_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

چقــــــدر فحــــــش در دهــــان مــــن است ...

هوالمحبوب:

حیـــــــــف زن هــــا و بچــــــه هــــا هستنــــد

چـقــــدر فحـــــش در دهـــــان مـــــن است ...!

اولش گمانم میخواستم خیلی چیزها بنویسم اما مثل همیشه آنی که میخواستم بنویسم با آنی که شما میخوانید زمین تا آسمان فرق میکند و من هم که خر ِ انگشتانم هستم و هیچ مهم نیست دلم میخواسته چه بشود و همین که انگشتانم دلشان این را میخواسته که بنویسند کفایتم میکند! و برای همین است که عنوان این پست کمی با محتوای اش فرق میکند و من از این بابت زیادی خوشحالم که فحش و فضاحت به راه نینداختم بس که خانومم به خدا!

فلذا گمانم باید بنویسم که سر کار برخلاف دیگر همکارانم سرم را زیادی شلوغ کرده ام که خداحافظی ِ یکی یکی شان دم غروب یادم می اندازد هوا تاریک شده و باید بروم خانه محض استراحت.

البته باید در این میان بگویم که دو جلسه ای ست کلاس فرانسه میروم و یک عالمه میخندم سر کلاس بابت یاد گرفتن و تلفظ هایم و مربی ام که مرد نازنین و کچلی ست هم با همه ی تلاشش که سعی میکند نخندد همه اش صورتش را به سمت تابلو میکند و از تلفظ و تعبیر و تفسیرم من باب ریشه ی لغات و طرز خواندنشان یواشکی و ریز ریز میخندد و گاهن "براوو!" هم حواله ام میکند و پشت بندش دو سه تا جمله ی پر از کلمات "ق" و "خ" دار برایم ردیف میکند که معنی جملگی اش این میشود که چقدر من باحال و خوب و خانم و مودب و موقر و باهوش و خیلی چیزهای خوبه دیگرم و البته لازم به ذکر است که من ترجمه ی همه ی جمله هایش را حدس میزنم بس که سورپریز میشوم از این همه "ق" و "خ" و از بابت تمجیدات حدسی ام زیادی خوشحال میشوم بس که با استعدادم!

و اما شب ها که به خانه می رسم ترجیح میدهم اگر جلسه و منبری از طرف میتی کومون برقرار بود به گوش جان نیوش کنم و آستانه ی دردم را ببرم بالا و بعد از آن اگر عمری بود و رمقی،با دخترها وقتم را بگذارانم بس که ازشان دور بوده ام تا برایم خاطره ی اتفاقات روزشان که گذشته را تعریف کنند و شب ها وقت خواب که مهم نیست خسته باشم و زود چشم هایم بسته شود یا آنقدر غلت بخورم که از نخوابیدنم کلافگی بغض شود و چنگ بزند به گلویم،بعد از یک عالمه فکر به حال و روز و داشته ها و نداشته هایم به این فکر میکنم که اینکه چیزها را جایگزین آدمها میکنم محض جان نکندنم خوب است یا بد! و فقط به این نتیجه میرسم که کرخ شدن و بی حسی ام را دوست دارم و جواب سوالم آنقدرها هم مهم نیست...!

+ پل شکسته!

نظرات 7 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1393/10/23 ساعت 20:49

آدمهایی که اندازه چیزها توانایی ندارند برای آرامش دادنت:(

آدمهایی که نیستند یا اگر هستند هم نیستند :)

[ بدون نام ] 1393/10/23 ساعت 20:53

Comment ça va Elli؟

Ça va très bien, merci. Et vous

Comment vous appelez-vous

فرانسه خنده داره

تازه اصفانیام که مشترکات دارن با فرانسه
اصن ادم حس خارجییت بهش دست می ده:دی


چقدر خوبه ادم این وقتا می خوابه
درست وقتی که می خواد که بخوابه
تا اون جوابه دستش به گلوت نرسه

فرانسه به شدت با حاله یعنی وقتی مربی داره حرف میزنه من چشمام و دهنم اندازه ی هم بازه از تمرکز و تعجب و هنگیدن!

+چقدر خوبه آدم میخوابه مخصوصن اگه تا آخرش خواب باشه و گلاب به روتون دیگه بیدار نشه

من حتی توو امتحانامم با گوشی میام و می خونمت

:)

از بس که شما خواننده ی وفادار و متشخصی هستی.بس که شما گلی و بلبلی و سنبلی

قبول نیست
دیروز کامنت دونیت بسته بود

پ.ن. نبض مرا بگیر و ببر نام خویش را
تا خون بدل به باده شود در رگان من
اینطور حال و روزگاری رو برات آرزو می کنم الی

میدونم قبول نیست آخه خودمم شب فهمیدم کامنتدونیه بسته شده و من حواسم نبوده!
البته اولش که نوشته م یه مدل دیگه بود حواسم بود دارم میبندمش ولی بعد که مدلش عوض شد یادم رفت بازش کنم

ما همین که شوما را میخونیم با اون طرح زدنتون و همین حس و حال داشتن شما را حس میکنیم کفایتمون میکنه

من 1393/10/24 ساعت 10:25

چیزی دارد تمام میشود، چیزی دارد آغاز میشود.ترک عادتهای کهنه و خو گرفتن به عادتهای نو.
این احساس چنان آشناست که گویی هزاران بار زندگیش کرده ام،می دانم و نمیدانم.(حسین پناهی)

همه ش در حال عادت کردنیم :)

من 1393/10/24 ساعت 10:39

جواب های کوتاه و مختصر.
مچکرم الی دختری که شعر میشود..............

مهم اینه که اسمش جوابه و با کمترین کلمات بیشترین مفهوم رو میرسونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد