_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

از فــکـــــر عامیــــانــه ی مـــــردم فـــراتــــرم ...

هوالمحبوب:

عمرم اگرکه خوب اگر بد گذشته است

یک رودخانه است که از سد گذشته است


دیگر به عقل کار ندارم که مدتی ست

کار من از نباید و باید گذشته است


«هشتاد ضربه» حــکم  حقیری ست محتسب

دارم بزن ! که مستی ام از «حــد» گذشته است...


من دلخوشم که عاقبتم خیر می شود

عمرم اگرکه خوب اگر بد گذشته است


نظرات 1 + ارسال نظر
عسل 1393/03/14 ساعت 15:56 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

من دلخوشم که عاقبتم خیــــــــــــــر می شود ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.