_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

گلایه هم که می کنم شعر حساب می شود....

هوالمحبوب:


همیشه محکم بودم

همیشه تکیه گاه بودم

همیشه شونه بودم واسه گریه کردنه بقیه

کم پیش اومده درد دل کنم و لی وقتی هم که کردم آتیش زدم و به خودم قول دادم واسه آخرین بارم باشه که مبادا خون به دل کسی بکنم.

خاطره زیاد تعریف میکنم. حرف زیاد میزنم .اصلا اگه حرف نزنم که دق میکنم ولی درد دل ؟! شاید یکی دو بار و شاید هم نهایتا سه چهار بار ،نه بیشتر!

اصلا الی درد دل نداره!غر داره! خاطره داره! حرف داره ولی درد دل نداره !

از لوس بازی و بی عرضگی متنفرم! از خود لوس کنی و نه نه من غریبم بازی ،که یکی دست بکشه روی سرت یا بهت بگه الهی ی ی ی ی ! آخی! یا واست گریه کنه و یا....

نه اینکه حسی نداشته باشم در این مورد! نه ! شاید بارها حسرت دست ها و گوشها ونگاهی را خوردم که نبوده ولی همیشه به خودم گفتم :الی! صبوری کن! درد تو از درد آدمای دیگه سنگین تر نیست! نکنه میخوای بگی از تو بد تر نیست؟! صبوری کن بچه!

و اونقدر سرم را گرم میکنم تا شب بشه و بعد صبح و بعد هفته و بعد ماه و بعد سال تا تموم بشه!

از بی عرضگی متنفرم اما از بعضی بی عرضگی هام خوشم میاد و دلم نمیخواد حتی سعی کنم برطرفش کنم....

دلم میخواد تا آخر عمرم نتونم در "رانی " و "نوشابه قوطی ای " را باز کنم تا همیشه از خوردنش سر باز بزنم و اونی که کنارمه بفهمه و ازم بگیردش و برام بازش کنه و بعد بگه: ای بی عرضه! و من مثلا لجم بگیره و بگم خوددم بلد بودم!!!!


دلم میخواد همیشه زمستونا دستکش هام را گم کنم و وقتی فرنگیس میفهمه غر بزنه که: ای بی عرضه! باز مثل دختر بچه ها دستکشت را گم کردی؟؟؟؟؟ و هی غر بزنه و هی نق بزنم که سردمه و باید برام بری دستکش بخری!


دلم میخواد وقتی جورابام سوراخ میشه همینطوری هی پام کنم و هی غر بزنم که کاش یکی بود واسه ما میرفت جوراب میخرید و فرنگیس بگه این همه میری توی خیابون خودت بخر و من نق بزنم که مـــــــــــن نمیرم در مفازه با این هیکلم دوتا جوراب بخرم!

 دلم میخواد هیچ وقت عرضه ی جوراب خریدن نداشته باشم تا همیشه فرنگیس مراقب سوراخهای جورابام باشه....

دلم میخواد هیچ وقت عرضه ی همبرگر  وساندویچ خوردن نداشته باشم تا همیشه اونی که کنارمه هی دستمال بهم بده که خودم و لباسم را پاک کنم و هی سرش را از تاسف تکون بده که بی عرضه و من هی ته دلم غنج بره از بی عرضگیم و بعد لج کنم و بگم به من چه که هی میریزه؟؟؟!!!!

دلم میخواد هیچ وقت عرضه ی فست فود خوردن و غذای بدون قاشق و  چنگال را نداشته باشم و هی بریزم روی لباسهام!!!!

دلم میخواد عرضه ی "ایستک" خوردن نداشته باشم و هر دفعه میخوام بخورمش ،بدترین طعمش را انتخاب کنم تا حالم به هم بخوره و بگم :من از ایستک متنفرم!!!!!!!!

دلم میخواد هیچ وقت عرضه ی انار دون کردن نداشته باشم تا هر دفعه اونی که کنارمه واسم دون کنه یا اگه روزی خودم انار دون کردم به خودم و بقیه بقبولونم که شق القمر کردم!


دلم میخواد با این همه سرسختی و محکمی و این همه منم منم گفتنم،عرضه ی بعضی چیزهای کوچیک را نداشته باشم و هی به  خودم بگم چقدر مهمه این مسائلی که من هیچ ازش سر در نمیارم!!!اون موقع تمومه اونایی که کنارمند توی تمومه بی عرضگی هام شریک میشند و میشند کمک دست و بعد کلی کیف میکنند کاری را واسم انجام دادند که خودم عرضه ی انجامش را نداشتم.....

بی عرضگی درد نداره...کیف داره....واسه من که کیف داره....

از بعضی بی عرضگی هام خوشم میاد و دلم نمیخواد هیچ وقت درستشون کنم

هیــــــــــــــــــــــچ وقتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.....

نظرات 4 + ارسال نظر
نازی 1390/12/21 ساعت 08:28

منم دارم یاد میگیرم از بعضی بی عرضگی ها خوشم بیاد

ای بی عرضه !

بابک 1390/12/21 ساعت 10:13

آدما اجتیاج دارن یه خورده خودشونو لوس کنن آدمی که خودشو لوس نکنه آدم نیست انوقت می شه ادم اهنی ... ار بی عرضگی ها یا بهتر بگم کلک زدنات لذت ببر الی خانم

همون بی عرضگی ها بابک خان

لذت میبریــــــــــــــــــــــــــــــــــــمــــ

منم عاشق همین بی عرضگی هام.
عاشق ندونستن خیلی چیزا و عاشق خودم بودن.
مرسی الی جون. خیلی به مطلب قشنگی اشاره کردی.

تازگی ها میخوام رها کنم
میخواهم بگذارمش و برم
اونی که عاشقش بودم و هستم
اونی که یه عمر عاشقش بودم و هی ازش خواستم صبری کنه تا بالاخره یه روز از دلش در بیارم تمومه اونهایی که باعث رنجشش شده
همین روزها ترکش میکنم
.
.
خودم را
الی را

.
.
دختر شرقیم

گیتاریست 1390/12/23 ساعت 09:02

...................

میفهمم
تنها چیزیه که با تمومه وجودم و ذره ذره احساسم میفهمم
خوش به حال تو
خوش به حال غزل
خوش به حال فاطیما
خوش به حال تموم کسایی که همدیگه را با تموم وجود دوست دارند
راست میگی
اولین باره و شاید هم آخرین بار نباشه
ولی همین حس هم قشنگه
دوست داشتنیه
مقدسه
قابل احترامه
بالخره این روزا تموم میشه و وقتی میرسی به اونی که میخوای
همین دردهاست که عظمتش و رسیدن بهش را باشکوهتر میکنه
اون موقع که میخوای تلافیه تمومه نبودن هات را در بیاری
.
جای من خالی
کنار تو
کنار غزل
کنار فاطیمام
کنار یه عالمه آدمه خوبه دیگه
مراقب خودت باش
مراقب غزل
مراقب همه ی این حسهای خوب که باعث میشه باعث افتخار باشی
از امسال ممنونم که تو و غزل را بهم داد
به خاطر همه چیز ممنون
.
.
یه دختره خوب : الــــــــــــــــــــــی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد