_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

چــاهـــــار فــــصــــل ِ عــاشـــقــیـــــــ ...

هوالمحبوب:


دلم میخواد وقتی مبهوت و مسحور هوای معرکه و کمی بغض آلوده بهارم و اردی بهشت ،بی دلیل و بی بهونه بدون هیچ پیش زمینه و پس زمینه بهش زنگ بزنم و بگم: میای بریم زیر این  هوای پـُره بارون و وسط این همه شکوفه قدم بزنیم کنار زاینده رود تا " پل فردوسی"؟

و اون در جواب، بدون هیچ عذر و بهونه ای همراه با یه لبخند و شاید از سر هیجانی بیشتر از من فقط بگه: یک ساعت دیگه روبروی " آتش نشانی"! (آزاااااادی یه نفر!!!نبووود؟؟؟ )

بعد هم بلافاصله با کمی جدیت خط و نشون بکشه و بگه :واااااااای به حالت الـی ! به خدا اگه باز دیر کردی خودت میدونی ها!


توی تابستون وقتی گرما کلافه م کرده و دلم میخواد تمام بستنی های دنیا را قورت بدم و اون مانتو "آبی ِ " را بپوشم و شال سفیدم را سر کنم و بزنم بیرون و بدون لیوان با دست از تمام آبسردکن های توی شهر آب بخورم اووونم یـــــــــخ ،بازم بدون دلیل زنگ بزنم بهش و بگم: میای بریم از "پل بزرگمهر" تا "فردوسی" قدم بزنیم و اصلَنـِش هم  به "سی و سه پل " محل نذاریم تا دق کنه از حسادت که میون این همه آدم ما نگاهش هم نمیکنیم؟ و اون بخنده و بگه:بازم "فردوسی"؟خسته نشدی ؟

و تا من بیام چیزی بگم  ،بگه:پس بستنی مهمون تو ، شام هم هر جا من بگم!باشه؟؟؟

من سکوت کنم و اون بدونه چه خبره و بگه:نگران نباش خودم ساعت نــُه میذارمت خونه!باشه؟؟؟؟؟


توی پاییزه برگ ریز وقتی کنار بخاری کز کردم و دلم لک زده برای یه پیاده روی زیر این آسمون پره بغض و هوای خنکی که تمومه بدنم را یخ میکنه و یواشکی دلم از اون ذرت مکزیکی های گرمه سر "سـِد علی خان " میخواد   با یه عالمه سس مایونز و آویشن،بهش زنگ بزنم و بگم:بریم  قدم بزنیم و...

و اون حرفم را قطع کنه و بگه :ذِرت ِ مـِکـُزیـکی هم بخوریم با یه عالمه سس ، سر ِ "سـِد علی خان"؟؟؟؟فقط یه چیزه گرم بپوش که هی به جون من غر نزنی ها!!!!


توی زمستون که ناخونهام بنفش شده و دارم از سرما میلرزم اما دلم میخواد روی برفها قدم بزنم و تمومه سرمای هوا را نفس بکشم و شعر بخونم اون هم بلند بلند و اونقدر برم تا برسم به آخرش ،بهش زنگ بزنم و باز هم دنبال بهونه نگردم و بگم:تموم درختای "  نقش جهان " قندیل بسته ،جون میده بری روبروی "عالی قاپو" بشینی و ....

اونم باز بپره وسط حرفم و بگه:بشینی و "پیراشکی" بخوری.... اون پالتو مشکی ه را بپوش با شال و کلاه "سبزت" که بهت میاد .دستکش هات را هم که خدا را شکر مثل همیشه گم کردی!طوری نیست!من دستکش میارم یه جفت ! یه لنگه من یه لنگه تو...سر اینکه دستامون توی جیـب ِ کی باشه بعدا تصمیم میگیریم... 



الـــی نـــوشـــتــ :


یک ) کسی موبایل منو ندیده؟باید زنگ بزنم!!!

دو) " مرحـومــه " :خسته شدم از این همه نداشتن !

"الــی" :خدا راشکر با این همه نداشتن!

سه)

تو برمیگردی
و مهم نیست مردم چه میگویند.
مردم
همیشه باید حرفی برای گفتن
داشته باشند!


                                                                                    "رضا کاظمی"

چاهار ) شبیــه یـــکـــ دخــتـــر خــوبـــــــ !

+پست بالا را یه خورده الهام گرفتیم از این ور اونور ولی آدمش مال ِ خودمونه :)

نظرات 10 + ارسال نظر
AvAn 1391/03/20 ساعت 04:02 http://adele1997.blogfa.com

سلام عزیز دلم وب قشنگی داری ........ خوشمله ........ منتظر حضور ..........[گل]

بابک 1391/03/20 ساعت 08:15

همیشه روز هائی هستند که تکرارشان آدم را خوشحال کند نه آنکه آن روز ها فرقی داشتند ... ان روز ما فرق داشتیم و ما دلمان می خواهد دوباره مهربان شویم و دوباره الکی بخندیم و دوباره بشویم سخنگوی حقوق بشر و از تمام آدمها ختی آن بدهایشان هم دفاع کنیم و اگر پا بدهد همه را بغل کنیم و ببوسیمشان ... آدم ها خودشان هم دلشان برای روی شیر سکه زندگیشان تنگ می شود ...

آدمهای زندگی ٍِ من....

سلام
تاحالاشده واسه یکی ازجونتون مایه بذارین
بعدیه مدت بفهمین تموم اون لحظه هاییکه شماواسه زندگیش تلاش میکردین
داشته به یکی دیگه بهتون خیانت میکرده؟
چجوری به این ادم عشق بورزیم؟
شما میتونین؟؟
به فردیکه شما واسش ازهمه چی گذشتین بعدبایکی دیگه خوش گذرونده هم بسترکس دیگه شده عشق بورزین؟
گاهیوقتانمیشه
نمیشه
بعضی چیزابخشیدنی نیست

آرزوی من خوشحالی ِ تموم ِ آدمای زندگیم ِ....
من نبخشیدن بلد نیستم!
خودم میدونم و دردم
خودش میدونه و خودش!
همینــــــــ !

Admin 1391/03/20 ساعت 13:36 http://iGame.blogsky.com

شما اولین نفری هستید که بهم می گید صدام خوبه

حتما صدات خوبه خوب !


اینها همه بهانه اند

تا به صبح برسیم..............

با هر بهانه و هوسی عاشقت شده است
فرقی نمیکند چه کسی عاشقت شده ست
چیزی ز ماه بودن تو کم نمیشود
گیرم که برکه ای نفسی عاشقت شده ست....
.
.
ما رسیدیم
هر روز میرسیم
وااای که چه قدر بهونه

پود 1391/03/20 ساعت 15:24 http://www.pud.blogfa.com

حالا ۳۳ پل بی محلی میکنی؟!
اون انقدر آدم داره که براش بمیرن نیاز به توجه ما نداره ما باید فکری به حال دل خودمون کنیم...

همیشه آدمهایی پیدا میشند که بهتر از من باشند

ولــــــــــی

آدمی شبیه مــــن وجود نداره.....

اگه من به سی و سه پل بی محلی کنم ،

"الی" به سی و سه پل بی محلی کرده...

سلام

حال و روزم بد است
خسته ام از این زمین..

باور نداری از پرنده ها بپرس
یا خودت بیا و ببین...!

باور کنید! حال و هوایم مساعد است

این شایعات، شیوه ی بعضی جراید است

یک صبح تیتر می شوم:

این شخص...

{بگذریم}

یک عصر:

خوانده اید... و تکرار زاید است



من زنده ام هنوز و غزل فکر می کنم

باور نمی کنید، همین شعر، شاهد است.....

ردپایت را که میگیرم ،
از تو دورتر می شوم ،

شاید کفش هایت را برعکس پوشیده ای !!

برعکس می‌گردم طواف خانه‌ات را
دیوانه‌ها آدم به آدم فرق دارند

من با یقین کافر، جهان با شک مسلمان
با این حساب اهل جهنم فرق دارند.....

سون باهار 1391/03/20 ساعت 21:03

حالم رو گرفت این نوشته ات
.
.
.
.
یا یک زمانی افتادم
.
.
.
.

.
.
.
.

یاد باد آن روزگاران ....یاد باد
.
.
یاد باد آنکه نهانت نظری با ما بود
رقم مِهر تو بر چهره ما پیدا بود
.
.
رضا به داده بده وز جبین گره بگشا سون باهار

امسال زمستان که رسید به جای من قندیل های نقش جهان رو بشمر و دل سیر سیر عالی قاپو رو ببین... بی آنکه اهل اصفهان باشم دلم برای میدان نقش جهان تنگه درست مثل زادگاهم.

امسال زمستون من میمیرم.....
امسال زمستون.....
.
.
.
زمستون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد