_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

رحــــــم کــــن بر دلـــــم که مسکیــــن اســــت ...!


هوالمحبوب:



ترحم کن بر کسی که سرمایه اش امید به تو و اسلحه اش گریه است...

" فراز چندم دعای کمیل"


نظرات 6 + ارسال نظر
شهرزاد 1393/11/23 ساعت 22:52

ارحم...
حال دل دختره خوب ما اضطراری است!

دلم شکسته خدایا! مرا اجابت کن

به حق حرمت امن یجیب بعضی ها...

mamad 1393/11/24 ساعت 00:47 http://jabarotttt.blogfa.com

گرچه سخت است به فکری هوس نان نرسد
قصه ای نیست که با عشق به پایان نرسد!
قصه ای نیست که -حتی شده در آخر آن-
بوی یک یوسف گم گشته به کنعان نرسد
عشق احساس خطر کردن و رفتن به رهی ست
که در آن هیچ سری ساده به سامان نرسد!
راهی آمیخته با "خواهش" و "عرفان" و "وصال"
که بدون یکی از این سه به پایان نرسد!
«در نمازم خم ابروی...» چه معنی دارد؟
گر سر رشته این شعر به عرفان نرسد؟
همه محتاج به عشقید چه باید بکنید
گر چنین زرد بمانید و بهاران نرسد؟
زندگی حاصل آمیزش"عشق" و "نفس"است
گر یکی زین دو نباشد به شما جان نرسد!

چقدر بیت آخرش خوب بود آقاااا

چقدر خوب بود....

سمیرا 1393/11/24 ساعت 09:25

الهی و ربی من لی غیرک...

من لی غیرک؟؟؟

hm 1393/11/27 ساعت 00:21

این ابیاتی که گاهی درمیکنی همش مال خودته ؟
چه دختر خوب با ادبیاتی!
خدایی من به شهر اصفهان غبطه میخورم همچی دخترای فرهیخته‌ای داره! خدا روزی کنه بیاییم اصفهون!
من از جذبه فرازهای دعای کمیل رسیدم به اینجاهااایوخ فکر نکنید مجذوب دخترای اصفهانی شدم.حاشا!

شما که راس میگی:)

س.م 1393/11/28 ساعت 09:40

اگه قرار باشه گریه اسلحه محسوب بشه، من کلا هیچ وقت مسلح محسوب نمیشم !

تو ولی گاهی سر تا پا مسلحی الی!! امیدوارم سرمایه دار هم باشی

سرمایه و اسلحه به میزان کافی داریم ساره ، گمونم اینکه مسلح نیستی خوب باشه ،نه ؟

banooYe noOR O AYnE 1393/11/28 ساعت 23:58

یامن اسمه دوا

یا من اسمه دواااا

یا من اسمه دوا

یا من اسمه دوا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد