_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

حکــــایت من و دل قصـــه ی همــــان برکــــه ست ...

هوالمحبوب:

حکــــایــــت مــــن و دل قـصـــه ی همــــان برکــــه ست 

کــــه غیــــر عکــــس نصیـــبـــی نمی بــــرد از مـــــــاه ...

حرف از یتیم بودن میزد.از اینکه بی پدری درده.از اینکه آه دل یتیم عرش رو به لرزه در میاره و نمیشه ازش راحت گذشت.حرف از یتیمی میزد و اینکه کسی که بابا نداره یتیم ه.اینکه خدا هم از ظلم و کم لطفی به یتیم نمیگذره.اینکه وقتی چشمت به یتیم می افته باید شیش دونگ حواست رو جمع کنی و من به این فکر میکردم چرا کسی که بابا نداره یتیمه و کسی که مامان نداره چغندر هم حساب نمیشه!

اون از یتیمی میگفت و اشکی که اگر چشم یتیمی بچکه دنیا رو غرق میکنه و من به این فکر میکردم اشک و آه دل و چشمی که دعا و نگاه مامانش رو نداره غیر از زندگی خودش قراره کجا رو ویرون کنه و یا اصلن ویروون میکنه یا نه؟!

+ با عکس هایت گفتمان را دوست دارم...

نظرات 8 + ارسال نظر
زهره 1393/05/18 ساعت 15:58

پدر که نباشه از نظر مادی ....یا بهتر بگم نون تو سفره محتاجی
حالا از بعد معنوی مهر و محبت عاطفه بگذریم
اما مادر که نباشه نون تو سفره هست...تکیه گاه هست
هیچ پدری نمی تونه جای خالی مادرو بگیره هیچ کدوم حتی اون خوب خوباش اونا که خوب بلدن محبت زنونه کنن
مادر هم می تونه جای پدر باشه هم مادر
مادر نباشه تو یتیم عاطفه می شی اما پدر که نباشه محتاج یه لقمه نون بی منت
خیلی می ترسم از نبودنشون خیلی
خداهه هیچ پدرو مادری از بچه ها نگیر
چقده این اشک واقعیه
کاش این پست نمی خوندم که بغض نبینم

پس دعوا سر ِ نونه و شکم!با عاطفه که نمیشه شکم رو پر کرد،هان؟!

+آره گمونم اشکش واقعیه اما ماله ما نیست از توی اینترنت دزدیدیمش:)

م 1393/05/18 ساعت 19:13

دزدی کار خوبی نیست دختر خوب
حالا اینو قبول کن ببینم تا بعد چی میشه :)

:)

م 1393/05/18 ساعت 21:09

گلو بیگیرین نیشدونم ببندیدون

بهتر نیست دست از این جیمز باند بازیتون بردارین چون ناچار میشم دیگه کامنتتون رو تایید نکنم.

م 1393/05/18 ساعت 23:58

زحمت به خودتون ندید سعی می کنم دیگه مزاحمتون نشم خانم یوری گاگارین

والا ما از حد ترخص شهرمون تا حالا خارج نشدیم چه برسه به فضا اما چون شما میفرمایید به عنوان حسن ختام کامنتهاتون ازتون تشکر میکنم.همین

اینم یکی از افکار غلطیه که جا افتاده.
وگرنه کسی که مادر از دست داده باشه هم یتیمه...

کسی که مادر نداشته باشه "یـتیم نیست"،"دو تیمه!"!

+افکاره غلط؟
والا توی قرآن هم سفارش شده به نیکی به اونا که بابا ندارند و اسمشون یتیمه!
کلن غیر از اینکه بهشت رو کردند زیر پای زنها اونم به شرط مادرشدنشون و به وسیله شون مرد به معراج میره اونم به شرطی که دامن پاش باشه دیگه اثری از مقام شامخ زن و مادر جایی چیزی یافت نمیشه و کلن نبودنش رو هم توی زندگیه بشری به کوفت انگاشتند!

قلم، چشم ها، دفترم، پا و دست
شبیه تو با من غریبه شده ست
دم از شعرهای قدیمم نزن!
غزل می گریزد از احساس من!
چرا چون گذشته دلم با تو نیست؟
کلید غم و مشکلم با تو نیست؟
تو باب تماشای من نیستی
ردیف غزل های من نیستی
ای آرامش درد دلواپسی!
بگو کی به داد دلم می رسی؟!
شدم گوشه گیر زمان و زمین؛
غریب و غم انگیز و غربت نشین
چنان زیر باران غم ها ترم!
که گویا شکسته ست بال و پرم!
من آواره هستم، تو راهم بده!
در آغوش گرمت پناهم بده!
دوباره برایم ترانه بخوان!
برایم کمی عاشقانه بخوان!
اگرچه گذشته است، هر چند دیر
دوباره بیا و سراغم بگیر!
بگو باز هم بی قرارم شدی
به تب مبتلا و دچارم شدی
بگو دوست دارم فدایت شوم
فدای طنین صدایت شوم
کجایی ای آشوب شب های من؟
تو را دوست دارم صدایم بزن!
ای از نسل چشمه! ای آیینه کیش!
مرا خط نزن از تکالیف خویش!
مرا مشق کن تا غزل تر شوم
و در اشک چشمت، شناور شوم
مجالم بده، عشق بازی کنم
به دشت غزل، یکه تازی کنم
بگو تا شوم با پری هم کلاس
خودم را بیارایم از برگ یاس
بگو تا برایت ترانه شوم
همان دفتر عاشقانه شوم
من آواره هستم، تو راهم بده!
در آغوش گرمت پناهم بده!
ساغر

چقدر این شعر بلند پشت گریه کردنهاش اونم بلند ،قشنگ لبخند میزنه ساغر :)

دارا 1393/05/19 ساعت 23:41

«یتیم» به معنی کسی که پدرش مرده باشد و «یسیر» کسی که مادرش مرده باشد.یتیم و یسیر یعنی کسی که پدر ومادرش مرده باشند.
شاید کلمه یتیم از آن جهت زیاد استفاده میشه که کمتر کودکی مادرش رو قبل از پدر از دست میده. امید به زندگی آقایون ایرانی 10 سال کمتر از خانمهاست و درصد مرگ و میر آقایان هم بیشتر.
اما درمجموع این قبیل احساسات لطیف در هیاهوی زندگی امروزه خیلی کمرنگه. مثل شعرهای کارو که شمع و اشک یتیم و خیلی چیزهای دیگه موجود در اون، زمانی خیلی خریدار داشت. حتی پشت تاکسی ها و وانت بارها و ...

اما امروزه ترجیح میدن پشت ماشین های حتی آخرین مدل بنویسن «گوسفند زنده. تلفن ...» !

یعضی ها هم هستند هم نه نه دارند هم آقا اما هم یسریند هم یتیم،تکلیف اونا چیه؟
آدم بی احساس که باس بره بمیره،آخه این چه وعضشه خب؟
+زین پس هرکی حرفای احساساتی خواست برامون بزنه ارجاعش میدیم به پشت ماشینا :))
+آقا یه سوالی که پیش میاد اینه که این تلفن ماله گوسفند زنده ست یا مال ه صاحب ماشین؟با تشکر از برنامه ی خوبتون :)

یعنی عاششششششششقتم!!!عاشق این لحنت لهجه ت نوشته هات صداقتت!این زبون درازت این حاضر جوابی هات عاشق اینکه هرچی تو این دل ما میگذره میبینیم تو اینجا نوشتی مخصوصا اون قسمتای مربوط به میتی کموندمت گرم

عشقتون پایدار و ممنون قاصدک :)

کلن توی این وبلاگ جان برکفان و دلداده های میتی کومن زیادند خدا رو شکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد