_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

خدا فرشتـــــــــــه هاشو که نمیسپاره دستــــــــ همه....

هوالمحبوبـــ:


حکایت امشب منو و تصمیم من و نوشتن منو و ارجاع دادنش به فرصتی بهتر که عجله نداشته باشم و این همه اضطراب و استرس ، حکایت این همه سال من و فرنگیس ِ که هر دفعه به اون و خودم میگم:

بذار سرم خلوت بشه...بذار بزرگ بشم...بذار از این خونه برم..بذار بتونم....بذار بشه...بذار اونقدر اختیار داشته باشم..بذار پولدار بشم...بذار شوهر کنم...بذار دانشگاهم تموم بشه..بذار...بذار...بذار....و هزارتا بذار بذار و اجازه بده اجازه بده و هزارتا جمله و آرزوی وعده داده شده بدون عمل و باز تمومه مهربونی فرنگیس بدون کوچکترین چشمداشت و باز سهل انگاری و غفلت و بازیگوشی ِ من....

و این فردا هنوز نیومده!!!

فقط خدا میدونه....فقط اون میدونه که چقدر "فرنگیسش " را دوست دارم...

فقط اون میدونه که اگه میشد غیر از اون را پرستید ،"فرنگیس" اولین گزینه ی من برای پرستیدن بود...

فقط اون میدونه که چقدر شرمنده ی "نعمتی" هستم که با اینکه بی نهایت دوستش دارم و ادعا میکنم قدرش را میدونم ،ازش غافلم وباز به خودم میگم بذار فردا بشه همه ش رو جبران میکنم...

باید جای من باشی تا بفهمی و بدونی بهترین نعمت و آفریده ی خدا توی زندگیته و باید نظر کرده باشی که خدا بهترینش رو بهت بده و من با اینکه میدونم هنوووووووز نمیفهمم و خنگم!!!!!!!!!!!!!!

باید جای من باشی تا تموم ِ وجودت و سلول سلولت اون را تقدیس و ستایش کنه و بفهمی باز هم کم ِ....

قسم میخورم

قسم میخورم بهتر از اون خدا هنوز نیافریده...

که اگه آفریده واااااااااااااااااااااااااای به همه مون که داریمش و هنوز....

شاید توی فرصتی بهتر و آرومتر برات قشنگترین تولد دنیا را بگیرم"فرنگیسم"!

باید روزی که تو رو خدا بهمون دادو فرستاد زمین تا هزاربارزمین دور خودش بچرخه تا برسی به من را تقدیس کرد

باید امروز به تمومه گنجیشک های دنیا دونه داد و با همه شون مهربون بود

باید روی تمومه آدمهای امروز را بوسید

باید تمام هوای امروز را نفس کشید

که همه به خاطر وجودت و اودنت متبرک شده

خدا جون ،ممنون که منو...که احسان رو...که الناز رو...که فاطمه را....که "گل دخترم" رو...که میتی کومون رو لایق و سزوار داشتن "فرنگیس" دونستی...

خدا جون ممنونم که هنوز هم برات مهمیم...که هنوز هم دوستمون داری که هنوز هم....


"فرنگیســـــــــــــــــــم تولدتــــــــــــ مبارکـــــــــــ خانوووووم...."


الـــی نوشتـــ :


یک) شایــــد فرصتی بهتــــــــــر...فعلا که مسافریم و باید بریم...


دو) بابکـــــ ! تولد مامان هامون مبارکــــــ ِ تمام دنیا و آدمهاش....


نظرات 8 + ارسال نظر
بابک 1391/04/07 ساعت 08:39


« ...
من به مهمانی دنیا رفتم:
من به دشت اندوه،
من به باغ عرفان،
من به ایوان چراغانی دانش رفتم.
رفتم از پله مذهب بالا.
تا ته کوچه شک ،
تا هوای خنک استغنا،
تا شب خیس محبت رفتم.
من به دیدار کسی رفتم در آن سر عشق.
رفتم، رفتم تا زن،
تا چراغ لذت،
تا سکوت خواهش،
تا صدای پر تنهایی.

چیزهایی دیدم در روی زمین:
کودکی دیدم، ماه را بو می کرد.
قفسی بی در دیدم که در آن، روشنی پرپر می زد.
نردبانی که از آن ، عشق می رفت به بام ملکوت.
من زنی را دیدم ، نور در هاون می کوفت.
ظهر در سفره آنان نان بود ، سبزی بود، دوری شبنم بود، کاسه داغ محبت بود.
من گدایی دیدم، در به در می رفت آواز چکاوک می خواست و سپوری که به یک پوسته خربزه می برد نماز.

بره ای دیدم ، بادبادک می خورد.
من الاغی دیدم، ینجه را می فهمید.
در چراگاه ” نصیحت” گاوی دیدم سیر.
...»
سهراب راست می گفت .همه ی این اتفاقات زیبا را مدیون او هستیم ... مادرمان را می گویم
تولد تمام مادران خوب دنیا را تبریک می گم الی خانم

تبریک بگویید

یادمه روزی که مادر بزرگ رفت خاله ام گفت چقدر دوست داشت بره حج تمتع و ما بچه ها سهل انگاری کردیم و اگر هر کدوممون یه نمه از ولخرجی هامون می زدیم، می تونستیم بفرستیمش. اما همه هی امروز و فردا کردیم. هی گفتیم بزار اول خونه بخریم ... بزار ماشین ... بزار ... و مادر رفت. و ما موندیم و یه دنیا حسرت نکردن ها و کم گذاشتن ها ...

امیدوارم هیچکدوممون دچار این حسرت نشیم الی... امیدوارم فرنگیستون همیشه باشه تا تولدش رو صمیمانه بهش تبریک بگی... باشه و تو دستاش رو ببوسی...

خیلی وقته سیاوش قمیشی گوش ندادم حالا دلم می خواد آهنگ فرنگیس قمیشی گوش کنم

آآآآآخ که دیگه فرنگییییییییییییییییییس
عشق تو داغونم کرد
به کی بگم که چشمااااااااااااااااااااااااااااااات
تو غصه زندیونم کرد
آآآآآآآآآآآآآآخ که دیگه فرنگیس....
.
.
.
امیدوارم کلا

خوشم میاد که حرفات به دل میشینه. برعکس بعضی مطالب نمیشه تا آخر مطلب نخوندشون.
راستی می دونی منم یه وبلاگ زدم؟ البته هنوزم به مهدی کمک می کنم.
خوشحال میشم بیایی وب منم ببینی.

تشکرات عالیه
راستی ببخشید مهندس!
اون کامنتی که توی صندوق گذاشتید مال من نیستا!!!!
کلا دارید راجب یه چیزی صحبت میکنید که من روحم هم خبر نداره!
کلا تجدید نظر بفرمایید اساسی!

من فکر کنم دیررسیدم ولی مبارک باشهسلام. با" تصمات احمدی نژادی" به روز هستم ومنتظرت[گل][چشمک]

دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است!
باز دو روز ما نبودیما.....باز گیر دادید به این عمو "محمود" ما؟؟؟؟؟!!!!

سلام

و علیکم!
کلا ما از این جور اسمها و رمزها سر در نیوردیم!
این که از ما.....

من همون حس غریبم 1391/04/11 ساعت 20:33

الـــــــــــــی
الی
الی
الی

ها؟
هااااااااااااااااااا؟
هااااااااااااااااااااااااااااااان؟

من همون حس غریبم 1391/04/11 ساعت 20:36

وقتی میخونم نوشتی صدا کن مرا صدای تو خوبست
تند تند دلم میخواد بگم الی
و بعد اگر اعتراض کردی و یا غر زدی یا سنگ رو یخم کردی بهت بگم خودت گفتی صدا کن مرا
الی
الی
تولد فرنگیست مبارک
تولد فرنگیس خدا مبارک
میدونم چقدر دوستش داری
تولد عزیزترین زندگیت که عزیزترین ما هم هست مبارک
الی
الی
الی

BASHED!
پـــَ صدا کن مرا!

تولدش مبارکــــــــــ
تولد تمومه فرنگیس ها مبارک

Pharmd890 1391/11/05 ساعت 19:01 http://Good info

Hello! ceageaa interesting ceageaa site! I'm really like it! Very, very ceageaa good!

Haaa iii ke gofti yani che?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد