_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

قبــــل تـــــو هر کـــس که آمــــد خالـــه بازی کـــرد و رفــت!

هوالمحبوب:

قبــــل تـــــو هـــــر کـــس کــــه آمــــد خـــالـــه بازی کـــرد و رفـــــــت!

لعنتـــــــــی ! مـــی خــــواهمـــــت ایــــن بـــــار جــــــور دیـــگــــری ...

خودت میدونی اولین مردی نبودی که پا توی زندگیم گذاشتی.میدونی که اولین مردی نبودی که  گفتی سلام.اولین مردی نبودی که شعر رو میفهمیدی و میخوندی و مینوشتی.اولین مردی نبودی که حرف زدیم،که با هم سر یک میز نشستیم و در مورد علایق غذایی مون حرف زدیم و من در نوشابه م رو دادم تا باز کنی.اولین مردی نبودی که میدونستی من بستنی رو می میرم.اولین مردی نبودی که صدام کردی،که نگام کردی،که قدم زدی توی روزهای زندگیم،که حرف زدی،که گوش کردی،که دستات رو به سمتم دراز کردی ،که درد دل کردی و گوش شدم.که گفتی دختره خوبی ام و من خودم میدونستم!!اولین مردی نبودی که توی زندگیم بودی و من با همه ی دوست داشتن هام نمی خواستم دوستش داشته باشم!

اولین مردی نبودی که توی زندگی ام ســُر خوردی.قبل از تو یه عالمه به ظاهر مرد اومده بودند و نشسته بودند و سناریو به دست نقششون رو بازی کرده بودند و رفته بودند و خواسته بودم که برند.نه اینکه بد بودندها،نه!قبل از تو یک عالمه مرد اومده بودند که قد و اندازه ی من نبودند.

تو اولین مردی نبودی که سر و کله ش توی زندگیم پیدا شد.اولین مردی نبودی که از سینما حرف میزد و هنر و موسیقی و شعـر اما اولین مردی بودی که با همه ی مقاومت و نخواستنم و سرکشی م به دلم نشست،که وقتی به جای الــی میگفت الهام و "الف" دوم اسمم رو میکشید نفسم به شماره می افتاد.اولین مردی بودی که سکوت بین جمله هاش ضربان قلبم رو بیشتر میکرد.اولین مردی بودی که براش تمام و کمال درد و دل کردم،که کنارش بغض کردم و گریه و هیچ نگران ضعیف جلوه کردنم نبودم.که دستام رو ازش دریغ نکردم،که نگاهم رو ازش مضایقه نکردم،که با بودنش احساس کم بودن کردم و در کنارش احساس بزرگی، که بهش تکیه کردم و از تکیه کردن بهش احساس ضعف نکردم و پر از قدرت شدم.اولین مردی بودی که وقتی کنارشم دلم میخواست و میخواد که زن باشم.

اولین مردی بودی که قرآن خوندنش رو می مردم و توی آیه آیه ی خوندنش بغض و عشق شدم،که عاشق دعا خوندنش شدم،عاشق قنوت گرفتنش.اولین مردی بودی که پای حرفش موند،که واسه اولین بار در برابر اشتباهاتم بهش گفتم"ببخشید!".که اونقدر گفتم "ببخشید" که حالش بد بشه از ببخشید شنیدنم.که به خاطر هر دفعه بحث کردنم باهاش پر از درد شدم،که از قهر بودنش دق کردم،که تمام دنیا رو باهاش قدم زدم و خسته نشدم،که ولی عصر با نگاه اون شد پاریس.اولین مردی بودی که براش از خودش مهم تر بودم.اولین مردی بودی که همه ی بداخلاقی ها و بی انصافی هام رو تاب اورد.

اولین مردی بودی که بدون اون مگنوم دابل چاکلت خوردن یعنی زهر هلاهل.بدون اون زاینده رود دیدن یعنی جهنم.اولین مردی بودی که با تک تک سلول هام خواستم که خواسته باشمش و خواستم که داشته باشمش.اولین مردی بودی که یواشکی میون ه "هرچی تو بخوای "گفتن به خدا دلم خواست که سهمم بشه.اولین مردی بودی که با لبخندش سراپا شور شدم،با شنیدن اسمم از دهنش پرواز کردم.تو اولین مردی بودی که شبیه هیچ کسی نبود و عاشقش شدم...

+گفته بودم این چشم های تیز بین شمایی که دقیق الــی را میخوانید قابل احترام و ستایشند؟حقیقتن گاهی زیادی غافلگیرم میکنید :)

نظرات 27 + ارسال نظر

...از نگاه عاشقت فهمیدم از جنس منی
دسته دسته گل خریدی گفتم از من بهتری

میشوی اعضای من وقتی بنی آدم شوم
آفرینش نذر چشمانت شدیدا گوهری!

قبل تو هر کس که آْمد خاله بازی کرد و رفت!
لعنتی! میخواهمت این بار جور دیگری

دارا 1393/05/10 ساعت 16:19

کلن این آقایون وقتی مطیع باشن و حوصله کنن به تموم حرفهای خانومها گوش بدن و بالا تا پایین خیابون پهلوی رو باهاشون گز کنن و جلوی هر بوتیک نیم ساعت یک لنگه پا بایستند، برای خانومها فرشته روی زمینن.
مخصوصا وقتی میشه ازشون بعنوان دربازکن نوشابه هم استفاده کرد.

خدا رو شکر ما از اون بوتیک بروهای توی مغازه ها پرسه بزن ولی عصر یا هر خیابونه دیگه نیستیم!
ما راست ه دماغمون رو میگیریم و میریم هی راه میریم هی راه میریم هی راه میریم و اغلب به مردم نگاه میکنیم و براشون قصه میبافیم!

+تقریبن هر مردی توی زندگیم قدم زد،نوشابه م را دادم تا درش رو برام باز کنه!خب البته علت هم داشت ها!همینطور الکی نبود ولی خب همه به اون وجه در بازکن بودنش بیشتر توجه داشتند!
در باز کن هایی که فرشته نبودند ،فقط در باز کن بودند!! :)
++طنز ظریف تون بهمون چسبید :)

الی من خعلی هولم .. کارت عروسی لطفا. :)

شوما هولی اونوقت من کارت عروسی بدم؟

قراره پیک موتوری عروسیتون بشم کارت عروسی هاتون رو پخش کنم آیا؟:)

م 1393/05/10 ساعت 23:51

:)

م 1393/05/11 ساعت 01:02

من هر وقت از دست کسی عصبانی میشم گل می دهم به او . بگو چرا تا بگم چرا

من هم حس خاصی نسبت به گل و گل دادن و گل گرفتن ندارم.

شازده کوچولو 1393/05/11 ساعت 08:26

چقدر خوب و چه عالی الی.یافتن همچین آدمایی کار هرکسی نیست,سخته,یه دل قوی ام میخواد

چنین آدمی بودن کاره هر کسی نیست

خودت خوبی شازده ؟

نخیرم هول عروسی شوماییم. الان مثلا خودتو زدی به اون راه که شام عروسی ندی اصفهانی شهرضاییه خسیس ...!؟
اصلا اگه عروسیتم دعوتم کنی نمی یام که نمی یام.

اولن شهرضایی خوددی !

دومن ما عروسی نیمیگیریم،میریم یه امامزاده سر کوچه مونه ،برا کفتراش " دون" میپاشیم جا شامی عروسی مون و بعد میریم سر خونه زندگیمون!
مردوم بیان بیریزند و بپاشند و بعدم برامون حرف در بیارند که سسی سالادشون کم بود و نمکی مرغشون زیاد و بعد ما تا زاییدنی بچه چارممون همینجوری قسط بدیم که چی چی،که مردوم دلشون خواسس بیاند عروسی ما؟!

سومم خوش به حالم عروسیمه خودم خبر ندارم! تو رو خدا عروسیم شد منم دعوت کن مائده،ببینم تو لباس عروسی چه شکلی ام و فک و فامیل دوماد چه جوری اند و اصلن به ما میخورند یا نه!

دارا 1393/05/11 ساعت 12:04

واسه خوندن اصل یادداشت، یکبار مراجعه واجب کفاییه.
اما واسه خوندن نظرات و پاسخهای جالبتر، چندبار سرزدن به اینجا واجبه شرعیه.
اینو من با لهجه اصفهونی خوندم «شوما هولی اونوقت من کارت عروسی بدم؟» کلی مزه داد!

آقا این کفایی و شرعی رو توضیح بدین ممنون میشیم!

با تشکر از برنامه ی خوبتون :)

باشه تو بردی.. اصلا شده تا به حال کسی حریف زبون تو بشه!؟؟

آره متاسفانه،شده :|

ermia 1393/05/11 ساعت 16:10

به خیلی دوستت دارم لبت وابستگی دارد
که این تکرار شیرین است اما خستگی دارد
تو میپرسی که آیا تا ابد میخواهی ام یا نه ؟
تامل کردم و با طعنه گفتم بستگی دارد

خیره ام در چشمِ خیست حسرتم را درک کن
قبله ام باش عاشقانه ، نیتم را درک کن

ای که رویایت دلیلِ گُنگِ عصیانم شده ست
شعرهایم ،گریه هایم ، خلوتم را درک کن

عشق را بر شانه ی اسطوره ها باریده ام
ردِّ اشکِ نیمه شب بر صورتم را درک کن

غرقِ آغوشت شدم، عریانی ام تسلیم توست
تا ابد می خواهمت این حالتم را درک کن

روزهای بودنم باتو علامت خورده است !
توی تقویمم بمان وُ عادتم را درک کن

گرچه نقشِ منفی ام را خوب ایفا کرده ام
در غزل ها جنبه های مثبتم را درک کن

از قرارم با تو یک عمر است که آواره ام !
لا اقل دلشوره های ساعتم را درک کن

+البته شاعری در جای دیگه میفرمایند:

"من به دنبال تو با عقربه ها میچرخم
عشق یعنی گله از حرکت ساعت نکنم..."

که خب فرمایششون متینه و ما هم گله نمیکنیم ولی شما درک کن :|

مهران 1393/05/11 ساعت 17:21 http://30-salegi.blogsky.com

عید تو و مردت مبارک....انشاالله سال دیگه بازهم کنارهم برید جلو ، طی طریق کنید و لذت ببرید

مثلن قسمت عظیمی از ولی عصر رو ...

ممنون آقا :)

سوگلی 1393/05/11 ساعت 19:05

این مرد ازون خوباشه و فوتوشاپم نیس:)

این خوب از اون مرداشه :)

+خوبی سوگل؟

سمیه 1393/05/11 ساعت 19:20

یکی باید باشد
تمام استخاره های دنیا برای با او بودن
خوب نه...
خیلی خوب بیاید...

امشب برای ماندنمان استخاره کن

اما به آیه های بدش اعتنا نکن...

خداباید از این مردها کپی کنه منتشر کنه در عالم !

اونوقت کپی برابر اصل میشه یا نه؟

دلخون 1393/05/12 ساعت 09:42

درود
یک سینه حرف هست ولی نقطه چین بس است...

نقطه چین بس است...

بی (رامونا) 1393/05/12 ساعت 10:56

شبیه هیچ کس فقط شبیه خودت

همین امروز این نوشته را زیر نوشت شعرم کردم وفرستادم
واز همه دعوت کردم که بیایند و...

حتی قبل تر از اینکه مطلب شما را بخوانم

و همیشه قبل از اینکه چیزی نوشته بشه و گفته بشه توی ذهن ها وول میخوره و آفریده میشه :)

شما یه مدتیه میایید آدرس نمیذاریدها!حواستون هست؟
باس بیفتیم از در و همسایه پرسون پرسون برسیم بهتون :)

... 1393/05/12 ساعت 12:20 http://undertherain.blogfa.com

الی...دیدی چی شد...؟

یعنی چی شد ریش سفید؟

ساره 1393/05/12 ساعت 15:28

بعضیا اولین نیستند، ولی دلت میخواد که آخرین ها باشند، ازون آخرین هایی که استمرارشون در بودن ابدی باشه !
لحظه ی با شکوهیه وقتی کسی رو اونقدر پناه خودت و از خوت میدونی که حاضری تمام عظمت کوهت رو فرود بیاری تا سر بذاری رو شونه ش به درد، به بغض ، به دلتنگی... به تسلی ، به عشق!

یک نفر سبز ، چنان سبز که از سرسبزیش

می توان پل زد از احساس خدا تا دل خویش ...

ساره تو همیشه همونی رو میگی که من یادم میره بگم،که توی دهنم ماسیده تا تو سر و کله ت پیدا بشه و جای من بگی...
میدونی این روزا چقدر پر از ساره م و لبخند واسه ساره ؟:)

احسان 1393/05/12 ساعت 16:29

مبارک باشه آیا ؟
عاشقانه ها گل دادند یعنی ؟

والا تا ما یادمون میاد مبارک بوده و هست و خواهد بود و ان شالا که باشه ولی خب نباس دست به گلهاش بزنیم چون شاعر میفرماید :"هر کی به گل دست بزنه،شاپره نیشش میزنه!"

+آقای عیوضی قرار شد یه بار یادمون بدید دقیقن چه جوری میشه توی وسایتتون کامنت بذاریم ها:)

این بهترین عاشقانه ی بود که تو این سالها خوندم....
یه عشق دو نفره...
وای الی
تو خیلی خوشبختی که می تونی عشق و دوست داشتنت رو ابراز کنی...
میشه کمی بهتون حسودی کردی؟
البته با ذکر وان ایکاد...
خیالتون راحت...اتفاقی نمی افته!

آن عشق که در پرده بماند به چه ارزد؟؟؟

عشق است و همین لذت اظهار و دگر هیــــــچ!

+این عنوان پست همین چند روزم بود که قراره بنویسمش ولی چون تو مامای الــی هستی برات خوندمش :)

من به ان یکاد تو ایمان دارم ماما:*

دارا 1393/05/13 ساعت 02:32

کسی به این عنوان جذاب توجه کرد؟

من نکرده بودم!

قبــــل تـــــو هر کـــس که آمــــد خالـــه بازی کـــرد و رفــت!

شعرش بی نظیره آقا

اصلن شعره که باعث میشه آدم در موردش بنویسه.من این شعر را زیادی دوست داشتم.انگاری که شاعرش فقط به دنیا اومده واسه همین یک بیت که من بنویسمش و بخونمش و هی نگاش کنم :)

شازده کوچولو 1393/05/13 ساعت 07:26

حال من خوب است,با تو بهتر می شوم...
خداکنه همونی باشه که هست,نه اونی که نیست.ولی دل دروغ نمیگه

حال من خوب است اما با تو بهتر میشوم

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآخ تا میبینمت یک جور دیگر میشوم...

میدونستی من عاشق این بیتم.مخصوصن وقتی آآخ را بلند میگی و همه ی دردت خالی میشی :)

همونیه که هست،کاش الـــی همونی باشه که باید :)

نجوا 1393/05/13 ساعت 07:31 http://atashehdell.blogfa.com/

یه لبخند گل و گشاد روو صورتمه الی

یک چشمک هم روی چشمای من هی میره و میاد

بابک 1393/05/13 ساعت 08:47

سلام بانو
حالتان خوب است این روزها؟ باور کنیم آیا؟

خواندن حس های مشترک و خاطرات شبیه داستان زندگیتان از زبان دیگران، شما را هم به وجد می آورد و شیرینی های گذشته را تداعی می کند.
متشکرم از انتقال این حس خوب

حالــم...؟

خودم خوبم مهندس :)

یاس بانو و عطر پرتقال و یاسمن و شهریور و یه عالمه اتفاقای خوب ؟:)
من چه جوری از شما تشکر کنم آقااا ؟

باید اینطوری بشه وگرنه فایده نداره یکی میشه اصل یکی کپی .خدا باید در تعداد انبوه تولید کنه :)

از بعضی ها توی کل دنیا فقط یه دونه است:)

ولی ما هم دعا میکنیم واسه تولید انبوهش!فقط با اوریجینال ما قاطی نشه لدفن

banooYe noOR O AYnE 1393/05/15 ساعت 21:55

.اولین مردی بودی که وقتی کنارشم دلم میخواست و میخواد که زن باشم.

Che taMi daraD Zan budan
heSe zan budan
heSe iN ke bekhaY zaN baShi..
...
NoghteChin mara baS as

شاید دلیل تمام مرد بودنم تا حالا نبودن ه مردی کنارم بوده که از من مردتر نبوده!
شاید تمام دلیل زن بودن و اینکه دلم میخواد زن باشم اینه که جای تمام مردهایی که مرد نبودند،مــَرده!

تو میدونی بانو...میدونم که میدونی.منم میدونم و میدونی که میدونم.

نگار 1393/05/21 ساعت 17:55 http://meyalood.mihanblog.com

مردت مبارکت باشه الی :)
همیشه همین قدر عاشقش بمون باشه؟

یعنی نمیشه بیشتر بشه ؟:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد