_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

I ate it......

هوالمحبوب

توی کلاس نشسته ام...گرامر "Time Clause" را تدریس کردم وسپرده م بچه ها با هم تمرینها را حل کنندو راجبش با هم صحبت کنند... 

عاشق این کلاس وبچه ها هستم حتی با اینکه شیطونن و حرص دربیار...اصلا من هرکی حرصم رو دربیاره بیشتر دوستش دارم...اصلا چون دوستش دارم حرصم رو درمیاره..... 

دو به دو دارند تمرین میکنن و قراره الان به من جواب بدند..... 

والا به جون بچه م من موندم تو این هوش وخلاقیت...... 

میپرسم: 

"What did u do when u met your date for  the first time؟

نوبت غزل ه جواب بده و درعین حال که دختر گلیه خیلی شیطونه وبعضی وقتها عجیب گیج میزنه...میپرسه :"What does the date mean?" 

میگم:It meanse dictionary..." 

انگار نه انگار یه عالمه وقت داشته با دوستش تمرین کنه وجواب بده.....زود توی دیکشنری چک میکنه و میگه "Aha....when  I met my date for the first time I ate it.......!!!!" 

 نگاهش میکنم ببینم داره باز مسخره بازی درمیاره یا نه...میبینم کاملا جدی میگه ویهو کلاس میره رو هوا.......! 

تا یه ساعت نمیتونم جلوی خنده م رو بگیرم........تا آخر ساعت هی بهش میگم نوش جون واون فقط سرخ میشه از خجالت.......!  

اینقدر ناراحته که وقتی ازش میخوام این جمله را کامل کنه کلاس رو باز با ناراحتیش به خنده وا میداره..... 

Before I had my bank account....... 

 میگه:

 Before I had my bank account,I didn't have any bank account


+یه کلمه ش رو هم ترجمه نمیکنم.....بابا یعنی اندازه این چندتا کلمه هم انگلیسی بلد نیستی؟ 

ای بابا... ! 

date:خرما ،تاریخ ، دوست دختر یا دوست پسرت...!!!!

 

نظرات 8 + ارسال نظر
dandyman 1390/03/05 ساعت 18:52

سلام، خیلی باحال بود.D:
تبریک میگم، خیلی قشنگ مینویسی دختر.آلفردم ببوس......

باحالی ازخودتونه

سلام
خیلی جالب بود کلی خندیدم
جای خالی opening نمیشه ؟

جای خالی نداره که دیگه که....!

هویدا 1390/03/06 ساعت 05:43

سلام
خوندم
همه چی آرومه
از خوبی دختر تا دختر خوب چند تا فاصله است
نخند اما نه بخند
اینجوری یکی هست که خنده یادش مونده باشه
date یا ate چه فرق می کنه حالاD:
نوشته هاتو خوندم قشنگن الی
بعد بیشتر میگم
باید برم روستا الان
مواظب خودت باش

آره همه چی آرومه......
خوشا به حالت ای روستایی...چه شادوخرم..چه باصفایی
....

..... 1390/03/06 ساعت 11:22

الی تو چته؟
خنده هات الکی اند
چت شده؟

کارم از گریه گذشته س ..بدان میخندم....
Take it easy.....

۳ 1390/03/06 ساعت 13:55

خوابـــی بــود و خیـــالــــی مــارا روز وصال
رفت از یاد و تبه شد حال آن خواب و خیال

روزی دلکش و خرم بود فارغ خاطرم از غم بود
بـر گـل از دم فــروردیـن لرزان قطره شبنــم بود

وه زان حســــن و جمـــــال

جان را نشاط و مستی از روی تو بود
دل را امیـــد هستــی بر مــوی تو بود




ریزان زشاخ سوسن ها گلها بر سر ما

لرزان زعشق و بی تابی هردم پیکر ما




ای کاش دامانت را از کف نمی دادم


چه شد آن وفا چه شد آن صفا زچه از چشمـت افتادم
چــو گذشتــــه ها بـه بـــرم بیا که دهــد غــم بــر بـادم

خواهـــم بار دیگــــر باتــو به صحــرا رفتن
غم ها از دل بردن خوش به تماشا رفتن

ای رفتـــه بیـــــا تــا نـــروم از دست
کاین زخمه غم پاره دلم بشکست



بسیار زیبا

dandyman 1390/03/06 ساعت 16:10

سلام دختر، خوبی شاعر توانا؟ شعرت جای نظر نداشت اینجا نظر دادم...... خیلییییییییییییییییییییییییی باحال بود.... قشنگ. چقدر وزنها رو استادانه رعایت کرده یودی،............. باحالی هم از خودته.............

الهی ی ی ی ی
دسته شاعرش درد نکنه
من که نسرودمش دندی خان!
باحالی از خودشونه

دخترشرقی 1390/03/08 ساعت 11:54

سلام الی جون
خوبی؟
همه آپ هاتو خوندم.
جالب بودن
کلاست (غزل) اای جان !!! دلم بحالش سوخت.
الن چه حسی داشته وقتی هی بهش میگفتی نوش جونت!!!
شعر قشنگی رو هم انتخاب کرده بودی. مرسی.
راستی خوابت و نتیجه ش هم جالب بود.
موفق و شاد باشی خانومی.

الهی ی ی بگردم!
کلا نوکرتم آبجی!
نه اینجور....بدجوووووور!

fallah 1390/03/08 ساعت 20:34

سلام
دختر خانم برو درست رو بخوون. البته نخوندی هم مهم نیست میتونی نویسنده خوبی باشی اما حیف که تو ایران اگه خوب نوشتی سودش نصیب ناشر میشه نه نویسنده
.
.
.
همه نوشته هات زیباست. بعد از امتحان سعی میکنم از آرشیوت همه شونو بخونم

مرسی جناب فلاح!
شما درس بخون تا هم هم از محضرتون مستفیض بشیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد