با یه آیکونه گل و بلبل و پرادو چهار در!!!!!!

حقی 1390/12/14 ساعت 23:08 http://hamidhaghi.blogsky.com

سلام

چرا نظرات پست های بالاییت فعال نیست

نکنه میترسی

از چی؟
از کی؟
از کجا؟
کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من؟
BASHED!

.................

ساری سپیده جان
ساری برای وقتی که باید میبودم ونبودم
ساری واسه همه چی!
مگه شما عروسی ندارید؟
دختر مثلا خواهر زنی ها
خوش باش
آیکونه رقص و آواز

.
تا چشم به هم بزنی اومدم
یه خورده صبر کن
یه خورده صبوری

حمید 1390/12/16 ساعت 17:35 http://hamidhaghi.blogsky.com

عجب به جمالتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد