_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

بدون شرح....

هوالمحبوب:


آمار و کابرد آن در مدیریت (1) : 8

تحقیق در عملیات 1     :     8.86


اخلاقم کوفت شده !جرات گریه کردن هم ندارم. کلا  از دیشب تا حالا کلی چشم دنبالمه ببینند حسم چه جوریه! اگه صدام در بیاد میندازند گردن هزارتا ماجرا و اتفاق دیگه !!!! گوشی تلفن را برمیدارم و خیلی زوور میزنم معمولی باشم و غرم نیاد یا گریه نکنم!همه چی آرومه! نه بابا!من؟توهم زدی! همه چی آروومه!!!!

کلا ملت متخصص در ربط دادند بی ربط ها به هم هستند و بیا ثابت کن خاک برسر شدم به خاطره این دوتا عدد تا بقیه هی بخواند بهت تلقین کنند واسه یه چیزه دیگه ست! بد جوری با این دو تا عدد شوکه شدم ! بد جوری!!!!

خـــــــــــــدا.....

 خدا : خدا و کووووفـــــــــــــــــــــــــت!