_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

یـــــلدا شب بلند غـــزل های مشرقی ست...

هوالمحبوب:

چتـــرت را ببند و پیـــاده برو و فــــکر نکن

فقط فرامـــوش شدنــی هایم را به خاطر بســـپار 

تا به خاطر ســـپردنی هایت را فـــراموش کنــم

و به خاطر ســپردنی هایم را فرامــوش کن تا

فراموش شدنـــی هایت را به خاطــر بسپارم.

نفس عمیـــق هم نکش توی این برف،

نــــه! اصــــلا بیــــخــــــیــــال!

پیـــاده هــــم نـــرو...

"بچـه ی جنـاب سرهنگ"

از اینجا " گــوش  کنـید "

الی نوشت :

یکـ) یلدا و یه عالمه پیامهای تبریک و خیابونای شلوغ و انار و هندونه و میوه و آجیل و یه دقیقه بیشتر بودن و یه عالمه حرف و خنده ...

یلدا و زمستونی که داره میاد .و یلدا و دی ماه و یلدا و بهمن و یلدا و اسفند و یلدا و زمستون...

و یلدا برای من همه ی اینها و هست و نیست...!

یلدا برای من تا قبل از لیلا، آخرین شب مقدس سال بود.لیلة القدر ِ الــی! و حالا یکی از چاهار شب مقدس سال! 

شب ِ سجاده و جا نماز قهوه ای بته جقه و شب حافظ و شب یه عالمه آدم که باید بشینم و با خدا در موردشون حرف بزنم و شب "مولای یا مولای.."

خدا همیشه منتظره یلداست تا من براش حافظ بخونم و بعد کلی حرف بزنیم!

یلدا برای من انار نیست...هیچ وقت نبوده...یلدا برای من فقط یلداست!

یلــــــــــدا شب بلنـــــــد غــــــزل های مشرقی

میـــــــلاد هــر تـــــــرانه ی زیبــــــــــای مشرقی

"از هر چه بگذری سخن دوست خوشتر است"

حافــــــــــظ دوای روح و مسیحــــــــای مشرقی

دو )دی ماه تو را به زمینی ها داد .

دی ماه تو رو از من گرفت!...زمینی ها مبارکتون باشه...!

سهـ)دلم شعر میخواد.دلم شعر میخواست.بهش میگم و اشکم قل میخوره پایین.

میگه :میخوای من برات شعر بخونم؟

میگم: نــــــــــه!! نمیخوام کسی برام شعر بخونه.فقط دلم تنگ شده.همین!مهم نیست! بالاخره تموم میشه!

با نیشخند میگه :آره! دو روز دیگه تموم میشه :)

و من میون ه غبار اشکهام خنده م میگیره و به این فکر میکنم که هیچ وقت دنیا اینقدر مسخره تموم نمیشه ،اونم وقتی که من و دنیا این همه به هم بدهکاریم ،حتی اگه نوسترداموس رگش را برای حقانیت ادعاش گرو بذاره!

چاهار)پایــــــیــــز هــم تمام شد!و من زمستان را با درد عاشقم!حتی دی ماه را...حتی بهمن را...حتی اسفند را!آآآی آدمها!ایمان بیاوریم به آغاز فصل ســــــــرد...زمستان مبارک!


نظرات 57 + ارسال نظر

شب یلداست شب از تو به دلگیریهاست
شب دیوانگی اغلب زنجیریهاست

شب تا صبح به زلف تو توکل کردن
شب در دامن تنهایی شب گل کردن

شب درداست شب خاطره بارانیهاست
شب تا نیمه شب شعر وغزلخوانیهاست

شب یلداست شب با غم تو سر کردن
شب تقدیر خود اینگونه مقدر کردن

کاش یک شب برسد یک شب یلدا باهم
بنشینیم زمان را به تماشا باهم...

میشود خوبترین قسمت دنیا با تو

گر که توفیق شود یک شب یلدا باتو...

mamad 1391/10/01 ساعت 02:18

برفی که سر ِ مزرعه آوار شده
یک روسری سپید و گلدار شده
گفتند: ستاره ها که امشب یلدا ...
با گرمی آغوش تو بیدار شده

کاش یک شب برسد یک شب یلدا باهم

بنشینیم زمان را به تماشا باهم...

mamad 1391/10/01 ساعت 05:07

مجال من همین باشد که پنهان عشق او ورزم
کنار وبوس و آغوشش چه گویم چون نخواهد شد

مزه ی عشق به این خوف و رجاهاست رفیق!

عشق سرگرمی‌اش آزار و تسلاست رفیق!

علی.م 1391/10/01 ساعت 07:31 http://ashiane313.blogfa.com

سلام ای دیر آشنای لوند دوران

ای دخترک باز مانده قرون و اعصار

ای بهانه بیداری ادب رنجور ایران

امشب ایران محفل اش هست باتو بیدار . . .

شب یلدایت مبارک نوگل بانوی ایران

نسیم صبح به پاداش، جان من بستان

ببر به حضرت جانان سلام منتظران


ممنون آقاااااا

کلا مستفیض میکنید ها

:)

آرشید 1391/10/01 ساعت 12:45 http://arshid.blogsky.com/

جوهر قلم شب یلدا هم تمام شد ...
آنچه خواهد ماند
نقطه چین آه های ناتمام من است .

سلام
صمیمی نوشتهای شما را پیگیر هستم ...
گاه خاموش
و گاه سوخته .
اما گاهی هم سعادت حاشیه نویسی ناشیانه در کنار آثارتان را دارم .


بسیار سپاسگزارم از آثار عالی شما ... بانو !

ممنون آقاااا

شما کلماتتون هم مثل سلیقه تون توی طرح ها و رنگها قابل تحسین ه ها!

:)

از راه رسید دی

ای غافل از حال دل من

دیدار پس کی ؟

برق رفت و شب یلدا طی شد

رنگ پاییز پرید و دی شد

.
.
دیدار را بذار برای بهار زهرا

:)

الی

این شعرتو خیلی دوست دارم

اصلا شعری ک توش مسیحا بیاد جون میده به من

اجازه میدی برش دارم ؟

خوب این شعر از نغمه مستشار نظامی ه

خوبه که دوستش داری

شما کلا ،کل اینجا را بردار برو...
پیشکش خانووم

:)

برای مطلب پایین میشود رمز خواست یا . . .

معلومه که میشه رمز خواست
حتی میشه رمز هم نخواست
اما قول نمیدم چیزی راجب رمیزش بگم ها

اگرچه چیز خاصی اون تو نیست
یه غر و لند ه الی وارانه ست که وقتی خسته شدم از خوندنش از سون از پاسیبل برمیدارم میندازم توی صندوق خونه

:)

تو هم که مثل من

پر از شعر های جلیلی

دوستشون دارم شعرهای نابی دارد

خسته شدم از دست جلیلی که منم

از شاعر هیچ زن ذلیلی که منم

با جادوی عشق کاش گنجشک شوم

بیزارم از این کروکودیلی که منم

:)

من پر از شع ـرم بر حسب اتفاق قرعه به نام جلیلی میخوره که شاعر ِ معرکه ایه

:)

sahar 1391/10/01 ساعت 13:17 http://sahar-ho.blogfa.com/

یلدا برای من ... ولش کن اصلن !
هرشبت مبارک و خوش و یلدایی .
هر لحظه ات شیرین و دل انگیز بانو
-زمستان امد و من دوستش دارم

شب تــــا ســـــحر درون جمــجمه ام وول می خورد

یک مشت فکر و ذکر درهم و برهم...ولش کن هیچ

ولش کن هیــچ...
ولش کن هیــچ...

عجب!

:)

خوبی سحر بانو؟
از برکت دعاتون کلا باید سرمون را بزنیم توی دیوار

sahar 1391/10/01 ساعت 13:18 http://sahar-ho.blogfa.com/

چرا در پست قبل مرموز شدی الی ؟!
ما هم فضــــــــــــول !

الی مرموووز میشود
سحر کاراگاه میشود

زمستون تو هم مبارک برا منم همراه درده

برای من خود ِ درده!

و من درد را عاشقم

:)

الف 1391/10/01 ساعت 14:09

سلام با مرام
تولد زمستان مبارک..
زمستان زیباست چون نوید بهار را می دهد...



الف آآآآآمد!

زمستونت مبارک خانووووووووووووووووووم


گفتیم پیشواز خواب زمستونی رفتید ها!

چه زمستونی بشه این زمستون

پود 1391/10/01 ساعت 14:36 http://www.pud.blogfa.com

یلدا شما هم مبارک

یلدای دنیا مبارک مهندس

:)

سلام الی خانوم
یلدا فقط میتونه یه شب خاطره امیز باشه..
همین که یادت بیاد سال قبل یلدا چه کردی خوبه
وگرنه یلدا فقط یه شب سرد و طولانیه
و صد البته یه رسم رسمهایی که ما اینروزا میخواییم احیاشون کنیم برای اینکه ثابت کنیم هویت ما بیشتر از هزار و چهارصد سال قبله..میدونی الی من با آداب و رسوم مخالف نیستم ولی فکر میکنم ما خرو گم کردیم دنبال افسارش میگردیم
ببخش پستهاتو چند روز یه بار میخونم و نمیتونم برا هر کدوم نظر بذارم
قربونت برم مواظب خودت باش

یلدا برای من انار نیست
کرسی نیست
خاطره نیست
یادآور هیچ کس نیست
هیچ رسمی نیست
احیای هیچ رسم و رسومی نیست

یلدا برای من یلداست

لیلةالقدر!

یلدا برای من به پیشواز دی و بهمن و اسفند رفتنه

ما حرفهای دسته جمعیتون را دوس داریم خانوووم
:)

آ.میم 1391/10/01 ساعت 15:54 http://silentwords.blogfa.com

زمستانت پر از عاشق شدن،
رستن،
پر از شعر و غزل باشد....

شب، واژه، غزل، چای، تغزل، باران

یک باغچه گل، چهچه بلبل، باران

با آمدنش دوباره شعرم رویید...

ابیات تَرَم! مقدمتان گلباران
.
.
یه عالمه ممنون آزااااده ی عزیز

:)

بی تماشای تو با این همه غمها چه کنم؟
تو نباشی گل من با شب یلدا چه کنم؟

موفق باشید
یاحق

ای حسّ و حال نو!
با من قدم بزن
در ذهن کوچکم
این کهنه‌های تازه‌نما را
به‌هم بزن

با تشکـــر...

:)

فروغ 1391/10/01 ساعت 16:32 http://opaque.blogfa.com


یلدات مبارک گرچه با تاخیر

زمستان ُ دوست دارم با همه ی سردیهاش

+آرومی ، اینو قبلن هم گفتم . ملایمی لطیفی من شعری که تو باشی رو دوست دارم :)

مانا

شما بهار هم یلدا را تبریک بگی به آدم میچسبه

زمستون را دوووست دارم با همه ی...!

.
.
و من فروغی که تو باشی را ...

[ بدون نام ] 1391/10/01 ساعت 16:36

آغاز فصل سرما..وآغاز زمستان را به شما تبریک میگم..

یلدا هم گذشت وشد خاطره ایی برای ما ایرانی ها....

عمرت یلـــــدایـــی، دلت دریــــــایــی، روزگارت بهــــــاری..وامیدوارم که همیشه شاد وسلامت باشید

الان اگه گفتید باید رو به کدوم دوربین حرف بزنم؟!!!!



خوب چرا اسمتون را نمینویسید که من بدونم چقدر باید ذوق مرگ بشم خو!
:(


یلدا و زمستون شما هم مبارکا باشه

:)


ادبیات خاصی بکاربردی
اگرعزیزی ازدست دادی همیشه برایش قران بخون تا گورمبارکش به قصرنورتبدیل بشه
چطوراگربه یک میوه بگی دوستت دارم انرژی مثبت به تو تزریق میکند وبه شهربگی دوستت دارم اباد میشه هرخیری که برای مومن انجام دهی مولکول های وجودش رابشاش میکند

خو من تا حالا به هیچ میوه ای نگفتم دوسش دارم
به شهر هم نگفتم
من تو ی دلم گفتم
بهشون بگی پررو میشند میگن آیا چه خبره!

برای عزیزمون هم چشم قرآن میخونیم

دستتون درد نکنه طبیب!
.
.
راسی اگه گفتید دقیقن کدوم قسمت ادبیات مد نظرتون بود ؟!

سلام
ممنونم

آغاز زمستان بر شما هم مبارک..

یلدا هم گذشت وخاطره اش برای مان جاودانه شد..

امیدوارم که فال حافظ در شب یلدا بر وفق مرادت آمده باشد وزمستانی زیبا ورویایی را در پیش داشته باشید

فال حافظ شب یلدا یواشکیه
بین من و خودشه فقط
و همیشه خوبه

:)

زمستون شما هم قشنگ آقااا

:)

سلام الی عزیزم
تو بچه داری؟!
فکر می کردم دختر مجردی هستی...

این روزها ذهنم آشفته س. خیلی دنبال یه حرف دل واسه وبم گشتم اما پیدا نکردم...

ببخش که دیر اومدم.

دعا کن امروز بتونم حرف دلم را توی یه نوشته ی خوشگل پیدا کنم و بنویسم.

از معرفتت مممنونم خانمی

من بچه دارم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

خو آره دارم ولی به جان بچه م من مجردم خو!

مگه کسی ادعا کرده عباس آقای ماست مرضیه؟!


یکی بیاد این ملت را شیرفهم کنه خو!
همین کارا را میکنید دیگه هیشکی ما را نمیسونه خو!

.
.
زود باش رفع اتهام از من بکن و بعد هم توبه کن
تا منم دعا کنم بتونی بنویسی
اونم خوشگل
:)

سلام خیلى قشنگ بود یلدای گذشتت مبــــــــــارک برات آرزوی خوشبختی و موفقیت دارم ...

یلدای آینده ی شما هم مبارک

ممنون آقااا

:)

رمز این مطلب پایینى رو به ما نمیدین؟؟؟
ایمیلم یه وقت نمایش داده نشه هاااااا !!! خیالم راحت نى !!!
واقعا حالا دختر خوبى هستین؟

رمزمون تموم شده
بچه ها گرسنه بودند
دادم خوردنش
ایشالا نوبته بعدی
:)
خیالت راحت باشه


واقعن را نمیدونم
حتی غیر واقعن هم نمیدونم
اون بالا نوشته ما هم میگیم چشم

:)

چند روز یست که حالم بد نیست / حال ما از این و آن پرسید نیست / گاه بر زمین زل میزنم گاه بر حافظ تفعل میزنم / حافظ فرزانه فال این دل را گرفت یک غزل آمدوحالم را گرفت/  مازیاران چشم یاری داشتیم /خود غلط بود آنچه ماپنداشتیم...

حضور حاضر غایب که می گویند یعنی من

غریب افتاده ای که جمع حاضر را نمی فهمد

خوب باشی کمترین

:)

فاطمه 1391/10/01 ساعت 18:07 http://yadegari20.blogfa.com

جغرافیای توی سرم گیج می خورد
دارم دراز میشوم امشب بدون درد
یلدای تلخ با تو نبودن رسیده است
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد

زمستون شما هم مبارک الـــی جان @};-

ایمان بیاوریم به آغااااز فصل سرد
و این منم
زنی در استانه ی فصلی گرم
با یک عالمه قصه در آستانه ی فصلی سرد...

ممنون فاطمه جان..

:)

اما چتر را باید گشود، بغل دستی به تو تکیه داده است انگار... هواشو داشته باش!

زمستون و روز اولش مبارک.

چتر من مال بغل دستی
من چتر نمیخوام
چتر ماله خوده بغل دستی
:)

زمستونتون اول و آخرش مبارک آقااا

آری...ایمان بیاوریم
ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد
ایمان بیاوریم به ویرانه های باغ های تخّیل
به داس های واژگون شده ی بیکار
و دانه های زندانی...
نگاه کن که چه برفی می بارد...
زمستانت گرم بانو...در کرسی آغوشش...

بابا ما اهل کرسی نیستیم
هی ما را بذارید در موقعیتهای سخت ها!

هانیه 1391/10/01 ساعت 19:15

دوست عزیز
کسره مضاف و مضاف علیه در نوشتار به شکل ه نمیاد. برای مثال مینویسیم کمد قهوه ای، نه کمده قهوه ای.
لطفا به عنوان یک فارسی زبان و در جهت حفظ زبانمون از گزندها، نوشتار عنوان وبلاگ خود را اصلاح کنید. شما دختر خوبی هستید، نه دختره خوبی :)

و این روزها چقدر من هی تند تند خوشحال میشم و مشعوف که دوستان هی تند تند بهم تذکر میدند من باب این کسره که نباید "ه" باشه و من هی "ه" میکنم
:)
یادمه یه روز هم آقای افشین دبیری فرمودند که دختره خوب نه و دختر ِ خوب!
یک روز هم نادر اصلانی!
یک روز بعد هم...
چند روز پیش هم آقای ن.آزادانی ...
تازه آقای الف... هم فرمودند "اتوبوس" نه "اتوبوس"
تازه یک جا هم گیر شدید به ما دادند آقای میم که "دقیقن" نه و "دقیقا"
والبته که همگی هدفشون اشاعه ی فرهنگ و دستور زبان فارسی ه که فردوسی رحمةالله که بسی رنج بردند در اون سال ه سی ...و عجم زنده کردند به اون پارسی و دمشون هم گرم!
و من بسیار خوشحالم یه هانیه خانومی دست بر آتیش بردند و من را بسیار زیاد یاد هانیه ی خودم انداختند
:)
و اما بعد...
قرار گذاشتم یه پست مفصل راجب این بنویسم و بعد هم مینویسم
و اینجا فقط تشکر میکنم هانیه جان
که من حتی دختر ِ خوب هم نیستم چه با کسره چه با "ه"
همین..
:)

رضا 1391/10/01 ساعت 21:37 http://sarabesakhtegi.blogfa.com

سلام خوبی الی جان

من کلا دختره خوبی ام!

saji 1391/10/01 ساعت 21:52

Yalda mobarak eli janam
:)

یلدا و زمستون شما هم

:)

الی مهربانم..دلم گرفته است.دلم بارانیست.من همبشه برای هانی هفت ساله نازم مینویسم.خداهانی روبه من درزمستان برفی زیبا به من داد.
پاییزپرازهمه دلتنگیهامه.دلم گرفته.قلبم شکسته وجسمم تکه تکه شده است
من مال شبهای برفی شومینه وهانی عزیزم هستم
تلی مهربانم دوست دارم

هانی یک مامان محکم میخواد
یه مامان بارانی و رعد آسا...
یه مامان به لطافت باران و به قدرتمندی رعد و برق و طوفان
من زمستان را به خاطر تمام هانی ها عاشقم
به خاطر دختری که ندارم
اصلا من به خاطر اون زنده ام
به خاطر کسی که شاید هیچ وقت نداشته باشمش
ولی تمام وجودم پر از عشق به اونه
که یه روز بهش بگم مامانش تمام فصلها و روزای سال را درد کشید
اما خندید و منتظر اومدنش شد تا بهش بگه زندگی اونقدر ها هم که همه فریاد میزدند درد نیست
قلبم را نشونش بدم که هیچ جای سالم نمونده براش اما در عوض پر از احساسه الی وارانه ست نسبت به تمومه آدمهایی که نداشته و نداره و داشته و داره
پر ازخنده
پر از بلند بلند خندیدن
باران
من به خاطر دخترم و تمام دخترام و تمام آدمها زنده ام
و به خاطر آخرش
به خاطر تاریخ
به خاطر تمومه کسایی که فکر میکنند همه شبیه همند
میخوام ثابت کنم که من با چاقو و خنجر توی قلبم شبیه هیچ کس نیستم
یه روز به اندازه ی کافی فرصت خواهیم داشت برای مرده ها و نداشته هامون زاار بزنیم و فرار کنیم و شکایت کنیم و...
الان وقتش نیست
هیچ وقت وقتش نیست
ما گاهی فقط برای یه روز زنده ایم و نفس میکشیم
تا برسیم به اون روز و شاید هم ازش عبور کنیم
باران
فقط به خاطر هانی و هانی ها باید محکم بود
"من نارون صاعقه خورده تو گل سرخ
تو سبز بمان من به درک من به جهنم..."

الی 1391/10/01 ساعت 23:21 http://eli1234.blogfa.com/

الی چه شعری خوندی دخمل...دلم میخوادش زمستان خوبی داشته باشی دوست جونی

از یک روزی به بعد شعر نخوندم
شع ـ ر شدم


پیشکش برای شنیدن

زمستونت قشنگ الی

:)

دوست 1391/10/01 ساعت 23:28

چشممون به جمال سجاده و جانماز قهوه ای بته جقه روشن شد.گل از کجا اومده وسط زمستون؟
حافظ توی سجاده؟

زیارتتون قبول به روشن شدن چشمتون!
گلها ار باغچه ی خونمون ه
باغچه مون هم مثل خودمون وسط زمستون و سرما هم گل میده
:)
حافظ جاش توی طاقچه نیست
توی سجاده ست
مخصوصا اگه لیلةالقدر ه الی باشه
مخصوصا اگه شنونده ش صاحب سجاده باشه
:)

کاکاپو 1391/10/02 ساعت 00:45 http://balapain.blogfa.com

یلدات مبارک بانو البته با تأخیر

ممنون آقااااا بی تاخیر
:)

mamad 1391/10/02 ساعت 01:27

ملالی نیست تهمت نیز گاهی آبروبخش است
خوشاتر که به تقدیس تغزل متهم باشم

پیداست به زور وزن لبخند زده

تا قافیه و ردیف را بند زده

این شعر به سردخانه باید برود

بدجور درون شاعرش گند زده

:)

[لبخند]سلام
آپم[لبخند]

(لبخند) خوش به سعادتون آقاااا

:)

پرهام 1391/10/02 ساعت 08:23 http://skyfall.blogsky.com/

امیدوارم دلتون تو زمستون مثل هوا نباشه و همیشه گرم باشه .

ما دلمون آتشفشانه تفتانه !

یه تلنگر کافیه براش فعال بشه

ممنون آقااا

:)

به خاطر روی زیبای تو بود


که نگاهم به روی هیچ کس خیره نماند


به خاطر دستان پر مهر و گرم تو بود


که دست هیچ کس را در هم نفشردم


به خاطر حرفهای عاشقانه تو بود


که حرفهای هیچ کس را باورنداشتم


به خاطر دل پاک تو بود


که پاکی باران را درک نکردم


به خاطر عشق بی ریای تو بود


که عشق هیچ کس را بی ریا ندانستم


به خاطر صدای دلنشین تو بود


که حتی صدای هزار نی روی دلم ننشست


و به خاطر خود تو بود


فقط به خاطر تو


کاش معشوق ز عاشق طلب جان می کرد

تا که هر بی سر و پا نام خود عاشق ننهد

:)

صبا 1391/10/02 ساعت 10:19 http://www.ayeneh91.blogfa.com

سلام الی مهربان...
چقدر این عکس رو دوست داشتم الی
پر شدم از حس خوب....

مبارکت باد آغاز زمستان
فصل فصل دلت،بهاری...و پر از عطر خوش نرگس...

شاد باشی در پناه او.

ممنون صبا

من به خاطر تمام حسهای خوب خوشحالم

تمام زمستون مبارکت باشه خانوووم

:)

سلام عمو خوبه
الی هم باید خوب باشه
یعنی باید بگیم که خوبیم...
یکم واضحتر یکم روشنتر.......

خوب باشی عمو...

الی که باید و شاید نداره
الی کلا دختر ه خوبیه !
حتی با اینکه نیست !!!

:)

سامان 1391/10/02 ساعت 11:22

سلام
عمه خانوم شب یلدا یه شاهنامه خونی کردم که باید بودی و میدیدی

شاهنامه خونیتون را بگردند!
تو باعث افتخاره منی بچه !


جایم خالی اما مطمئنم گل به جام گذاشتی
اون هم نرگس...

:)

گلاره 1391/10/02 ساعت 13:06 http://g-elareh.blogfa.com

دختر گفته بودم کامنت های مهربانت را چقدر دوست دارم ؟

تمام این زمستان را برایت لبخند آرزو می کنم دخترک ..
ب خاطر این همه احساس ممنونم .

و من گفته بودم چقدر دلم میخواست گلاره بودم و توی همان بیست و چند سالگی ش؟

آره گفته بودم
آره گفته بودی

تمام زمستانها را برات گرم ولی برفی آرزرو میکنم

ممنون گلارهـ

:)

ی ل د ا تان مبارک
گرچه دیر . . .

هیچ تبریک یلدایی دیر نیست آقاااا

:)

همین یک شبی که تنها بودم...
تو فکر کن یلدا...

ما که قرنهاست ایمان آوردیم رفیق...
شما تو سرد و گرمش موندی ( رجوع به پروفایل خودت )

زنی هستم در آستانه ی فصلی گرم و مشتاق و هیجان زده از تمام آستانه های سرد

عاشق تمام آستانه های سرد

ما گرمیم و عاشق تمام سرما ها

هرچند سرمایی هستیم و از سرما که یخ میزنیم اشک میشیم آقااا

ما موندیم
شما نمونید آقااا

:)

absolution 1391/10/02 ساعت 14:37

ما که تا تهِ ش هستیم...

پست قبلی هم که کسلما به ما مربوط نمیشه...
اصلا به همین دلیل رمز داره دیگه!!

مدعی ه تا تهش هستیم زیاده اما...
"با سخن خود را نمیبایست باخت
خلق را از کارشان باید شناخت!"

ببخشید مهندس ،راجب کدوم پست حرف میزنید ؟

رامین 1391/10/02 ساعت 16:10 http://zamin89.mihanblog.com

یلدا
جانماز !!!!!
سجاده!!!!!!

یلدا
جانماز
سجاده
حافظ
خدا...

:)

ماریا 1391/10/02 ساعت 17:19 http://paeeze1363.blogfa.com

یا الله
الله هم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و ...
دیدی الی؟ دیدی چی شد؟ قالب وبلاگ پرید!! صلواتهایی که خیلی هاش حاصل دسترنج جنابعالی بود پرید!!!
من این غم با که گویم الی؟؟


یلدات پساپس مبارک
برات بهترین زمستون عمرت رو ارزو دارم...

مشکل بلاگفاست
درست میشه خانوم دکتر
برمیگرده سر جاش

ما بازم صلوات میفرستیم
:)

زمستون تو هم مبارک ماریااا

گوش کردم قشنگ بود

قشنگ گوش کردید آقاااا

هیچ وقت مث سایه زیر پا نیوفتید

هنگامه ی کبیر

مثل توپ روی پا بیفتیم

الی صغیر !

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد