_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

یلــــــــدای آدم ها همیشه اول دی نیست...

هوالمحبوب:

تــو نیــــستـــی پیـــش مـــــن و فرقی نخـــــواهد کـــرد

کــه آخـــر پایـــیــــــز امـــروز است یا فــــــرداســـــت

یـــلــــــدای آدم ها هـمـیــــشه اول دی نــیـــــست

هـر کس شبی بی یــار بنشیـــند،شبــش یــلـداست

بخواهی حرف طولانی ترین شب سال را بزنی،ذهن و فکر و خیال من سمت یلدا نمی رود.ذهن و فکر من سمت همان شب ِاواخر زمستان ه سال هزار و سیصد و هشتاد و چند می رود که در آن سوز سرما در ایوان و در حیاط دراز کشیده بودم و زل زده بودم به آسمان و به چشم خودم حرکت زمین را می دیدم و اشک هایم یخ زده بود و منتظر بودم صبح شود و آفتاب طلوع نمیکرد.یا همان شب ه سرد اوایل زمستان ه هزار و سیصد و نود که تا صبح توی خیابان ها پرسه می زدم و اشکم را حرام ه تاریکی اش میکردم و فقط راه می رفتم و از سرما به خود می لرزیدم و آن صبح لعنتی پرده از رخ نمی کشید.یا همان شب سرد ِ پاییزی ِ نود و چند که تا صبح همه بیدار بودیم و درد میکشیدیم و حتی میتی کومون هم گریه میکرد و من دعای هفتم صحیفه ی سجادیه را میخواندم که:"... با من چنین کن حتی اگر شایسته ی آن نباشم..." و درد میکشیدیم و صبح نمیشد.و یا همه ی این شبهایِ پاییزی ِ بدون ِ تو که من تا صبح به عکس ِتو چشم میدوزم و فقط آه میکشم و درد.و صبح با لبخند کشدار سلام می شوم و تو همه ی کذب بودن کش داری اش را میفهمی!

گمانم هزار بار بیشتر گفته ام که یلدا برای من انار نیست،هندوانه نیست.کرسی و مادر بزرگ و پدر بزرگ ِ هرگز نداشته ام نیست.تخمه خوردن و دور هم نشستن و بلند بلند تعریف کردن و خندیدن نیست.حتی یک دقیقه بیشتر از شب قبل و یا حتی طولانی ترین شب ه سال هم نیست.همه اش ارزانی ه همانهایی که همه ی این چیزها را دارند و از هزار روز قبلش اس ام اس بارانت میکنند که "یادت باشه من اولین نفری ام که یلدا رو بهت تبریک گفت!!"*،که انگار قرار است به اولین نفرها مدال قهرمانی بدهند و یا در این غمکده بازار،تو یادت خواهد ماند اولین کسی که به لوس ترین شکل ممکن یلدایی را تبریک گفته که حتی خودش باور ندارد!

یلدا برای من شع ـر است و یک سجاده ی قهوه ایِ بـُته جقّه و حافظ و دعا.که بنشینم درست روی گل وسط قالی و برایش "مولای یا مولای "بخوانم و زور بزنم که خودم را لوس نکنم ولی درست موقع ه "...هَل یَرحَم الضَّعیف إلّا القَوی" یاد تمام ناتوانی ام بیفتم و بغض امانم ندهد و عر و عور راه بیندازم!

نمیدانم درست از کی شروع شد ولی یلدا برای من لیلة القَدر است.از همان شب ها که تا صبح باید برایش حرف بزنی.از همان شب ها که آدمهای زندگی ات را قطار میکنی جلوی چشمت و میگذاری وسط و از همه شان برایش حرف میزنی و درد دل میکنی و بعد یواشکی در گوشش برایشان دعا میکنی.

یلدا برای من یک شب مقدس و دوست داشتنی است.از همان شبها که لازم نیست تقویم و آدمها طولانی بودنش را آن هم فقط برای یک دقیقه یادت بیاندازند و تو را حسرت به دل تمام نداشته هایت بگذارند.یلدا برای من یادآور تمام شیرینی و تلخی ِ تمام شبهایی ست که ...

یلدا من را می بـَرد تا "دی" ،تا خود ِ "دی" ، تا تمام سردی و سنگینی اش،تا تمام لبخندهایی که مرا به گرم شدن در "دی" دعوت می کردند.یلدا من را می بـَرَد تا تمام آدم هایی که دوستشان دارم و داشتم،تمام آدم هایی که درد دادند و دردشان را کشیدم.یلدا من را می بـَرد تا تویی که هستی و باید کنار من باشی و نیستی.

و امشب اولین یلدای من و تویی ست که کنارم نیستی و من باز باید لبخند کشدار بزنم!

الــی نوشت :

یکـ) بالاخره یک روز درست شب یلدا فیلم "شب یلدا" رو میبینم.یه شبی که تنها نباشم،که راس راسی تنها نباشم.که یلدا باشه و من با دستهای خودم انار دون کرده باشم و ریخته باشم توی کاسه...!توی تمومه این شیش هفت سال حتی وقتی که همه ی عظمم را جزم کردم که فیلمش رو بگیرم و ببینم نشد.انگار که نباید بشه.و من هنوز بدون اینکه دیده باشمش و یا حتی شنیده باشمش،ازش به عنوان بهترین فیلم یاد میکنم!!

دو )* یک روز اگر یادم بود پستی در باب آداب و رسوم اس ام اس دادن هم مینویسم!باشد که رستگار شویم!

سهـ) فرشته بی شک این عکس هایی که برایم فرستادی قشنگ ترین هدیه ی شب یلدای من بود.

چاهار) احسان یک عالمه ذوق شدم وقتی این فایل را باز کردم و با تمام شیطنت هایت دلم برایت یک عالمه تنگ شد.چقدر خوبه که امسال یلدا پیشمی.

پنجـ) راستی تا یادم نرفته :"سلام!...یلداتون مبارک" :)

+بلاگفایی ها از زندگیتون راضی هستید کلن؟!:)

نظرات 95 + ارسال نظر

شاعر بدون شعر یعنى لال! یعنى گنگ

در چشم هاى گنگ اما حرف دل پیداست

با شعر حق انتخاب کمترى دارى

آدم که شاعر مى شود تنهاست یا تنهاست

من بى تو چون دنیاى بى شاعر خطرناکم

من بى تو واویلاست دنیا بى تو واویلاست

تو نیستى و پیش من فرقى نخواهد کرد

که آخر پاییز امروز است یا فرداست

یلداى آدم ها همیشه اول دى نیست

هرکس شبى بى یار بنشیند شبش یلداست...

ساغر 1392/09/30 ساعت 20:46

سلام الی . . .

خوبی دختره شع ـــر ؟

فرشته 1392/09/30 ساعت 21:15

سلام ...الــــی...دختری که شع ـر شد ...سلام ...

خوبی فرشته ی فرشته ؟

[ بدون نام ] 1392/09/30 ساعت 21:18

آمده بودم در پست پایین برایت بنویسم الی حالا که نمی توانم برایت پیامی بگذارم ..می شود امشب برای من هم دعا کنی ...می شود امشب برای من یک فال حافظ بگیری ...می شود امشب کنارت که نه ...پشت سرت ..سر همان سجاده ی بته جقه ای یادگار مشهد ...کمی هم برای من آبرو بخری ...نه اینکه فکر کنی می خواهم بگویم الی خیلی الی است و این حرفها و ....نه ...اینکه اینها را می گویم چیزی است بین من و دل من و خدای دل من ...همین و بس ...
بس می شود برای من هم ...

چرا نتونی پیام بذاری؟

ما چیزه یواشکی با کسی نداریم،شما پیام بذار :)

چقدر خوبه که هستی فرشته

همینکه میدونی الی خیلی الی نیست خیلیه

امسال یلدا با تموم ه یلداها فرق میکنه :|

فرشته 1392/09/30 ساعت 21:25

من این شعر را ....

من این یلدا را...

فرشته 1392/09/30 ساعت 21:28

من بى تو واویلاست دنیا بى تو واویلاست ...
من بى تو واویلاست دنیا بى تو واویلاست ....
...
.....
...

من بی تو واویلاست...

فرشته 1392/09/30 ساعت 21:39

آرزو دارم قشنگ ترین ها هدیه هایت را امشب خدای مهربانی ها برایت رقم بزند ...که سهمت از دنیا خودش باشد و نگاه مهربان و پر لطفش و هر آنچه که ....
....
شاید روزی من هم در باره ی یلداهایم نوشتم...

یعنی من هم برات از این عکسهای خوشگل خوشگل بگیرم؟

من که اینقد خانوووم نیستم که :)

تو هم ننویسی میتونی واسم بگی ها :)

رویا 1392/10/01 ساعت 11:19 http://royaddd.blogfa.com

من به عنوان یه بلاگفایی خیلی راضیم!
ما تا حالا مشکل قطع شدن نداشتیم،
تا حالا پیش نیومده بلاگفا باز نشه
بلاگفا خیلی مسئولیت پذیره
تا حالا قطع نشده
دلفیناهم پرواز میکنن

+یلدام تلخ شد این بار نه برای درد و ورمایی که برای خودم درست کردم از تو چه پنهان نشستم برای بنیامین گریه کردم که یلداش به جای یه دیقه هزار دیقه اضافه داره و برای دخترش که احتمالا نمیدونه چه خبره
حتی برای زنش که نکنه شب اول قبرش یه دیقه بیشتر سوال و جواب شه!
+اگه زن خودمم میمرد انقد گریه و دعا نمیکردم! :|

ان شالا به پای هم پیر بشید
بلاگفا را عرض نمودیم ها :)

+از دست دادن ه آدمایی که دوستشون داریم سخت ه.تو راست میگی رویا،اما ...

اما بقیه ش فیمینیستی ه گمونم :|

فرشته 1392/10/01 ساعت 11:37

سلام خانووووم...سلام...
قبول باشه....

خوبی فرشته ؟ :)

فرشته 1392/10/01 ساعت 11:38

فال حافظ ما کو؟؟؟
این فالی که خودم گرفتم ...

جز آستان تواَم در جهان پناهی نیست
سَر مرا، بجز این دَر، حواله‌گاهی نیست
عدو چو تیغ کشد، من سپر بیندازم
که تیغ ما بجز از ناله‌ای و آهی نیست
چرا ز کوی خرابات روی برتابم؟
کز این به ام به جهان هیچ رسم و راهی نیست
زمانه گر بزند آتشم به خِرمنِ عمر
بگو بسوز، که بر من به برگ کاهی نیست
غلام نرگس جماش آن سهی سروم
که از شراب غرورش به کس نگاهی نیست
مباش در پی آزار و هر چه خواهی کن
که در طریقت ما غیر از این گناهی نیست
عنان کشیده رو، ای پادشاه کشور حُسن!
که نیست بر سر راهی که دادخواهی نیست
چنین که از همه سو دام راه می‌بینم
بِهْ از حمایت زلفش مرا پناهی نیست
خزینه دل حافظ به زلف و خال مده
که کارهای چنین حد هر سیاهی نیست

مخمور جام عشقم ساقی بده شرابی
پر کن قدح که بی می مجلس ندارد آبی
وصف رخ چو ماهش در پرده راست ناید
مطرب بزن نوایی ساقی بده شرابی
شد حلقه قامت من تا بعد از این رقیبت
زین در دگر نراند ما را به هیچ بابی
در انتظار رویت ما و امیدواری
در عشوه وصالت ما و خیال و خوابی
مخمور آن دو چشمم آیا کجاست جامی
بیمار آن دو لعلم آخر کم از جوابی
حافظ چه می‌نهی دل تو در خیال خوبان
کی تشنه سیر گردد از لمعه سرابی

+این هم مال ه فرشته است.فقط چون فرشته گفت :)

احسان عیوضی 1392/10/01 ساعت 12:14 http://ahsan.ir

سلام
چقدر خوبه که دوباره مینویسید

چقدر خوبه که باز هم شما اینجایید :)

عآوا 1392/10/01 ساعت 12:21 http://coraline.blogsky.com

الـــــــــــــــی

آوااااااااااااااااااااا :)

حامد 1392/10/01 ساعت 13:20

منم حامددیگه مگه قراره بجز من هم برای کسی دعا کنی اوتم در قبال ۲میلیون نیم

ما حتی با سه میلیون هم دعا میکنیم

حتی با قیمت های بالاتر

ارزون حساب کردم مشتری بشید :)

زهره 1392/10/01 ساعت 16:43

:)
چه یلدای تک نفره قشنگی داری
زمستانت مبارک دختر شعر
بلگفا رسما همه چیزو قورت داده

زمستون ه تو هم زهره جان :)

یلدای ه تک نفره ی یه عالمه نفره :)!!!

خدا می داند که از آمدنت چقدر خوشحالم دختر شهر قصه ها
مادر تمام عروسک ها....
الی
امروز روز اول دی ماه است
همان روزی که ساعت
چهار بار نواخت...
الی
من سردم است
و انگار هیچ وقت گرم نخواهم شد
الی
می توانی بفهمی؟
دی ماه
ما را
به
بهمن
گره می زند
و این
یعنی
درد
رنج
الی
الی....

من و تو تمام زمستان پارسال با هم دی و بهمن و اسفند را نفس کشیدیم و مراقب هم بودیم

یادته ماما؟

تبریز...اصفهان...تهران...جنوب!

امسال هم با هم حلش میکنیم :)

تو هم گرم میشی

به شرط اینکه سر قولت بمونی

وگرنه....!

فرشته 1392/10/01 ساعت 20:49

ممنونمممم بابت تفال...
بیت به بیتش را ...
...
...
کی تشنه سیر گردد ......

بیت به بیتش را...

نوش خانوووم :)

ermia 1392/10/01 ساعت 21:25

تا طی شود این فصل سرتاسر پر از دی...
اردیبهشت آخرین! کی می‌رسی؟ کی؟

پاییز عمرم رو به پایان است؛ برگرد!
یلدای دوری تو پس کی می‌شود طی؟

وقتی بیایی هر اناری جای خوناب...
در دل فقط مِی دارد و مِی دارد و مِی!

تقویم‌ها چشم انتظار جمعه هستند
کی می‌شود هی جمعه باشد؟... هی... پیاپی!

کی می‌شود باشی... بمانی... تا همیشه
کی می‌شود؟ کی می‌شود؟ کی می‌شود؟ کی؟

{رضا احسان‌پور}

ای کاش طبق شایعه یلدای پارسال

دنیا تمام میشد و اینجا نمیرسید...:((

سلامی گرم به دختری در آستانه ی فصل گرما
خوبی خانم؟
خیلی وقت بود که به اهنگ وبلاگت گوش نکرده بودم

وقتی میگی لبخند کشدار یاد این میوفتم:
به جهنم که پیر میشوی دیوانه!!!
چروکِ زیر چشمانت
همانقدر زیباست
که چینِ رویِ دامنت...
(نیکی فیروزکوهی)

بخند الــــــی :)
همیشه بخند...

حالا تکلیف ه ما که دامن نداریم چی میشه؟!

خوبی دختر ؟

ermia 1392/10/01 ساعت 21:42

آنجا که زبان سرخ است سر سبز نمی ماند
با این همه سبز من جز سرخ نمی خواند

باغی که طراوت را از جاری خون دارد
باغی ست که گل برگش پاییز نمی داند

عشق است و به معناییش تفسیر نشاید کرد
این قطره به دریایی نشناخته می ماند

از دایره ات ای عشق بیرون نروم هرگز
هر گونه که گردونم سرگشته بگرداند

من چرخش تصویرم سرگیجه نمی گیرم
بگذار که تقدیرم همواره بچرخاند

گردونه ی آتش را باید که بگردانند
تا غنچه ی پنهان را در خود بشکوفاند

آن شعله ی خرد اینک فواره ی آتش هاست
ای کاش تو را هم عشق این گونه بگرداند

استاد محمدعلی بهمنی

نمی رنجم اگر کاخ مرا ویرانه می خواهد

که راه عشق آری،طاقت مردانه می خواهد...:(

mamad 1392/10/01 ساعت 23:20

هزار بار سرت را به سنگ زد ای کاش
که سرشکستگی عشق عاقلت میکرد
mamnon

با سیه دل چه سود گفتن وعظ

نرود میخ آهنین در سنگ...

آخه نشستی درست وسط من

پس این گل وسط قالی که میگند شمایی؟؟؟

صوفی بیا که آینه صافی است جام را

تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس

کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

زهرا :)

رویا 1392/10/02 ساعت 11:25 http://royaddd.blogfa.com

به به الی خانوم!چشم بلاگفا به کامنتت روشن :))
تو هم مسخره کن
آخه چرا قرمز؟ [ایکن گیس کشیدن]

خوش به سعادته بلاگفا کلن :)

قرمز خوبه!مگه چشه دختره تنبون قرمزی :)

بانــوی خیــال 1392/10/02 ساعت 11:38

چه گرمای خوب داد به تنم آمدنت توی این سرمای سگ مصبی الی:*

تا باد چنین بادااااا :)

ﻣﻦ ! ؟
ﻧﻤﮏﭘﺮﻭﺭﺩﻩﯼ ﻫﻤﻴﻦ ﺯﺧﻢﻫﺎﯼ ﺍﺯ ﺁﺷﻨﺎ ﺧﻮﺭﺩﻩ،
ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺑﺎ ﺧﺮﺍﺑﯽِ ﺍﻳﻦ ﮔﺮﻳﻪ ﺳﺎﺧﺘﻪﺍﻡ
ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐُﻨﺞِ ﺍﻳﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﺯ ﺩﺳﺖِ ﺩﻳﺪﻩﺍﻡ ﺩﺭﻳﺎﺳﺖ!

دیدی اخر دم مردانه بجز لاف نبود

بکِش از مردم نامرد،که حقت این است

فرشته 1392/10/02 ساعت 12:56

سلام بانو...سلام...

خوبی فرشته؟

عزیزی برایم نوشت طلیعه ی نخستین بامداد فصل سپید مبارک.......
دوس داشتم جمله اش رو.........با همه ی تبریکا فرق داشت...

برتو هم مبارک دخترک....

خوش به حالتون که اینقدر متفاوت مبارکتون شد :)

ممنون ترمه :)

سلام یلدای توهم مبارک
الی جون دلم واست تنگ شده
یا زنگم بزن یا شمارت واسم بزار تا زنگت بزنم
مرررررررررررررررررررررسیییییییییییی

هیچ کدوم !

میام در خونتون در میزنم

زمستون ه تو هم :)

هدیه 1392/10/02 ساعت 13:56 http://doooki2.blogfa.com

سلام الی :)
میدونی چقد خوشال شدم کامنتتو دیدم . گمت کرده بودم:(
چقد من میومدم وبتو میخوندم . چقد نمیبستمش که آهنگت همینجوری هی پخش شه :)
مرسی الی

پیدا شدنمون مبارک :)

کی سوووور میدی واسه این فرخنده اتفاق ؟

سلام الی عزیز
من بهت سر زدم. وب قشنگی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی

ممنون

با تشکر...

چقدر این شعری که گذاشتی مناسب حال و هوای ماست.زمستونت بهاری

سرد می آید به چشم مست من چشمت و باز

از همین بلدا به عشق آن بهارت مانده ام ...

بهار شمام بهاری :)

7660 1392/10/02 ساعت 16:55

خب به نظر شما برای چنین پستی چه کامنتی میشه گذاشت؟ خوب نیستم خانم الی مثل این روزهای شما فقط توی وبلاگم غمهام رو رنگی می کنم که بچه ها نفهمند...
روزهای خوب شما هم می رسند اما احتمالا به خون جگر می رسند!

آری شود ولیک به خون ه جگر شود...:|

شما که اینقدر هنرمندید استاد،میشه یه جوری رنگی کنید که خودتون هم نفهمید؟:)

خوشبخت ترین الف 1392/10/02 ساعت 18:58

الی عالــــی بود
یعنی سطر به سطرشو به قول بچه ها تا استخونم درک می کنم
تقویم ها را اعتباری نیست :)

حواست به استخونت باشه ،یهو سرد و گرم میشه نترکه زبونم لال

سوگلی 1392/10/02 ساعت 19:03 http://sev-goli.blogsky.com/

هنوز با همه دردم امید درمانست

که آخری بود آخر شبان یلدا را

............
الی سلاااااام.کم پیدا شدی دختر:)

خدا را شکر که تقلن پیدا شدیم :)

الی نازنینم..سلام

دیشب وبلاگت آمدم اما..نتم سرعت نداشت...

بعدازفوت والدینم من ..نه دیگریلدادارم ونه این اس ها

خوشحالم می کند..یلدای قشنگی داری شاعره ی

دوس داشتنی من ..

یلدای آدم ها همیشه اول ه دی نیست،باشه؟

خدا بیامرزدشون مهری و به تو صبر بده همیشه

توی ه تموم ه قشنگی ها تو شریکی،باشه؟

مهسا 1392/10/02 ساعت 21:28

سلام الی خوب
برگشتنت مبارک
تمام یلداهایت قشنگ

و همه ی روزهای تو مهسا :)

خدایا وقتی دلت میگیره چیکار میکنی؟ میری یه گوشه میشینی وگریه میکنی؟ هی با نگاهت بازی میکنی که یادت بره میخواستی گریه کنی؟ یه لیوان آب میخوری تا بغضت پایین بره؟ یادت میاری که خدایی و نباید گریه کنی؟
خدایا نمیدونی من این روزها چقدر خدا بودم...
...


تبادل لینک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی من فک میکنم خدا شبیه الــی یا میره حموم،یا میخوابه،یا قدم میزنه!

خدا که گریه نمیکنه که!

راسی خدا شدنتون مبارک :)

وحید 1392/10/03 ساعت 00:29 http://pichayam.blogsky.com

فال من اومد : تو خود حجاب خودی حافظ از میان بر خیز ...!
دو سه روزه هرجایی که میخوام بشینم ... نمیشینم . بر میخیزم تا شاید فرجی بشه ... نمیشه

فال من یه شعر ه خیلی خوب بود
دلم نمیخواد به کسی بگم واسه همین بین خودمون سه تا بمونه :
"فاش میگویم و از گفته ی خود دلشادم بود!"

همینکه که عین ه فیلم ها :"یوسف گم گشته باز آید به کنعان ..." و "که عشق آسان نمود اول ..." نبود کلی محظوظ شدیم :)

شمام حواست باشه یهو نشینی،اینا همه ش کلید ه اسراره :)

سلام
شما خوب باشید .....
هی از این زندگی از کجاش بگم....

از اونجاش :)

اربعین بر شمام تسلیت....
زمستان سردتان مبارک..

و زمستان و اربعین ه شما هم :)

کاکاپو 1392/10/03 ساعت 02:55 http://balapain.blogfa.com

ممنونم
شیرینی هم میدیم خدمتتون
زمستان شمام مبارک باشه و پر برف ایشالا

به حق ه پنش تن :)

من گم شده ام الــــی
اگز جایی پیدایم کردی بیاور و توی لباس هایم بگذار

خاک به گورم ،لخت و پتی میگردی و گم شدی؟؟؟؟

سلام خانوم خانوما .خوبی؟
مگه یلدای الی می تونه مثل ما آدم معمولیا باشه ؟ خو باید فرق داشته باشه دیگه ..همون طور که خودش خاصه ..


دوستت دارم .خوشحالم که اومدی !

یعنی الان شما آدم معمولی اید من آدم خاص ه ؟

اهممممم

اون حامد کوش میگفت با دومیلیون دعا کنم؟ما دیگه با سه تومن کمتر دعامون نمیاد :)

دلم واسه تو و رها و شعرهات تنگ شده بودا

... 1392/10/03 ساعت 10:39 http://undertherain.blogfa.com

با تمام این اوصاف باید چقدر قشنگ و سینمایی خفه خون بگیریم...
یلـــــــــــدا...
آن یلدای اصلی را هم باید دنبال خودمان ببریم همانچایی که اسمش گور است!!!!!!!!!
لبخند های کشدار شب و ایضا صبح و ذوق کردنهایشان که دخترمان دارد برایمان انار دانه میکند و هندوانه قاچ میکند و حرکات عجیب پفک خوری دسته جمعی...
بعد همه خواب میشوند و توبیدار..............
بیدار...
ویلدای تنهای تو آنجا در سکوت زجرآورت شروع میشود...

شما چقدر دخترتون زرنگه ها :)

تازه شم ما توی گورمون از این قرتی بازی ها نداریم

خوش به حالی شوما :)

[ بدون نام ] 1392/10/03 ساعت 11:16

شهامت می خواهد دوست داشتن کسی که میدانی هیچوقت هیچ زمان سهم تو نخواهد شد

بعد تازه شهامت هم میخاد اسمت رو بنویسی :)

ermia 1392/10/03 ساعت 11:16

خــلاصه چشم تو ما را عجیـب دوست نداشت
که عاشقـان عجیب و غریــب دوست نداشت
بهـــانه ی دیـــــدن روی تـــــو بــود روی زمین
وگرنه آدم بیچـــاره که سیب دوست نداشت
خیــــال پاره ی پیــــــــراهن است در چشمت
که یــوسف دل ما را نجیـــب دوست نداشت
کدام کفـــر؟ شیطـــان اگــر که سجــده نکرد
برای عشق قشنـگش رقیب دوست نداشت
خلاصــــه باز همـــــــان حرف هـــای تکـراری
که چشـم تو دل مارا عجیب دوست نداشت

کدام کفـــر؟ شیطـــان اگــر که سجــده نکرد

برای عشق قشنـگش رقیب دوست نداشت

(از اون آیکون ها که اینجا نداره !)

ermia 1392/10/03 ساعت 11:17

بین مان هیچ کجا فاصـــله ای نیست، چه خوب!
و بـرای دلمـــان مشغـــله ای نیست، چه خوب!
شهر احســاس من از حس شدنت آبـــــاد است
این طــرف ها خبر زلـــزله ای نیست، چه خوب!
اگـــر اینـــــــجا دل من وســــوسه ی دیدن شد
گفته ای:"آمدنت مسئــله ای نیست"،چه خوب!
ساحـــل شـــادی مان را کـــه تصــــرف کردیم
و برای غم مان اسکـــله ای نیست، چه خوب!
دستــــه گل های من از خنده و تقــــدیم تو اند
پاسخ خنده من جز "بله" ای نیست، چه خوب!

ما تلخی نه گفتنمــــان را که شنیدیـــــــم

وقت است بنوشیــــم از این پس " بله "ها را :)

ermia 1392/10/03 ساعت 11:21

از صد آدم یک نفر انسان خوبی می شود !

آخرش دوران ما دوران خوبی می شود !

میشود خودکامه کم کم مهربان و دست کم –

شهر ما هم صاحب زندان خوبی می شود !

گر در آمد اشک من از رفتنت دلخور نشو !

دست کم در شهرتان باران خوبی می شود !

چارراهِ بی چراغ ِ قرمز ِ چشمان تو

-با کمی چرخش در آن- میدان خوبی می شود !

طول و عرض کوچه تان را بارها سنجیده است

کفش من دارد ریاضیدان خوبی می شود !!!

#

آخرش روزی پشیمان می شوی از رفتنت

شعر من هم صاحب پایان خوبی می شود !

ما جدا مانده ایم از هم و این،بی گمان سرنوشت خوبی نیست
بی تو دنیا بهشت هم که شود، بی شک اصلا بهشت خوبی نیست

ماه اردیبهشت من امسال،گرچه بارانِ بسیاری داشت،
حس تلخی ولی به من می گفت:اصلا اردیبهشت خوبی نیست

این که ما فکر می کنیم به هم،نیمی از راه عشق طی شده است
بازگشت از میانه ی این راه،منطقاً بازگشت خوبی نیست

می شود نا امید بود از عشق، از تو دلخور نمی شوم....اما
این که چیزی عوض نخواهد شد،حرف های درشت خوبی نیست

عشق حالا معطل من و تست،تو ولی دل سپرده ای به زمان،
عشق یک معجزه ست، باور کن،که زمان لاک پشت خوبی نیست

رفته ای تا که شعر خلق شود؟زندگی شعر نیست، باور کن
این که"لیلی"شوی تو، من "مجنون"، ابدا سرنوشت خوبی نیست

پیش از اینها نه،بعد از این هم نه،عشق اکنون معطل من و تست
زنگ این خانه را بزن، هستم، ما شدن سرگذشت خوبی نیست؟

نرگس 1392/10/03 ساعت 13:10 http://narsisanim.blogfa.com/

من دنیارا دوست دارم الی پیش از این بخاطر یک نفر و الان بخاطر همه و بیشتراز همه خودم و اگه بگم همش را مدیون توهستم میدونیم باور نمیکنی ولی حقیقته پس بون که دوستت دارم و برام عزیزی
تارهای سفیدلابلای موهایمان تاوان حرف های است که نمی توانیم بزنیم

ما که موهامون را رنگ میکنیم کسی نفهمه

برات یه عالمه خوشحالم نرگس

یه عالمه ها :)

نرگس 1392/10/03 ساعت 13:26 http:// narsisanim.blogfa.com

سکــــوتــــــــ ...

رســا تــرین فــریــاد یک " زن " است ...

وقتی سکوتـــــ میکند ...

وقتی بحث نمیکند ...

وقتی برای به کرسی نشاندن عقایدش تلاش نمیکند ...

بــفــهــم ..!

که واقعــا آسیب دیده است ....

به یک سازمان ه حمایت از الی های آسیب دیده نیازمندیم :|

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد