_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

آخرین ضربـــــــــــــــه را محکمتـــــــــــــــــــــر بزن....

هوالمحبوب:


بزن

بزن

ببار

ببار

من جونم زیاده

من یه عالمه زوووور دارم

یه عالمه قدرت

این صدای شکستن نیست ها

ترق توروق شکستن نیست

من قوی ام

روغن کاری نشده داره ترق توروووق میکنه!

از من انتظار زن بودن نداشته باش!

زن ها حساسند. اشکشون دم مشکشونه! زن ها توجه میخواند. زن ها مراقبت میخواند. زن ها زن بودن میخواند.

من مردم!

بگذار بشکند عوضش مرد میشوم مال منه!

مال خودم

من دختره خوبی ام!

اما مردم

یه زن قوی که بهش میگند مرد!

میزنم توی سر خودم که اشکم در نیاد

میزنم توی سر خودم که صدام در نیاد

به قول یه بنده خدا،نم پس نمیدم!

نه

نمیدم

حتی بهت هم نمیگم پس کی از دلم در میاری؟

حتی بهت نمیگم یکی یکی

همه ش را با هم ببار سرم

همه را با هم بزن

نمیدونم میخوای چی بگی

یا چی میخوای

اما حتما زورم میرسه که این جوری میکنی

نکنه میخوای رووم را کم کنی؟

عمرا

!

من کم نمیارم

خون دل میخورم به خاطر احسان

به خاطر عمه

به خاطر عباس آقا

به خاطر میتی کومون

به خاطره این "خلیق" بی خاصیت

به خاطر.....

به خاطر جاده ی بی انتهای ساوه که گویا تمومی نداره

به خاطره پونزده سال پیش

به خاطره فرنگیس

اما

اما

اما صدام در نمیاد

غر هام را یه خورده تحمل کن

ولی بزن

ببار

اصلا فکر نکن به خودم مدیونم

بی خیال

همیشه توی سرش زدم و گفتم آبرو ریزی نکن

الان هم میگم بهش الی آدم باش

آدم باش

باش

ش..........................