_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

اشتباهی درپس هر اشتباهی حاضرست*ای خداازمن بگیر این فرصت تکراررا

هوالمحبوب:


هـــــــــــی تـــــو!

تو که نیستی ولی انگار همه جا هستی

تو که قرار بود نباشی و سپردمت به تمام روزهای رفته. هی سرک نکش توی این روزهام.

هی سرک نکش توی خوابهام.

هی جا خوش نکن توی اینباکس ای میل هام!

نزدیک عید است و نوروز. بیا و آدرس بوک ایمیل هات را خانه تکانی کن!

با اینکه خوب میدانم توی اون سایت کذایی ثبت نام کردی و هی خودکار برای تمام اد لیستهات ایمیل تبلیغاتی به اسمت میاد و توش هیج اثری از هیچ چیز نیست،نمیدانم چرا تا باز اسمت جا خوش میکند توی لیست ایمیلهام و تا نگاهم به نگاهت میفتد قلبم تند تند میزند و بعد خودم را سریع جمع میکنم و همه ی ایملهای آن صفحه را انتخاب میکنم و بعد حذف میکنم همه را!

میخواهم به خودم هم ثابت کنم که دلیل حذف ایمیلها تو نبودی!!!

ایمیلهایی بودند که وقت میگرفتند تا بخونیشون و اونقدرها هم مهم نبودند!

شاید اسپم هایی بودند که مسیر خودشان را گم کرده بودند و از اینجا سر در اوردند.

درست مثل تو که اشتباهی پیدا شدی و باز هم اشتباهی گم شدی!

هـــــــــــــــــــی تـــــــــــو!

با توام......