_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

عنوان یعنی امروز!

هوالمحبوب:


آدمهایی که به خودشون اجازه میدند وقتی جزیی از زندگیه منند- چه خوب و چه بد- خاطرات من را خراب کنند ،مدیونند....

به الی نه ها!

به خودشون....

لحظه لحظه زندگیم را نفس میکشم و عشق میکنم و تو به راحتی آب خوردن گند میزنی توش....

وقتی به خودت گند میزنی ،یعنی به خاطرات من گند زدی....

من درد میکشم از بد بودنه بدهای زندگیم...

از کسایی که باید خوب می بودند و یا حداقل به عنوان آدم خوبه معرفی شدن!

من به جای تو خجالت میکشم....

همین!


الی نوشت:

یک )این دو پست اخیر هیچ ربطی به هم نداره!

دو )به هیچ کس نخواهم گفت این پست مربوط به کی میشه ،پس خواهشمند است جهت رفاه حال مسلمین و الی ِ بینوا ،از هرگونه سوالی مبنی بر "منظورت من بودم ؟" یا "منظورت کیه ؟" یا" چی شده الی ؟" خودداری فرمایید ...باتشکــــــــــــــــــر...روابط عمومی وبلاگ دختره خوب!

نظرات 23 + ارسال نظر
شوفر 1391/06/20 ساعت 00:16

به به..رفیق قدیمی : )

به به شوفر خان!
قدم رنجه فرمودید...
میگفتید گاوی گوسفندی چیزی بکشیم براتون آقاااااا

خب دیگه بعضیا اینجورین دیگه... با پای برهنه میدون وسط لحظه های خوش آدم...

پابرهنگی زیاد مهم نیست!
ما هم خودمان عادت داریم به پابرهنگی
اصلا یک جورایی از کفش خوشمان نمی آید
ولی....
ولی اینکه تنها دلیلت برای اجازه ی وارد شدن در زندگیت خوب بودن یا حداقل خود بودنه طرفه و بعد اون آدم یهو گند بزنه به خودش درد داره....
مهم نیست چقدر عزیزه یا حتی نیست
مهم اینه حق نداره بد باشه....
اگرچه ما از آدمها توقع نداریم ...فقط گاهی حرص میخوریم
همین!

من اصلا فضولیم گل نکرده که بدونم کی بوده ؟!!!!
یعنی عمرا نمیخوام بفهمم !!
اصلا من کار دارم باید برم سر کار !!!!
اصرار نکن من نمیخوام بدونم !!!
یعنی واقعا کی بــــوده !!!!!!!

یه خورده من ،بیا بهت بگــــــــــــــــــم!
جووووووووووووووووووون بچه ت بیا بهت بگم!
این تن بمیره بیا بهت بگم....

شوخ شب 1391/06/20 ساعت 14:25 http://shokhi.blogsky.com

منظورت هرکی که بوده خوب منظورتو رسوندی به نظرم!

من که زوری ندارم که برسونم یا نرسونم اما....
در رساندن استادیم...در فهمیدن ناشی اند :)

حس میکنم یک مساله خصوصی و سربسته بود

در مورد خصوصی بودن درست حدس زدید اما...
سربسته نبود
اتفاقا کلی هم سرگشاده بود
برای تمام آدمها بود
برای تک تک آدمهایی که میشوند جزء زندگیه من...
یکی از آدمهای زندگی ِ من....

هستی 1391/06/20 ساعت 15:58 http://parvanegi.blogsky.com

چقدر قشنگ بیان کردین
درسته هیچ کس حق نداره با حرفاش ، با رفتارش غم رو مهمون خونه ی دل یه آدم دیگه کنه

غم من از بدکردن و آدم بده بودن خاطرات منه وگرنه مهمان خونه ی دل ما یه عمره غمه....
میدونی که مهمون هم دو روز عزیزه
بعد باید بفرستیش خونه خودش :)

پگاه 1391/06/20 ساعت 18:21 http://mamnoeh.blogfa.com/

منظورن من بودم؟ منظورت کیه؟ چی شده الی؟؟؟

روووم سیاه
درست فهمیدی !

بابک 1391/06/20 ساعت 19:16

به رسم ادب سلام بانو
به آنهائی که گند زدن را خوب بلدند بگوئید گندش را در آورده اند می خواهم به تخلیه چاه زنگ بزنم

خیر مقدم داماد ِ گـــــل....
خبر میکردید اسفند میریختیم روی آتیش مهندس....
خوشبختیتون آرزووومه.....
.
.
.
عطف به کامنتون گلاب به روتون و گلاب به رومووون :

بزرگ زاده چو مفلس شود بدو پیوند
که شاخ گل چو تهی گشت بارور گردد

لئیم زاده چو منعم شود از او بگریز
که مستراح چو پر گشت گندتر گردد......

شاعر میگه چایی چایی با بوسه میچسبه(تکمیل فرمایشات شما)
پی سوال : منضورت کیه الی ؟ چیزی شده ؟ نکنه منظورت من بودم

چای دم کن... خسته ام از تلخی نسکافه ها

چای با عطر هل و گلهای قوری بهتر است.....
تکمیل فرمایش شما...
.
.
بعله!! درست فهمیدیدمنظورم دقیقن خودتون بودید!.....البته همراه با پگاه خاتون به اتفاق!....با تشکر

hamid 1391/06/20 ساعت 21:32 http://parishab.mihanblog.com

مهربانانه ترین دقایق من خشم ساعتند
بیا و بشکفیم در خویش
برای خویش
درود و احساس
ارتباط شدیدی بین مطالبت و آهنگ احساس می کنم.
مرسی که من آروم شدم با این دو

و من ارتباط شدیدی بین الی و کسی شبیه الی....
.
.
.
خوشحالیم که آرام میشوید با تمام آرامش بخش ها....

mamad 1391/06/20 ساعت 23:22 http://jabarotttt.blogfa.com

ز درد خویش ندارم خبر، همین دانم
که هر چه جز دل خود می‌خورم زیان دارد

چون نمی بینی مرا حال تو بدتر،حال من...
چون نمی بینم تو را هر روز بدتر می شود!...

پود 1391/06/21 ساعت 01:34 http://www.pud.blogfa.com

خوب منظورت کی بود الی؟!
اگه بگی ما شیرینیش هم میدیم به روابط عمومی(منظورم رشوه نیست ها....)

الو روابط عمومی وبلاگ دختره خوب؟؟؟
میشه وصل کنید حراست؟
یه پودی مزاحم من شده!
تازه پیشنهاد فسق و فجور هم میده ....

فاطمه 1391/06/21 ساعت 08:29 http://ro0oz.blogsky.com

سعی نکن متفاوت باشی فقط "خوب" باش..این روزها "خوب" که باشی خیلی متفاوتی..

من دختره خوبی ام!

ما دوستای مجازی هم جزیی از زندگی شماییم بانو؟؟

شما یکی از مهمترین هاشون اید خاتـــــون.....

سلام الی عزیز کاش خودم میتونستم قصهاتو یکی یکی خودم تنها پرپرشون کنمو حال خودتو حال دلتو حسابی خوب کنم دوستت دارم عزیزم

گاه مثل غزلی تازه که ناگاه بیاید
یک نفر کاش که با خستگی ام راه بیاید

چشم دارم به نگاهی و براهی که تو باشی
شب قدم میزنم از شوق اگر ماه بیاید....
.
.
ما خوبیم و فارغ از غصه های دنیا
فقط غر میزنیم
گاهــــــــــــــــی.....
.
.
ممنون بانو الـــــــی....

داداشی 1391/06/21 ساعت 13:45


دوباره کیو ترور کردی؟
الی تو آدم نمیشی؟باز زدی کیو له کردی؟باز کی با دمت بازی کرد دودمانش را قرار به باد بدی؟
یا ابلفزر خدا به دادش برسه
خشم اژدها

بچه سنگر بگیرید الان حمله میکنه

چرا معرکه راه انداختی!؟!
برای به دنبال خودت کشوند راه جدیدی انتخاب کن!
این کارا دیگه قدیمی شده!
حتی یه سر سوزن برام مهم نیست بچه!
.
.
خدا به داد همه مون برسه......

داداشی 1391/06/21 ساعت 13:46

به هرکسی نگی به داداشی میگی منظورت کی بود و چی شده ؟
خودم میدونم که منظورت من نیستم
اما بهم بگو آبجی گلم
این دوپست واقعا به هم ربطی نداره؟

الو 110......

علی 1391/06/21 ساعت 15:31 http://saba1359.blogsky.com/

سلام الی جان
همین که احساست را به این زیبایی بیان میکنی خودش یه دنیا می ارزه.اونا رو هم بسپار به خدا
شاد باشی و سلامت

همه ی آدمهای زندگیم را دست خدا میسپارم...
وآدمهایی که قراره بعدها جزء زندگیم بشند و یا حتی نشند....
.
.
شادباشیم وسلامت...
شاد باشید و سلامت
شاد باشند و سلامت....

پود 1391/06/21 ساعت 15:47 http://www.pud.blogfa.com

پس نظر من کجا رفت؟!

رفته کمیته انضباطی بهش رسیده بشه!

سلام
ممنونم

از اعتماد به نفس بالاتون خوشم اومد...

واقعا چقدر بده که با کسانی که خاطرات قشنگی ساختیم..بارفتن شون همه رو خراب کنند..

رفتنشون؟؟؟؟؟
رفتن یا نرفتنشون مهم نیست!
اصلا مهم نیست....
مندگاریش و بودنشون در حتی یک روز از زندگیت مهمه....
اینکه وقتی جزوه آدمای زندگیت میشند دیگه متعلق به خودشون و رفتارای مسخره شون نیستند...حتی باید راجب نفس کشیدنشون هم فکر کنند و مواظب باشند....
مهم نیست!
دگر هیچ چیزی برایم مهم نیست
.
.
اعتماد به نفس صادر میکنیم...کسی نبـــــــــــــــود؟؟؟؟

"منظورت من بودم ؟"
"منظورت کیه ؟"
" چی شده الی ؟
اوووووف... چقدر احساس بی مزگی و لوس بازی میکنم الان!

کمیته انضباطی و 110 و حراست و روابط عمومی مشغوله بررسی پرونده های قبلند تو الان یه دیازپام بخور برو بخواب تا بعد سر فرصت بهت بگم!
یه دیازپام....حتما حالت بهتر میشه
خوب میشی!
باور کن!
.
.
.

ای الی...

قبول دارما
اما آدما که ماشین کنترلی نیستن اونجور که میخوایم کنترلشون کنیم
آدمن دیگه
یه خط درمیون اشتباه میکنن
الی راجع به کلاه قرمزی من غیرتیما!!!
عشقمه به هرکی کار داری داشته باش به جیگر من کلاه قرمزی کاری نداشته باش
خوش باشی خانومی

الی فقط یه قانون داره....
خودت باش...حتی اگه خودت حال به هم زنه!
دیگه مهم نیست کی باشه و چی باشه و یا حالت را به هم بزنه یا نزنه....
فقط بوی تعفن تظاهر و دروغ حالم را به هم میزنه....
و بازی....
وقتی دیدم همین یه قانون هم براشون دست و پاگیره و فقط خودم را سبک میکنم..اونم حذف میکنم....
"هر کی میخوای باش...مهم نیست! فقط به من نزدیک نشو....همینـــــــــ!"
.
.
فکر کردی فقط خودت بعله؟!
ما هم بعله!
کلاه قرمزی هم شد ملعبه ی دست!
شد جنس بازار....
نمیشه تظاهر کرد که!
اصلا آدم کسی را که دوستش داره از بدجلوه کردنش زجر میکشه بانوووو

shabshekan 1391/06/23 ساعت 11:51

bbb...yani bishin binim ba

آفتاب از کدام سمت دمید
که تو امروز یاد ما کردی؟

از چه دستی سحر بلند شدی
که تفقُد به بینوا کردی؟

قلم پا به اختیار تو نبود
یا ز سهوالقلم خطا کردی؟...

شب مگر خواب تازه ای دیدی
که سحر یاد آشنا کردی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد