_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

از صد آدم یـک نفــر انســـــان خوبـــــی می شـود !

هوالمحبوب:


امروز که بیشتر از تمام روزهای کاری ام توی شرکت جدید کار داشتم و با یکی دو تا آدم مهم هم جلسه ی غیر علنی(!) داشتم و میان ایمیل های رسیده و نرسیده ی اوایل روزهای کاری ام تا همان لحظه به خواست مدیر بخش دنبال یک اسم و ایمیل آشنا و نا آشنا میگشتم تا مستنداتم را رو کنم،چشمم به این افتاد!
چشمم به این افتاد و همه ی کارها و تلفن ها و حرف های غیر علنی و ارسال ایمیل ها و هماهنگی های مسخره با این و آن و جستجو برای مستندات و اثبات حقانیت خواسته و اقدامم را گذاشتم کنار و دست زدم زیر چانه و خیره شدم به مانیتور و هی ذوق کردم و هی غصه قورت دادم.
یادم آمد چند روزی بیشتر از کارم در این شرکت نمیگذشت و وقتی از منی که تا چند وقت قبلش برای خاموش نمودن کامپیوتر آن را از پریز میکشیدم بیرون خواسته بودند استعلام قیمت فلان سرور را با فلان مشخصات برای فلان پروژه بگیرم و من دست به دامان "او" شده بودم تا راهنمایی ام کند که سربلند از مسئولیت محوله بیرون بیایم و "او" تماس گرفته بود و یک عالمه خندیده بود که چطور این کار را از من خواسته اند و کلن موفق باشم؛ برایم این ایمیل را فرستاده بود و در جواب ایمیلم خیلی جدی تماس گرفته بود که این حرف ها برای فاطی تنبان نخواهد شد و حالا که من اینقدر پروفشنال تشریف دارم تا ساعت یک بعد از ظهر وقت خواهم داشت تا پیش فاکتور تجهیزات مورد نیازش را برایش ارسال کنم و گرنه یک مشتری خوب و خفن را از دست خواهم داد و در برابر پیشنهادات من که Case قرمز یا حتی آبی بهتر است(!) و اندک سوالاتم من باب اینکه خیار شورش فله ای باشد یا شیشه ای و کمی هم خنده های یکی در میانم و بهانه آوردنم که امروز سرم زیاد شلوغ است و اجازه دهد پیش فاکتورش را تا فردا ارسال کنم، خیلی جدی تر اتمام حجت کرده بود که یا تا امروز ساعت سیزده و یا هرگز و پشت بندش تلفن را قطع کرده بود تا من هی قربان صدقه اش بروم و حسرت بخورم که مشتری وفاداری چون او را از دست داده ام...!
+600

نظرات 8 + ارسال نظر
س.م 1393/10/16 ساعت 08:22

ایول ! طرف "خیارشور" خواسته تو بهش پیشنهاد "جون" دادی ! عجب بازرگان خفنی هستی الی

سر که نه در راه عزیزان بود
بار گرانی ست کشیدن به دوش...

البت که جون را نمیشه به جای خیار شور استفاده کرد و با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه اما مشتری وفادار که بخوای باس از دل و جونت مایه بذاری خب :)

من 1393/10/16 ساعت 10:20

ببخشید شوما تو دست و بالتون چیزای دیگه هم پیدا میشه؟
قیمت چند سیر معرفت برای آدمای بیمعرفت
قیمت چند متر لواشک اونم از نوع خونگیش که تو آفتاب درس شده باشه؟
(جونت اونقدر عزیزه که دلم نمیاد بگم واسه من جون بزار)

معرفت دُرّ ِ گرانی ست به هر کس ندهندش
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش!

یادمه این شعر را بچه تر که بودم میرفتم گوشت بخرم توی قصابی اکبر آقا قاب کرده بودند زده بودند به دیوار .یعنی از همون دوران طفولیت منتظره یه موقعیت بودم ازش استفاده کنم که خدا توفیق داد موقعیتش را فراهم کردین حج خانوم :)

جونمون رو که فعلن سر قفلی دادیم رفته ولی لواشک دوس میدارین میریم این هفته با هم از بازارچه نقش جهان میخریم که روحتون مستفیض بشه و روی دلتون نمونه

من 1393/10/16 ساعت 12:16

حالا نظور از کرکس کی میتونه باشه؟ خدای ناکرده من که نیستم.
در ضمن تشریف بیارید تا دوباره موهاتون بیشتر مبارک بشه

راستکی باورت شده تو موهامو رنگ کردی بچه ؟

ما هم همینطور آقااااا :.)

شهرزاد 1393/10/16 ساعت 15:31

کوگل آپشن ادرس جیمیل برفک در شهر هم گذاشته؟ این جیمیلا چرا این مدلی اند؟ عاقا منم آیدی این مدلی میخوام خو، مثلا به جا خاکستری، صورتی ات جیمیل دات کام فک کن!

میسپارم بیارند در خونه تون ،شوما فقط باس اشاره کنی

از این طرفا حج خانوم ؟

banooYe noOR O AYnE 1393/10/17 ساعت 02:09

600+
?

ششصدمین نوشته ی "من دختره خوبی ام !" منظور می باشد

با تشکر از دقت نظرتون قربان

banooYe noOR O AYnE 1393/10/17 ساعت 02:11

rasi sos mayonez delpazir az hame behTare
..
in tajrobasa ke ba aragh rikhtan bedas umade o sade dar ekhtiyaret mizaram
: D

والا ما هم از این سس قرتی بازی ها نه تا حالا خوردیم نه دیدیم!

همون دلپذیر رو هم تایید میکنیم از جانب شما ولی خب اوشون دلوسه بزرگ خواستند خب

میشه بگی کلن کجایی خانوووم ؟

ساره 1393/10/17 ساعت 15:23

پس شما باید 190 پست دیلیت شده داشته باشید !

یک کمی کمتر ،فقط یک کمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد