_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "
_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

_____ مـن دخـتــره خــوبــی ام ! _____

" اَمَن یُجیب ،حال دلم اضطراری است ..... از دختری که بد شده دیگر فراری است "

A FantasTiC TeaCher !

هوالمحبوب:

?May I ask you one question Teacher-

!!Eli:Sure!You can ask more than one

 ?What does"Mashed Potato" mean-

Eli:You know it's a potato Which has gone to "Mashhad" and come back


نظرات 38 + ارسال نظر
دوست 1392/12/13 ساعت 10:58 http://www.tilkano.blogsky.com

سلام .......... وب خوبی داری
عالی

میدونم :)

نجوا 1392/12/13 ساعت 14:31 http://ppi.blogfa.com

جواب خلاقه رو
قیافه دانش آموز رو هم وصف میکردید:

ما یه همچین آدمای خلاقی هستیم

تازه شم تگ:تیچری که منم ! را کلیک کنی به خلاقیت بیشترم هم میرسی

نجوا 1392/12/13 ساعت 14:35 http://ppi.blogfa.com

ضمنا متشکر از باز شدن کامنت دونی.
ببخشید دیگه نشده بود با اجازه شعر و عکس رو بردارم.
مرسی که اومدید :)

اجازه ما هم دست شماست.
اختیار داریم خانوووم
اینجا همه چی درهمه سوا کن بردار ببر :)

:))))))))))))))))))))))

همیشه به خنده و شادی.
شوما با این چال رو لپتون قصد کشتن کردید دیگه ؟:)

mamad 1392/12/13 ساعت 18:09

گاه می‌خواهد قلم در شعر تصویرت کند
عفو کن او را اگر گاهی جوانی می‌کند

خواستند از تو بگویند شبی شاعرها

عاقبت با قلم شرم نوشتند
:
نشـــــــــــد ...!

معلمشون خوب بوده دیگه :))

خوبی از خودتونه .کیه قدر بدونه والاااا ؟!

واقعا؟؟ :دی
بعدشم خوشحالم که دارم کامنت میذارم، بعله!

من که بیشتر خوشحالم تو اینجایی :)

عسل 1392/12/13 ساعت 20:11 http://sooz-o-saaz.blogfa.com

الـــی به منم زبان یاد میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
:))))))))))))))

برو از خدا بترس
برو توبه کن تا خدا سوکست نکرده

مهری 1392/12/13 ساعت 20:32 http://barani1211.blogfa.com

معلم جان چه سرنوشتی برای سیب زمینی بیچاره

درست کردی !!!

من درست نکردم که!
من بیل زن بودم باغچه خودمو بیل میزدم!
یه عمره میخوایم بریم مش الی بشیم نمیشه !
سیب زمینی ای که میره مشهد بیچاره است؟
خوبه والا :|
جای زیارت قبولیتونه؟؟؟

جانم خاله الی نی نی من

چشمتون روشنا :)

مهری 1392/12/13 ساعت 21:24 http://barani1211.blogfa.com

اصن الی بیادوتایی بریم مشهدوفتح کنیم

مشهد رفتن که به فتح کردن نیست که!
میگند باس بطلبه که اوشون فعلن صلاح دیدن سیب زمینی ها برند محضرشون الی ها نچ!:|

اِه اینجا رو نیگا وا شده :)
اصن تا باشه ازین تیچر هاااااااااا
والا :*

اَاَاَاَاَاَاَاَ من دقت نکرده بودما

اینجا را نیگا وااااااا شده

پنجره پنجره پنجره‌ها

وا شده روی عاطفه‌ها...

غ ـزل 1392/12/13 ساعت 22:26 http://life-time.blogsky.com/

حالا یکیشو سراغ داری؟

چیو؟
سیب زمینی رو یا سیب زمینی رو ؟

در مورد این پست چه بنویسم خوب است ؟؟؟

نمی دانم اما امید صباغ نو را دوست دارم چون اولین کسی بود که به من گفت شعر ان نیست که در ذهن توست بلکه چیزی است که در قلب توست وراست میگفت

و راست میگفت... و راست می گه.

شما هر چی بنویسید خوبه :)

اهنگ وبلاگت همه ی روزای رفته رو از زیر خاک کشید بیرون واسم الی
دلم خیلی تنگ بود واسه تو واسه این جا

صداش رو قطع کن باز خاک بریز رووووش

و اینجا هم واسه سو گل :)

such a dandy answer
:))

چاکریم

سلام خانوم ..
بالاخره افتخار دادین کامنت دونی و باز کردین
هه ..خیلی باحال بود
کوزت دانش آموزه احتمالا چشماش زده بیرون ؛)

ما همه افتخارهامون رو شوهر دادیم دیگه این آخریهاش مونده واسه شما.ببخشین دیگه :)

کلن در کلاس تمام شاگردا از اول تا آخر چشماشون زده بیرون . ما کلن جارو دست گرفتیم چش و چار جمع میکنیم سر کلاس :)

سلام تیچر !
شما پیامبری هستی برا خودت !
از قدیم کفتن تیچری شغل انبیاست

و البت روایت است که تمامی پیامبران چوپانانی بود به غایت پر تلاش :)

رویا 1392/12/14 ساعت 17:30

فردا روز لیلاست...15 اسفند.
بهتون خوش بگذره ...

امروز ه .
تو دیگه از کجا فهمیدی رویا ؟؟
روز لیلا همیشه خوش میگذره حتی اگه نگذره :)
مرسی...
همین :)

من تا حالا فک میکردم میگه : وا شده سوی عاطفه ها -_-

حتی روایت داریم میشه سوی عتطفه ها باز بشه به شرطی که عاطفه خودشون بیان از پنجره رد بشند

you are the best !!!

یو تـــوو :)

saeed 1392/12/14 ساعت 23:39 http://delneveshteh2.blogsky.com

خیلی باحال بود.
عاقا گز اصفهان به انگلیسی چی میشه؟

با حالی اِز خوددونه س !

میشه GAZ البته باس دندوناتون رو موقع گفتنش قایم کنید که با گاآآآز قاطی نشه یهو .البت میدونین که منظور گااااز شهری که نیست که از اون گاآآآآزا

زهرا 1392/12/15 ساعت 00:46 http://unknown-me.blogfa.com/

احیانا اون دانش آموز
با دنیای درس خوندن خدافظی نکرد ؟؟

اتفاقن به جد تصمیم گرفتند به مقام رفیع تیچری نائل بشند ،باشد که رستگار شوند :))

زهره 1392/12/15 ساعت 00:49

همین الان داشتم پست یه دوست می خوندم که شاید الان تو حرم
من رفتم اما فک کنم منو نطلبیده بود و زوری رفتم....به زور چپوندم خودمو

آقا زوری ام خوبه.اصلن اینکه یه جوری رفتار میکنه آدم خیال برش میداره زور خودش از زور اون بیشتره ،بیشتر کیف میده :)

سوگلی 1392/12/15 ساعت 01:09 http://sev-goli.blogsky.com/


خدا شانس بده...ما که ازین تیچرا نداریم
...........
الی سلااااااااام.الی خوشحالم کامنت دونیو باز کردی.اون شعر امید صباغ نو خیلییییییی عااالی بود.اینو نمیگفتم خفه میشدم

دست و پنجه ش درد نکنه :)

خدا نصیبتون کنه به حق ه پنش تن .اگه خیلی مشتاقی من حاضرم توترتون بشم ها .فقط قبلش یه سر برید حسابداری

چه معلم با حالی
و چه جواب با مزه ای

بامزگی از خودتونه :)

سلام چشم دلت روشن گلم

چشم و دل همه چش و چارمون کلن با هم مهتابی :)

اومدم ... میگم خدایا من کی این کامنت این مدلی نوشتم برا الی
بعد دیدم یه همنام دارم اینجا
جالب شد برام... باید شماره 1 و 2 بذاریم

پ شوما خودت عددت را انتخاب کن تا اون نجوا بشه اون یه عدد دیگه

نجوا تو نجوا شده کلن این موقع سالی :)

مهربان نیست

تیغ دارد تنش، چنگ دارد و دندان

بغل که میکند

درد می گیرد جانم..

..

مهربان نیست عشق ـت.

ای مادر!
عشق کوجاش مهربونه؟
هی میخواد آدمو خفه کنه از بس هی میاد توی گلوت و میره پایین
آخرشم میزنه چش و چارتو خیس میکنه
قلبت رو که هی ضربانش رو نامنظم میکنه که دیگه هیچش
ولی خوب میگن طول عمر یکی از طرفین رو زیاد میکنه
به جان بچه م

سلام...
خوبی الی...؟
دیدی اسفند هم رسید به نیمه اش...؟
دلم برای قصه گفتن های این حوالی ات تنگ شده...

نیمه ی اسفند و قهوه ی من که باس تلخ باشه کافه چی
چه خوب که هنوز یادته

نرگس 1392/12/15 ساعت 15:37 http://narsisanim.blogfa.com

اگه مامانم بفهمه به این راحتی دخترشو کشتی حتما میاد سراغت خدا میدونه چکارت میکنه
اگه عبا س اقامون بفهمه کلی دعات میکنه و احتمالا ازت خواهد خواست حالا که لطف اول را فرمودید لطف دوم را هم عنایت کنید و یک زن جدید واسش پیدا کنی
اگه شاگردام بفهمنند کلی ذوق میکنند که بعد از عید از شر دوواحد سخت نجات ژیدا کردند
اگه همکارام بفهمند حتما ناراحت میشند چون احتمالا تا آمدن نیروی جدید خیل عظیم کارهام گردن اوناست
اگه بابام بفهمه خوشحال میشه که دخترش داره میره پیشش بعداز سالها
اگه دوستام بفهمند ..........راستی چکار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولی حتم دارم یک نفر ذوق مرگ میشه

ما خیلی وقته از توی کار خیر اومدیم بیرون
هر کی زن میخواد باس خودش عرضه داشته باشه بگیره.اصن اگه عرضه داشت میخواست اولیش رو نگه داره.
والا!
بعدشم شوما که مرحوم بشی رووم به دیوار که بچه ها ذوق نمیکنند که!واحدشون سر جاشه.واحدشون که زبونم لال مرحوم نشده که!!!:)
شوما بشین حساب کتاب کن ببین اگه کفه ی شور و شعف سازیش سنگین تره معطل نکن خب!
البت همه اینا واسه اینه چش فک و فامیل شوهر رو خیره کنیم که بفهمن چه گنج نایاب بودی
والا :)

نرگس 1392/12/15 ساعت 16:03 http://narsisanim.blogfa.com

خسته ام از آرزوها ، آرزوهای شعاری

شوق پرواز مجازی ، بالهای استعاری

لحظه های کاغذی را، روز و شب تکرار کردن

خاطرات بایگانــــی، زندگـــــی هــــای اداری

آفتاب زرد و غمگین ، پله هــــای رو بــه پایین

سقفهای سرد و سنگین ، آسمانهای اجاری

با نگاهی سر شکسته، چشمهایـــی پینه بسته

خسته از درهای بسته، خسته از چشم انتظاری

صندلی های خمیده،میزهای صف کشیده

خنده های لب پریده ، گریــه های اختیاری

عصر جدول های خالی، پارک های این حوالی

پرسه های بی خیالـــی، نیمکت های خماری

رو نوشت روزها را، روی هــــم سنجــاق کردم:

شنبه های بی پناهی ، جمعه های بی قراری

عاقبت پـــــرونده ام را ، با غبــــار آرزوها

خاک خواهد بست روزی ، بادخواهد برد باری

روی میز خالی من، صفحه ی باز حوادث

در ستون تسلیتها ، نامی از ما یادگاری


( این هم در تأیید درخواست شما برای مرگ ما )

میگما
من از این شعر خاطره خوبی ندارم
نه فک کنی واسه مرگ و میر خوندنش واسما
نچ!
اتفاقا واسه تولدم یکی بهم تقدیم کرد
:|

نرگس 1392/12/15 ساعت 16:07 http://narsisanim.blogfa.com

هر اصفهان ابرویت نصف جهانـــم

خرمای خوزستانِ من خندیدن تو

این بیت هم بخاطر پیوند استانت و استانم قابل ذکر بود باقی بقایت

اصن این اصفهان را ولش کنی با ماداگاسکار هم پیوند داره
به جان بچه م
تازه شم نرگس ها هیچ وقت نمیمیرند
اینو یادت باشه
:)

چند وقت پیش یکی با اسم الی برام کامنت گذاشت
اما تو نبودب الان که اسمت رو دیدم تو صفحه نظرات نگار با سر اومدم اینجا//جایی که دلتنگش شده بود
سلام بانو الی اورجینال . . .

من باس یه ماشین قدیمی از اون کادیلاک آمریکایی ها که عین تراکتور می مونه پیدا کنم با سرعت شونصد کیلومتر در ثانیه از روووتون رد بشم
آقا ما قهریم!
دختر کوچولوتون هم که عاشقشیم بیارید وساطتت عمرن باهاتون آشتی کنیم.
گفته باشم :|

غ ـزل 1392/12/17 ساعت 23:06 http://life-time.blogsky.com/

مشهدیش رو

تازه قمی ش رو هم داریم :)

الی منم زبانم خوبه ببین.. ایکی.. بشت ....تری ..سیکس ..

خامس ...الشعر .... اینگلیسیم خوبه دیگه

آی ام ه ا بلک بورد تو :)

نخندی بما الی ولی ما به دایی مجردم می گیم همین مش پتیتو رو

کلا امروز افتادم به الی خونی

چقدرم این چن روزه اکتیو شدی دختر!

یعنی ایشون هم رفتند مشهد و برگشتند؟

زیارتشون قبول

رز 1393/01/14 ساعت 17:39 http://nakhonaks.blogfa.com/

باریک...........استاد بایستی خانم دکتر الی باشه که کلاس زبان به آدم خوش بگذره

ما دکتر هم نباشیم کلن خوش میگذره حتی اگه استاد هم نباشیم

حالا هی ما رو دست بندازینا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد