_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

A L W A Y S

:هوالمحبوب
-Have I ever told you I love you?!
- No...!
- I do
- Still...?
- ALWAYS
Indecent Proposal(1993)-Directed by Adrian Lyne

الــی نوشت :
یکـ) این روزها شال های رنگیم را خیلی دوست دارم...میچینم جلوی رووم و هر روز یکیش را انتخاب میکنم و سر میکنم.آره! راس میگفت!شال بهم میاد...!
دو ) اردی بهشت که باشه و بشه حتی اگه نخوای هم پر میشی از اردی بهشت...از من گفتن!
سهـ) این هفته یه عالمه مبارکه...روز کارگر ... روز زن... روز معلم!...از همین حالا مرسی که کارگر و معلم و دختره خوبی ام!
چاهار ) اگه زلزله نیاد ، اگه تصادف نکنم، اگه نمیرم، اگه یهو وضعیت دلار و تورم روی تعداد واحدهام تاثیر نذاره ، ده روز دیگه فارغ التحصیل میشم بالاخره!
پنجــ ) اینترنتم به قهقرا رفت تا اطلاع ثانوی! حتما میبخشید اگه بقیه کامنتها را تایید نکردم.باید با دقت بخونم و جواب بدم و یحتمل الان توی کافی نت جای خوبی نیست برای دقت کردن !!!
شیشـ) من این دیالوگ بین دایانا و دیوید را بدجور عاشقم! همیشه عاشق بودم!از همون روزهای بیست و چند سالگی ...

نظرات 54 + ارسال نظر
یادداشت های روزمرگی 1392/02/08 ساعت 20:03

اول

مبارکه!

باید شیرینی بدی مائده :)


وایییی
پس باید منتظر شیرینی باشیم آیا؟
بسلامتی انشالله ...
باشد که این ترم ما هم به یاری خدا تموم کنیم بره پی کارش!

فیلمی که میگی ُ ندیدم!
کم فیلم می بینم
اما اگه قشنگه بگردم و توو نت پیداش کنم؟

موفق باشی الـــی عزیزم

" پیشنهاد بی شرمانه"...فیلم قشنگیه...از هزار سال پیش که دیدمش هنوز دوسش دارمو و دیالوگاش را حفظم...
حتما ببینش...

به سلامتی فارغ التحصیل شدیم اگه خدا قبول کنه :)

شیرینی شم دعا کن دکتری قبول بشم با هم تقدیم میکنم

بــی تــو،
روزگــارم را سیــاهــی ول نمــی کنــد؛

مــوی ســرم را،

سپیــدی . . .

دارد تمام پیکره ام زخم میخورد

دارد سپید میشود این سر بدون تو

نه تو می مانی

و نه اندوه

و نه هیچیک از مردم این آبادی...


به حباب نگران لب یک رود قسم،

و به کوتاهی آن لحظه شادی که گذشت،


غصه هم می گذرد،


آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند...


لحظه ها عریانند.

به تن لحظه خود، جامه اندوه مپوشان هرگز

+ من هم اینروزها بیشتر شال سرم میکنم
+ مبارک بانو :)
+فارغ التحصیلیت از حالا تا ده روز دیگه مبارک :*
+بخشیدمت
+:*

ای روزگار منتظر گریه ام نباش

این کار را برای خدا هم نمی کنم

ممنون زهرای مسیحا

شال به تو هم میاد دختر....:)

سلام الی جان
وقت زیبا بخیر


آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست
حق با سکوت بود ، صدا در گلو شکست

دیگر دلم هوای سرودن نمیکند
تنها بهانه ی دل ما در گلو شکست

سربسته ماند بغض گره خورده در دلم
آن گریه های عقدهگشا در گلو شکست

ای داد ، کس به داغ دل باغ ، دل نداد
ای وای ، های های عزا در گلو شکست

آن روزهای خوب که دیدیم ، خواب بود
خوابم پرید و خاطرهها در گلو شکست

"بادا" مباد گشت و "مبادا" به باد رفت
"آیا" ز یاد رفت و "چرا" در گلو شکست

فرصت گذشت و حرف دلم ناتمام ماند
نفرین و آفرین و دعا در گلو شکست

تا آمدم که با او خداحافظی کنم
بغضم امان نداد و خدا..... در گلو شکست

خنده ام مثل ِ همه چیزم و دنیا الکی ست

اوّل و آخــر ِ این قصّه ی پر غصّه یکی ست!

خوبی علی؟

وقت شما هم بخیر آقاااااااا

فاطمه 1392/02/09 ساعت 10:43 http://toranj135.blogfa.com

رنگ در رنگ،رنگ در رنگ،...

یه زمانی میاد که آدم میبینه کُل خاطراتی که آروم آروم توی ذهن و دلش جا گرفته کم کم دارن جونش رو می گیرن...

نماندست چیزی به جز غم، مهم نیست،

گرفته دلـــم از دو عالم ، مهم نیست

ما تموم ه خاطرات جون بگیرمون را دوست داریم

حتی با تموم ه آدمهاش ... :)

همه این روزهایی که مربوط به شوما میشود بر شوما مبارکا !!!
حتی فارغ شدن از تحصیل هم مبارکا !
حتی وب خوبی که دارید و به ما هم سر میزنید مبارکا !
اردی بهشت خوبتان هم مبارک و پایدار !
منتظر بازگشت خودتان واینترنتتان هستیم !!

حتی چه خبر مهندس ه بی بی فیس ه ما؟

از تصمیمات و تعجبات اخیرتون چه خبر؟

برگشتیم با افتخار :)

متین 1392/02/09 ساعت 13:00 http://www.kabooood.blofa.com

سلاااااااام الی جون خوبی مرسی کجایی نمیایی کم یدایی

کلا تو در حال تکاپویی ها !
:|

خودت خوبی؟

الف 1392/02/09 ساعت 14:37 http://www.alefsweb.blogsky.com

i cant belive it الی و پست کوتاه ..خدایا ..اخر الزمان است دیگر ..
خواستم میزان دانش انگلیسی ام را به رخ بکشم .. و تبریک بگم روز معلم رو .. و البته شیرینی بخوام ازت بابت فارغ التحصیلی ..لدفن کاکائویی باشه

باورت میشه الف ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نمیخواست پست کوتاه بشه ولی امان از نبود امکانات

فک کن توی کافی که نمیشه پست طولانی بذاری!
یهو آخرش ختم به خیر میشد :)))

اما از اونجا که شوما دانش انگلیشتون بیست ه دقت کنی همچین کوتاه هم نیستا

اصلا توی این چارتا جمله کلی حرفه :)


شیرینی فارغ التحصیلی اونم کاکائویی ایشالا بعد از قبولی دکترا

از حالا دست به دعا شید تا سرتون بی کلاه نمونه :))

:)
همینطوری تا همیشه هم لبخند باشی دختر خــــــــــوب
:*

میس روای ه آبی ه من:*

من لبخندم

تو چه طوری دختر ؟

سوسن بانو 1392/02/09 ساعت 19:57

خوش به حالت
دعا کن ن هم زود تمام کنم پایان نامه ام را.
می شه بگی آموزش محور بودی چه جوری سمینارتون را برگزار کردن. آخه چند تا از دوستای من هم آموزش محورن دوست دارند از تجربه های آموزش محورها مطلع بشن
ممنون الی جان

واااای سوسن!

باورت میشه تموم شد؟

من الان یه آدم پروفشنال توی پایان نامه و پروژه م

از بس این مدت زدم تو سرم ها!

سمینار همون شبیه پایان نامه ست اما دفاع نداره

یعنی دفاع داره ها

داور نداره

از کل پروژه ت باید توی همون تایمی که استاد بهت میده دفاع کنی و نشون بدی چند مرد ِ حلاجی!
بقیه ی تجربیات رو هم در فرصتهای آتی تقدیم مینمایم!
با تشکر :)

اینطوری جات خالیه نت

ایشالله زودی فارق التحصیل می شی و اردی بهشتت ثمره روزهای گذشتت می شه

الی
بالاخره دیدی؟
زاینده رودمونو؟

یه روز در میون می بینمش
اصن زندم می کنه
باورت می شه؟
زنده!!!

دیدمش بالاخره

حالم خوب رفتم پیشش

حالم بد شد برگشتم

از بس که هوا خوب بود

میدونی که ...؟

:)

زنده بودنت مبارک دختر...

اردی بهشت شد ثمره ی تمام سالم...:)

دلم گرفت

به نیت درد و دل با تو وبلاگتو باز کردم

این روزها سخت درگیر خودمم
می خواستم با کسی که جز نوشته هام از من چیزی نمیدونه حرف بزنمو درد و دل کنم

که تو هم اینترنتت به قهقرا رفته
ب امید روز های پس از این ...

من اینجام فاطمه...


بدو بیا حرف بزن ببینیم دنیا دست کیه

دالیییییییییییییییییییی :)

مریم 1392/02/10 ساعت 01:09 http://brightns.blogfa.com

مبارکه الی جانم...
قدم های بعدی...:)

ممنون مریم...

ان شالا کنار تو و بقیه ...

:)

خوش باشی
الی
کارگر
معلم
و
شاعر . . .

دیدی ا م ی ر ؟

کارگر به این خوبی دیده بودی؟؟؟؟

:)

حال یسنام چه طوره ؟

رقصنده 1392/02/10 ساعت 11:00

Alwaysو خوب اومدی :))

Alwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaays....

رقصنده قرار شد ....


یادت نرفته که


بیا وسط دختر :)

سلام قشنگترین الی دنیا

خوشبحالت منکه این پایان نامه ی کوفتیم نمی ذاره فارق التخصیل بشم...

ایشالا میشه....


و همه چیز به پایان نامه ی کوفتی ختم میشه....

:)

حال مرضیه ی ما چه طوره ؟؟؟

mina 1392/02/10 ساعت 15:39 http://astdandelion.mihanblog.com

من آهنگ غریب روزگارم. غمی بی انتها در سینه دارم. تمام هستی ام یک قلب پاکست. که آن را زیر پایت می گذارم. من رو اپم

همیشه به آپیییییییی

زیر پا چرا؟؟؟قلبتون را بذارید طاقچه بسپاریم بگردنشون :)

تاج از فرق فلک برداشتن جاودان آن تاج بر سرداشتن

در بهشت آرزو ره یافتن هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت ها و ناز شب بتی چون ماه در بر داشتن

صبح از بام جهان چون آفتاب روی گیتی را منور داشتن

شامگه چون ماه رویا آفرین ناز بر افلاک اختر داشتن

چون صبا در مزرع سبز فلک بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمانی یافتن شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن ملک هستی را مسخر داشتن

برتو ارزانی که ما را خوش تر است لذت یک لحظه "مادر" داشتن.


فریدون مشیری
_________________________
روزت مبارک لبخند زیبای خدا[گل]

منظور روز معلم بود دیگه؟؟؟


منظور روز مامانم بود دیگه؟؟؟


منظور روز من که نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا توی چشمای من نگاه کن بگو منظورت این نبود

صدای تو سبزینه ی گیاه عجیبی ست
که در انتهای حزن می روید.
به خواندن آخرین شعرم دعوتی بانو

صدا کن مرا....


صدا ی تو خوبست....


میرسیم خدمتتون آقای شاعر....

برهوت 1392/02/10 ساعت 18:54

عزیـــــــــــــزم
فارغ شدنت مبارک!
البته از نوع تحصیلی و کاملا شیک و مجلسی!

یه لحظه داشتم دنبال بچه م میگشتما !


فک کردم گم شده

خیالم راحت شد منظورت از تحصیل بود


خوبی برهوت ه الی ؟؟؟؟


:)

احمد 1392/02/10 ساعت 21:52 http://hor-73.blogsky.com

عییییییییییییییییییه
اولیم که کهنه کردیم ملت هنوز دارن استفاده میکنن
یک)اونام دوست دارن
دو)من نشدم(اصانفهمیدم ینی چی؟؟؟)
سهـ)روز کارگروهستم باهات.معلم وکارگر ونمیدونستم خوبه گفتی
چاهار)ایناکه گفتی دورشه ازجون همه،فارغ التحصیلیتون هم پیش پیش مبارک
پنجــ)...
شیشـ)
هفتـ)حٌریاش برای آزادی...

یک)الی ایم برای آزادی...

دو ) اون که قبل از یک نوشتی یعنی چی؟؟؟؟

سه) عجب!

یک)چقدر توی اردیبهشت رنگی رنگی پوشیدن می چسبد...مخصوصا اگر شال هم به آدم خیلی بیاید...
دو)هیچ فصلی مثل بهار زود نمی گذره و هیچ ماهی مثل اردیبهشت...همیشه انگار باید دنبالش بدوم و حسرتش را بخورم...
سه)تبریک خانوم معلم...تبریک...!
چهار)به سلامتی...!مبارکه...!شیرینی رو کی میدی...؟؟؟
پنج)دلم تنگ شده بود برایت...خیلی...چه خوب که برگشتی...

خوبی کافه چی؟؟؟

هیچ لحظه ای مثل اردی بهشت نمیشه....


و شال های رنگی که تمام سهم من از هوای فرح بخش اردی بهشت همراه با هزارتا خاطره ی دیگه ست...


ممنون کافه چی ه من...

سلام الی جان
خوبی عزیز؟
روز میلاد مادر عشق بر شما و تمام مادران و زنان و دختران سرزمین اسلام مبارک
آره راستی معلم هم هستی ، اون روزت هم مبارک

اومدم یه سلام بدم و برم ، دلمم خیلی واسه بچه ها تنگ شده ، خیلی خیلی خیلی ...

روز معلم را ممنون اما روز مامان را دیگه شرمنده

آخه چه معنی داره روز "مامان" را هم به دخترا تبریک میگشد

یهو مردم باورشون میشه دیگه خر بیار باقالی بار کن

مردم به کنار!عباس آقامون رو بوگو!

:(

کجایی شما آخه؟؟؟

پنجشنبه آخرین دیدار را با کلاس و دانشگاه داشتیم...

فک کنم یکی دو بار دیگه برای مراسم اتاق به اتاق برای امضا گرفتن و خلاص شدن بریم دانشگاه

شما کجایی نیستی؟

اصلا خودتم رنگی پنگی هستی الــــــــــی :*

رنگاوارنگ از همه رنگ

یه دختره خوب و زرنگ

اسمت چیه؟ گل الی

به من میگن گل الی

دل نمیدم سرسری

با لباسهای زر زری

دل میبرم از هر کسی

من اینطوریم و هیچ کسی

نمیرسه به من از دلبری

دخترم و نازپری

اسم منه گل الی

عمورضا 1392/02/12 ساعت 02:02 http://madraji.blogfa.com/

سلام دختر خوب
تبریک زیاد برای همه مناسبتها
اردیبهشت ایصفهون الان خیلی دیدینیس دادا
میدونی که آبزاینده رودو ما تامین میکنیم
گفتم حواست باشه

خرمشهر را خدا آزاد کرد عمو...زاینده رودم خدا آباد کرد :))

گفتم بدونید روایت داریم :)

خوبی عمو ؟

سلام روزت مبارک
دوما خوش بحالت انگلیسی بلدی ما که توی ۲واحدش مونیدم

مرسی که روزمون مبارک...

و همه چیز زیر سر این دو واحدهاست که ما را کلی گرفتار خودش کرده....

روزت مبارک "مادر" خوب ... خیلی مبارک



روز شمام مبارک "پدر " خوب!


سلام مهربان بانــــو
خانم معلم روزتون مبارک
روز مادر گرامیتون هم مبارک :*

ممنون فاطمه ی من...

روز مامان شمام هر روز مبارک...

:)

عباس 1392/02/13 ساعت 11:58 http://ahde88.blogfa.com

سلام جالب بود

با تشکر....

:)

اونــی کـه واقـعـا دوسـِت داشـتـه بـاشـه ..

شـایـد اذیـتـت کـنـه..ولـی هـیـچ وقــت عـذابـت نـمـیـده..

شـایـد هر لحظه حـالـتـو نـپـرسـه ..ولـی هـمـه حـواسـش پـیـشِ تــوئـه..

شـایـد بـاهـات قــهـر کـنـه ..

ولـی هـیـچ وقـت ازت دل نـمـی کـــَنــــــــــه !!!

اونی که دوسم داشت تو غبارا گم شد...

هر کی پیداش کرد بزنه یه کتک سیر مفصل بزندش تا انکار کنه دوسم داشته تا بعد خودم شروع کنم به زدنش :)

راسی زهرا جون...

دل کندن آسونه اینو تا یادم نرفته خواستم بگم...

باور نداری ازشون بپرس :)

رها 1392/02/13 ساعت 16:35

درود
ی معلم کارگر زن جایی زندگی میکنه ک نرخ دلارش مثل همه جای دیگش زلزله خیزه و بعدش بخان انتخابات برپا کنن و سرعت نت رو بکشن پایین ....اصلن روز مادرش قشنگ میشه؟؟؟ این دیالوگ رو خیلی دوس دارم: این شهر بوی گندش در اومده یکی باید بیاد سیفون شهر رو بکشه....فیلم راننده تاکسی

روز مادر قشنگ نشه میخوای روز پدر قشنگ بشه؟؟؟


معلومه که میشه
:)

بی خیال دختر....

بیا تو خودمون :)


رها تا داری سیفون را میکشی یه ندا قبلش بده :)

وای الی چقدر شالهای رنگیت بهت میاد دختر

میدونم

امروز منم کارگر شدم پارکینگ شستم همه میگفتن چه کارگر باکلاسی و خمشلی منم میخندیم پس منم روزام موبارک

روز کارگریتونم مبارک حاج خانوم :)

خوبی شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اونــی کـه واقـعـا دوسـِت داشـتـه بـاشـه ..

شـایـد اذیـتـت کـنـه..ولـی هـیـچ وقــت عـذابـت نـمـیـده..

شـایـد هر لحظه حـالـتـو نـپـرسـه ..ولـی هـمـه حـواسـش پـیـشِ تــوئـه..

شـایـد بـاهـات قــهـر کـنـه ..

ولـی هـیـچ وقـت ازت دل نـمـی کـــَنــــــــــه !!!

مشترک گرامی اگه از این کامنتا دو تا دیگه دریافت کردید یعنی تا پنج روز دیگه یه خبر خوب بهت میرسه

اگه دریافت نکردی یعنی تا پنج روز بعد یه خبر خوب به یکی دیگه میرسه...

من این چیزا را قبول نداشتم

مشقمو خوب نوشتم

بابام بهم عیدی داد

یه شال رنگی بم داد

That was just a dream...
این روزهای خوب...
اتفاقات بهتر!!

A NICE DREAM...

و چهارشنبه های طلایی....

:)

یادداشت های روزمرگی 1392/02/14 ساعت 20:25

روزت مبارک؛ هم روز معلم هم روز مادر مامان واقعی
بابت تاخیرم ببخشید

خوبی مائده جان...

مامان که غیر واقعی نمیشه...


روز مامان تو هم مبارک....

دیالوگهای همیشگی...

آپتون زیبا بود

زیبا خوندید...

:)

روز کارگر رو به شما بانوی زحمت کش تبریک می گوییم

آسیاب به نوبت


ایشالا قسمت شمام بشه استاد

ممنون :)


الـــــــــــــــــــی...
قرار شد اردیبهشت بیای و بمونی!
نیومده رفتی که!!!

خواستیم بمونیم ....نبودن اینرنت نذاشت...


حالا اومدیم که بمونیم

یا علی :)

سلام دختره خوبم...
1)منم شالو بهتر میپسندم و دوست دارم:)
2)همه روزهای زندگیت اردی بهشتی
3)روز معلم..روز کارگر و روز زن حتا..خیلی مبارک:)
4)از الان بهت تبریک میگم عزیزم
5) امان از وقتی که آدم به نت دسترسی نداره...من که مثل مرغ سر کنده بال بال میزنم:)))
6)دلت تا همیشه پراز عسق باشه عزیزم

بلد نبودم شال سر کنم....الان هم یه خورده بلد نیستم...:)

روزهای زندگی شما هم صورتی خانووووووووووووووم

این دفعه نبودن اینترنت یه خورده نعمت بود...برای اینکه بچسبم به کارهام میگم وگرنه دوری ه شما که ....:(

یاسی 1392/02/15 ساعت 11:51 http://yasisoofi.blogfa.com/

sghl ,f [bhfd nhvd ,odgd cdfh

به سلامتی!

سیده 1392/02/15 ساعت 23:45

اخماتو واکن دختر

اهه !

از انسانهای احساساتی بیشتر بترسید ..

آنها قادرند ناگهانی ،

دیگر گریه نکنند ؛

دوست نداشته باشند ؛

و قید همه چیز را بزنند ؛

حتی "زندگی" ...!!!.

آنها قادرند یک باره بمیرند و شما نفهمید این آدمی که توی صورتتان لبخند میزند و میگوید اصلا مهم نیست گور باباش خیلی وقت پیش مرده...


آنها قادرند حتی دختره خوبی باشند!همین...

سلام..بر منکرش لعنت که تو دختر خوبی هستی.معلومه. وبلاگ زیبایی داری..خوشحال میشم به وب منم سر بزنی.. بیا ببینش پسندیدی لینک کنیم.

با تشکر...

مبادله پایاپایتون را بگردند

می‌شد کتیبه‌ها
از جیک و بوک لهجة گنجشک‌ها نوشت
می‌شد کنار پنجره تب کرد
می‌شد میان باغچه جان داد
...
اردیبهشت هم
اردیبهشت‌های قدیمی...!

اردیبهشت هم

اردیبهشت‌های قدیمی...!


کاوه باز اومدی بسوزونیمون ها!


خوبی مرد شعرهای سارا؟؟؟

چه اسفندها....آه
چه اسفندها دود کردیم
برای تو ای روز اردیبهشتی
که گفتند این روزها می رسی
از راه...

رسیـــدی و غــزلـــم را دوبـــــــاره دود گرفت

نترس – آه کسی نیست - دود اسفند است

هفده تو راهه :)
مبارکت باشه الی

تو هم یادته ساغر؟؟؟

روز مثلا مانتو خریدن سورمه ای با دور آستین آجری!


بگردمدون

درود و سپاس از محبت شما!
من مدت هاست که با قلم و کاغذ خداحافظی کردم!
برای سروده هایم هم ادعایی ندارم!
همیشه بدون تخلص بوده!
چون خواستم هرکس که از شعرم خوشش آمد صاحبش شود!
معتقدم شعر برای خواننده است ! نه شاعر!
ضمن اینکه هیچ وقت نخاستم متهم به شاعر بودن باشم!
شادباشید و سربلند!
یاهو

دل من هم برای کاعذ تنگ شده...

خودتون یه پا تخلصید...


ما سرمون درد میکنه برای شعر...


میرسیم خدمتتون :)

خواستم بوسه گرم ازلب گلگون ببرم

حال باید جگرداغ و دل خون ببرم

برنگردان به من این قلب پرازخاطره ام را

این کتاب ورق از هم شده راچون ببرم؟

باسر افکندگی قلب خرابم چه کنم؟

گر سر سالم ازاین معرکه بیرون ببرم

ناگزیرم که در آیینه چشمت باشرم

لب خندان بنشانم دل محزون ببرم

شاعر ساحل چشم توام و همچون موج

بایداز سنگدلی های تو مضمون ببرم

بگو که در دل و دستت چه مرهمی داری

برای این همه زخمـــی کـه در بدن دارم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد