_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

مـــــــن کــــه منـــــم جـــــای کســـــی نیستـــــم ...

هوالمحبوب:

فقط یکی مثل الـی میتونه دقیقن سه روز بعد از اون شب ... بره توی این فلاکت واسه خودش یه جفت کفش صورتی راه راهی بخره و وقتی پاش میکنه ذوق زده بشه و همه چی یادش بره و نیشش جلوی آیینه ی کفش فروشی با دیدن قیافه ش شل بشه و وقتی اومد خونه هی بزنه توی سرش که آخه من با این وجنات و حسنات کجا اینا رو بپوشم با این شکلشون؟!

الـــی نوشت:

یکـ)با خودم قرار گذاشتم هر کی بهم گفت یا اس ام اس داد دختر چنین است و زن چنان و روزت مبارک و این حرفا،چشماش رو با انگشت سبابه م در بیارم،جاش تره شاهی بکارم!!!

دو)روز زن به مامان ها و همسران گرامی مبارک.بقیه دختر خانوم ها هم که جو گیر شدند قرتی بازیشون رو بذارند واسه روز ولنتاین و خودشون را نخود هر آشی نکنند جون بچه شون!

نظرات 27 + ارسال نظر
الهام 1393/01/29 ساعت 16:34 http://tagged.blogsky.com

سلام چرا از وبلاگت کسب درامد نمی کنی فقط کافیه یه کد تو وبلاگت بذاری بعد هر کسی که بیاد تو وبلاگت 200 ریال به حساب تو میاد. اول باید تو سایت این ↓↓↓↓↓↓↓↓ ثبت نام کنی.


http://tagged.blogsky.com

بیست تا تک تومنی؟؟؟

خوب نیمیشه دویست تومن باشه یا اقلندش صد تومن؟

آخه بیست تومن که خیلی کمه که!

ما روزی پنج نفر به زور میاند وبلاگمون

یعنی روزی صد تومن؟

خب نیمیشه که!زن و بچه م که از گشنگی میمیرند خیر سرم با کسب درآمدم!

میگم الی تو خسته نمیشی اینقدر انرژی مثبت داری و به بقیه هم انتقال میدی؟؟
من اینقدر کیف میکنم بهم میگن پیرمرد ! بابا حوصله جوونی رو کی داره آخه؟

+ خوبی؟ سال نو مبارک (بعد از یک ماه). بالاخره اومدم
++ روز ننه مبارک !

به به ! احوالات عالیه تون آقااااااا؟

خب منم اگه مرد بودم بهم میگفتند پیرمرد ذوقمرگ میشدم ولی خب دیگه یه درصد فک کن یکی بهم بگه پیرزن

بوهای خوب خوب میاد از طرف شما ها

+روز نه نه ی شما هم مبارک :)

چه خوشگله کفشات
بیرون بپوششون
یکی دوبار که پوشیدی برات عادی میشه،دیگه فکر نمیکنی به وجناتت نمیاد

در ضمن
1-عمر بابرکتت دراز باد
2-روز زن هم به اهلش مبارک

من درگیر بودم بین اینکه توی حمام بپوشمش یا توی آشپزخونه خب خدا را شکر با راهنماییت تصمیم گرفتم بیرون بپوشم

فک کنم باس چشمام رو ببندم بپوشم یا شایدم با پیرژامه میتی کومون پوشیدم که راه راهیه و با هم ست هم هست :)

+عید شما هم مبارک خانوووم

زهره 1393/01/29 ساعت 18:20

کفش های به این خوشگلی :)
کاملا دخترونه و ناز...می تونی هر جا که دلت خاست بپوشی
اوه اوه اوه ملت چه خودشو تحویل می گیره پیش پیش رفتی استقبال روز زن که واسه خودت هدیه خریدی؟(آیکون شیطان خبیث)
بوی اردی بهشت ....صدای بهم خوردن بال فرشته ها میاد....انگار عطر بهشت رو می پاشن رو زمین
تولد بانوی عالم مبارک ها باشه.....آیکون گل نرگس

با اینکه اون دوتا الی نوشت ه دیگه رو پاک کردم و رفتم پایین نوشتمش اما ....بد جوووووور بوووووی اردی بهشت میاد.اصلن لعنتی از هفته ی دوم بهار بوووش می اومد:)

زهره!شما مامانی مگه نه؟

روزت یه عالمه مبارک.روز ِ همه ی مامان ها مبارک :)(یه بغل گل نرگس :) )

اینا را هم واسه خاطر اردی بهشت گرفتم واسه خودم نه...لا اله الا الله!...بیا با هم دوست باشیم زهره

الی...
به دخترانگی هات حسودیم شد...
من یادم رفته برای خودم کادو بگیرم انگار...
دختری که دخترانگی هاش رو ته یک کمد قایم کرده باشه حق داره به این کفش ها حسودی کنه...
مگه نه...؟!

ما همه حق داریم به تمام حس های خوب دنیا حسودی کنیم کافه چی

به همه ی حس های خوب دنیا.به همه ش...

ما که نه مرد بودنمون معلوم شد و نه دخترونه بودنمون.مگه اینکه کفشهامون بگه

من هنوز یادمه باس اون ماه و ستاره آبی ه که از سقف اتاقم آویزون بود رو بهت بدم و تو نگفتی باید کجا بفرستمشون ها

الی نمی دونی تموم اون چند شبی که شهرتون بودم چقدر دلم پیش تو و ماه و ستاره ی آبی بود که قرار بود یک روز از سقف اتاقم تاب بخوره...
حتی توی نقش جهانی که از پشت پرده اشک دیدمش دنبال چشم های گل دخترت گشتم شاید که پیدا کنم تو را...
خیابان آمادگاه که تویش گم شده بودم حتی برایم بوی الی داشت انگاری...
آخ...حرف زیاد دارم برایت دختره خوب...
یه آدرس ایمیل برام بذار لطفا! :)

باید پوست رو بکنم به جاش توووش رو با خاک ارّه پر کنم!

به چه حقی پا شدی بی خبر اومدی و رفتی ؟؟؟؟هااااااااااان؟

آدرس ایمیلم سر و مر و گنده نشسته این کنار،الانم میام وبلاگت گرد و خاک به پا میکنم:|

پیشواز گرفتین؟!

پیشواز ِ چی؟

نکنه ماه رمضون شده ما خبر نداریم؟

eli 1393/01/29 ساعت 23:23 http://delemantoromikhad.blogfa.com

چه خوشگله کفشت
مبارک باشه خانوم
پست های قبلیتم خوندم
ولی حرفی نداشتم بگم
خواستم بدونی
همین :)

الان دچار خود درگیری ام.

نمیدونم باس بگم قابل نداره یا نباس بگم :)

چقدم نازن الی...:)
مثِ وجودِ خودت...

الـــی گور خر میشود

لیلی 1393/01/30 ساعت 17:21 http://zangareh.blogfa.com

کفشهای تازه ات بپوش بیا دیدن من . دلم یه قراره بهاری با یه دختر با کفشهای صورتی میخواد

ما پا برهنه بیایم قبول نیست لیلی ؟

روزت مبارک الی


طلاقم ندی یهویی

روز نه نه ت مبارک :|

فعلن که خدا بهت رحم کرده بار شیشه داری :|

عسل 1393/01/30 ساعت 18:50 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

خب از اونجایی که ما چشمامون رو هنوز دوست داریم
اومدیم تا تنها اومدن اردیبهشت رو به الی تبریک بگیم
اصلن روز زن ها و مامان ها به ما چه :))))

الــــــــی .... چقدر خوبه که اردیبهشت تا هزار سال دیگه هم عسل رو یاد الی میندازه :)

کفشاتون رو عاشق شدیم بانو
اونم مایی که هیچ وقت صورتی دوست نداشتیم

آره والا!کلن به ما چه؟

اردی بهشتمون مبارک :)

راسش ما هم اهل صورتی مورتی نبودیم یهویی شد و این شد که الان صورتی ای هستیم صورتی!:)

بابک 1393/01/30 ساعت 19:09

سلام بانو
عجب پاپوشی برای خودت درست کرده ای ...
روز زن یک بهانه است که مرد ها یادشان باشد که از دامان چه گسانی برخواسته اند و در کنار که ایستاده اند و چه امانت گرانبهائی را در آغوش کشیده اند ...
جتی اگر خر زهره هم در کاسه چشمان ما بکارید، ما عرض تبریک داریم برای همه زن ها و دختر ها و مادر های این مرز و بوم :دی

راسش رو بگم؟

دلم میخواست شما می اومدید و راجب امروز حرف میزدید که به سلامتی اومدید.حس و رفتارتون به بانو همیشه برام قابل احترام و ستایش بوده و هست.

روز بانوتون مبارک :)

البت که ما با چش و چار شما کاری نداریم اما تبریکتون رو نگه میداریم واسه خودمون واسه پس فردا که عباس آقامون ما رو گرفت

+آیکون یک عدد الـــی ِ خانوووم :)

eli 1393/01/30 ساعت 20:56 http://delemantoromikhad.blogfa.com

آپم

به سلامتی و دلی خوش :)

سلام

چه کفشای خوشگلی ...مبارک تون باشه...

روزتون هم مبارک !

روز خودتون مبارک! :)

مرسی :)

ملیح 1393/01/31 ساعت 12:21 http://www.malih.blogfa.com/

یعنی مثل خودم خوش سلیقه ای دیروز رفتم واسه خرید همین کفش اما تو خرید روز مادر فراموش کردم ..خیلی خوشگلن
گناه دارن بنده های خدا ..بذار تبریک بگن خوب.. دلشوم به همین شادی ها خوشه :))

شاد باشند خب!

کی گفت نباشند؟

مثلن بگند عیدت مبارک یا روز میلاد حضرت فاطمه مبارک کی بهشون چی کار داره؟

اینکه هی همه مناسبت ها را قاطی پاتی میکنند و همین یه روز رو هم که بین این سیصد و شصت و پنج روز که مال مامان ها و زن هاست به خودشون و این و اون سنجاق میکنند لجم میگیره وگرنه مبارک همه ی مامان ها و مامان شما هم حتی :)

[گل][قلب]
[گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]



دوست عزیزم

هفته ی بزرگداشت مقام زن و روز مادر

بر تو

فرخنده و نیکو باد. . .


[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل]
[گل][قلب]
[گل]

من دختره خوبی ام!...من دختره خوبی ام!...من دختره خوبی ام!

جیگرم....جیگرم....جیگررررم

در ضمن کفشات هم خیلی خومشله ... آشقش شدم

به پا هم پیر بشید :)

[گل][قلب]
[گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]


زنـــــان ؛ قبل از مادر شدن، پـــــــــــری

و بعد از مادر شدن؛ تبدیل به فرشتـــــــــه می شوند ...


[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل][قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب]
[گل][قلب][گل]
[گل][قلب]
[گل]

الان دو هفته دیگه روز ِ پری ه .میخوام بیبینم کی یادش می مونه به ما تبریک بگه!

اگه شانس منه روز پیرزن هم میاند بهم تبریک میگند و ماچ و موچمون هم میکنند!

والا :|

نجوا 1393/01/31 ساعت 13:43 http://najvaye-man.blogfa.com/

انقدرى هم ناجور نیست، میشه پوشید ش
بعدم ما به مادران بالقوه هم تبریک میگیم فرااار
بعدترم جواب ت به کامنت اول خیـــــــــــلى خوب

بالقوه ای از خودتونه

حالا اومدیم ما اصن نخواستیم بزایم!هاااان؟

روز مامان و زنتون مبارک :)

خیلی هم مبارک باشه این کفشای خوشگل
روز مامانتون مبارک باشه

روز مامان شما هم مبارک

[ بدون نام ] 1393/01/31 ساعت 15:03

تقدیم به تمام مادران عزیزم
من در این دنیای فانی خوار بودم، کور بودم
خام بودم، پخته گشتم، صاحب انگور گشتم
ساقی گشتم، مست گشتم
خوردم آن جام شراب یار را
تازه فهمیدم در این می خوارگی
افضل و فضل الله و فاضل شدم
زان پس این ماجرا نزد ایزد اشرف خلقش شدم
من پریدم اوج را، آسمان هفتمش را هم دریدم
نیست بالاتر زمن اندر جهان
بوسه بر پاهای مادر میزنم
مادر ای شمع وجود زندگی
مادر ای آفتاب روشن فرزانگی
من پس از نوشیدن لعل لبش
پر زدن بر آسمان هفتمش
مست مادر گشتم و بوسه بر پایش زدم
سلام الی، دختر خوب روزت مبارک.
شعره تا الان فقط مخصوص مامانم بود الان تقدیم به همه مادرای عالم. نظرتو راجع بهش برام بنویس.
راستی بزرگداشت سعدی رو تبریک میگم به همه. شمام اگه خواستین تولدمو بهم تبریک بگین
خوب بمونی دختر خوب.

اولن روز خودت و مامانت مبارک....من رو هنوز کسی نگرفته که روزم بشه.
هنوزم نزاییدم که!عجالتن تا الان فقط کوزت بودیم که باس روز یازده اردی بهشت بهمون تبریک بگید که روزه کارگره!!!

دومن شعرتون رو بگردند کلن.نظر رو باس صاحب شعر بده که دست و پنجه مامانتون رو میبوسه.ما کلن خوشحال شدیم یه عالمه هم از ابتکار عملتون

سومندش روز سعدی ِ شما هم مبارک با روز ه اصفهان خودمون.اصن این اردی بهشت همینجور هی روزاش مبارکه :)

چارمن تولدتون هم مبارک و این حرفا

پنجمندش اگه گفتی اسمت کووووش که من بفهمم تو کی هستی تا بیام بهت تبریک بگم؟؟؟!!!

[ بدون نام ] 1393/01/31 ساعت 15:59

1 - کفشات قشنگه دختر ...مبارکه ...
2 - بقیه ی پست پرید؟؟یا من اشتباهی خوندم وقتی اپ شد؟؟
3 - ...

هیییییییس!

شتر دیدی،ندیدی

خوبه تو بالاخره جرات خرید این کفشهارو پیدا کردی....
من که هیچ وقت نتونستم اینا رو پا کنم....
اینا هم خیلی خوشگلن
البته با مانتوی سفید و سایر مخلفات مورد نیاز که خودتون در جریان هستید
منم روز مادر و فقط به مادران تبریک می گم...روز زن و همسران و جمعیت بانوان موئنث بماند برای روز جهانی زن و این جور مناسبتها....

جرات نمیخواست .یه دفعه دیدم خریدمش!!!

گمونم با مخلفاتش قابل تحمل بشه :)

روز مامایی که مامان هم هست همیشه مبارک.حتی روز جهانی کودک و تلویزون و یا حتی روز آب :)

سوگلی 1393/02/01 ساعت 00:18 http://sev-goli.blogsky.com/

الییییی من کفشاتو خیلی دوس دارم خیلی خوشگله.مخصوصا پاییونم دااااااااااره

ان شالا به پا هم پیر بشید،گریه چرا آخه؟

اشکات رو پاک کن بیا بریم واسه تو هم بخرم.فقط پول بیار با خودت ها

وای چه کفش خوشکلی .. والا منم تا دیدمش ذوق کردم
تو خونه بپوش برا دل خودت
1. موفق بودی ؟
2.موافقم زیاد .. اه اه اه انقدر بدم میاد هر کی رو دیدم ی شاخه گل کم کم دستش بود !

ما تو خونه توی حیاطم که میریم پا برهنه ایم بعد پاشیم بریم کفش گل و منگوله دار بپوشیم؟

واسه بعله برونم میپوشم

1-دو سه تا فحش فقط رد و بدل شد :)
2-مامان ها حرمت دارند،نمیشه خودت رو بچسبونی بهشون اون هم مفتی مفتی :)

من باب تایید " بقیه دختر خانوم ها هم که جو گیر شدند قرتی بازیشون رو بذارند واسه روز ولنتاین و خودشون را نخود هر آشی نکنند " باید عرض کنم که در روز مذکور ما خیلی متشخص و فرهیخته نشسته بودیم ور دل مادر جان و دلبری می کردیم از ایشون اند مقام والاشون، که یهو زنگ در خونه زده شد و یه آقای آژانس با یه دسته گل بی نظیر از در وارد شد. و تا از حیاط رد بشه ما کلی دست و جیغ و هورا کشیدیم که آخ جون دلبر ما برامون گل فرستاد! و داشتیم اندر زیبایی صورتی و گلبهی و ترکیب رنگ و چیدمان و برند گل فروشی حتی پز می دادیم که یکهو دیدیم عزیز جان گل را به جا ما برای مادر جانمان فرستاده !

دست و پنجه شون درد نکنه.به این میگند یه مرد با شخصیت که عین ِ این مرد الکی های لوس زود همه چی رو با همه چی قاطی نمیکنند.

من از همین تریبون ازشون قدردانی میکنم و البته کمی حسودی به تو که چقدر جنتلمن تشریف دارند.باشد که عباس آقای ما هم اینقدر بلکه بیشتر جنتلمنی شون را به رخ بکشند :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد